خبرگزاری کار ایران

شرافتی راد مطرح کرد:

138 درصد تعهد اشتغال در تایباد محقق شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۰۱

فرماندار تایباد گفت: امسال تعهد اشتغال در تایباد 1531 نفر بود که تاکنون 2133 نفر محقق شده و این آمار افزایش 138 درصدی تعهد اشتغال در این شهرستان را می‌رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، فرماندار تایباد در کارگروه تخصصی اشتغال که امروز در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال پایدار و قرار دادن تسهیلات به متقاضیان باید موانع را از سر راه بردارند.

حسین شرافتی‌ راد افزود: برخی دستورالعمل‌ها فقط صرف کاغذبازی و بروکراسی اداری است باید تا حدامکان امتیازات را راحت‌تر در اختیار افرادی قرار داد که صاحب ایده و طرح نو هستند.

وی مطرح کرد: این شهرستان ظرفیت بالایی در کارآفرینی و اشتغال دارد باید با تسهیل کردن امور اداری بسترهای لازم جهت توسعه و رونق اقتصادی را برای جوانان و صاحبان طرح فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: ایجاد اشتغال علاوه بر توسعه اقتصادی از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری جلوگیری می‌کند و نیز باعث پیشرفت و آبادانی در مناطق روستایی می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای انسانی در هر جامعه سرمایه اصلی بشمار می‌روند، هر کدام از دستگاه‌های اجرایی اگر وظایف خود را بدرستی انجام دهند می‌توانند نقش خود را در ایجاد اشتغال بیشتر ایفا کنند و زمینه را برای افزایش تولید ملی و فضای کسب و کار فراهم کنند.

در ادامه این جلسه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایباد گزارش از وضعیت طرح‌های مطرح شده و میزان تسهیلات واگذار شده در سال جاری ارائه کرد، همچنین سایر مدیران اجرایی شهرستان میزان تحققات در دستگاه مربوطه را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز