خبرگزاری کار ایران

مقایسه بین نرم افزار حسابداری حسابی و حسابفا

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۸۵۶

خوشبختانه کامپیوترها توانسته‌اند نقش بسیار موثری در این فرآیندها داشته باشند. به نرم افزارهایی که بر پایه مفاهیم حسابداری به حسابداران در جهت آسان نمودن کارها کمک می‌کنند، نرم افزار حسابداری می‌گویند.

در دنیای امروز با وسیع شدن کسب و کارها و توسعه ی حجم مبادلات، دیگر استفاده از روش های سنتی ( ثبت دستی در دفاتر ) پاسخگوی نیاز کنترل مالی شرکت ها نیستد. خوشبختانه کامپیوترها توانسته اند نقش بسیار موثری در این فرآیندها داشته باشند.به نرم افزار هایی که بر پایه مفاهیم حسابداری به حسابداران در جهت آسان نمودن کارها کمک می کنند، نرم افزار حسابداری می گویند.

نرم افزار فروشگاهی تحت وب

نرم افزار فروشگاهی تحت وب پیوند،  سیستمی یکپارچه است که با سامانه های حسابداری، مالی، خرید و فروش، ‌خزانه‌داری، اموال و دارایی های ثابت، ثبت حقوق و دستمزد و ... به صورت تحت وب می باشد. نرم افزار فروشگاهی پیوند محیطی بسیار ساده و جذاب و کاربرپسند دارد که سرعت بالایی داشته و صدور فاکتور به صورت آنلاین انجام میشود همچنین پرداخت می تواند توسطنقدی، کارت بانکی، اعتباری یا کارت هواداری. با راه حل جامع فروشگاهی پیوند، می تواند انجام شود.

در این نوشتار قصد داریم به مقایسه سه تا از بهترین نرم افزارهای حسابداری (نرم افزار حسابداری تحت وب حسابی، نرم افزار حسابداری پایا و نرم افزار حسابداری حساب فا) بپردازیم.

نرم افزار حسابداری تحت وب حسابی

ویژگی های نرم افزار حسابداری آنلاین حسابی به شرح زیر است:

1-نرم افزار حسابی  نسبت به نرم افزارهای آفلاین بسیار مقرون به صرفه تر است.

2-امکان دسترسی امن در ۲۴ ساعته شبانه روز، از تمام نقاط دنیا و با هر گجتی وجود دارد.

3-احراز هویت دو مرحله ای از طریق پیامک که امنیت اطلاعات شما را چند برابر می کند.

4-در نرم افزار حسابداری حسابی می توان به صورت همزمان از ارزهای مختلف استفاده کرد.

5-حسابی با تکنولوژی نوین رایانش ابری طراحی شده و بر این اساس کلیه امکانات و نیازمندی های مالی و حسابداری شما را با کمترین هزینه و به صورت آنلاین در اختیارتان می گذارد.

مجموعه نرم افزارهای حسابداری پایا

ویژگی های نرم افزارهای حسابداری پایا عبارتند از:

رعایت به روز ترین اصول امنیتی سیستم ها ( سرور ، بانک اطلاعاتی ، SSL )

یکپارچه با تکنولوژی احراز هویت ( SSO )

معماری مبتنی هر سروریس و تکلونوژی چند لایه ( SOA )

یکپارچگی کلیه نرم افزارها با یکدیگر

ارائه وب سرویس ها و API های نرم افزارها

قابلیت یکپارچگی نرم افزارها با سایر نرم افزارهای سازمان

یکپارچگی با فروشگاه اینترنتی

فرایند محور مبتنی بر BPMS

کاربری به صورت آفلاین و انلاین

طراحی ویژه صنایع مختلف

کاربری بر اساس کلیه ارزهای دنیا و تسعیر ارز

 

نرم افزار حسابداری آنلاین حساب فا

از جمله ویژگی های نرم افزار حسابداری آنلاین حساب فا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

-حساب فا با تکنولوژی رایانش ابری طراحی شده و بر این اساس کلیه نیازمندی های مالی و حسابداری شما را با کمترین هزینه و به صورت آنلاین در اختیارتان می گذارد.

-ایده قیمت گذاری حساب فا بر اساس استانداردهای بین المللی سرویس های ابری می باشد. تعرفه های پایین و منعطف، از مهم ترین ویژگی های نرم افزارهای ابری و آنلاین در سراسر جهان محسوب می گردد.

-برای استفاده از حساب فا، نیازی به قفل های نرم افزاری مرسوم و طی مراحل پیچیده نیست، به راحتی و بدون نیاز به نصب و تنها از طریق اتصال به اینترنت از کلیه امکانات بهره مند شوید.

-حساب فا از سیستم پشتیبانی دو لایه بهره می برد. کلیه موارد تخصصی حسابداری در کنار مشکلات فنی احتمالی را از طریق روش های تلفنی، چت آنلاین، تلگرام و ایمیل با کارشناسان ما برطرف نمایید.

در این مقاله ما توانستیم تنها به بررسی سه تا از بهترین نرم افزارهای حسابداری بپردازیم. نرم افزارهای حسابداری زیادی وجود دارند که شما می توانید آنها را بر حسب نیاز و کسب و کار خود تهیه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز