خبرگزاری کار ایران

جشنواره فروش ویژه عید تا عید میزان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۲۳

نرم افزار انبارداری میزان با هدف مدیریت دقیق کالاهای موجود در انبار و ثبت گردش آنها طراحی و پیاده‌سازی شده است. نرم افزار انبارداری میزان با سیستمی کردن تمامی فرآیندهای انبار پوشش‌دهی کاملی با قابلیت‌های متنوع دارا است.

به گزارش ایلنا، شرکت داده کاوان پارس تولیدکننده سیستم‌های مالی و اداری میزان با هدف ارائه خدمات و ایجاد فرصت استثنایی فروش در جهت افزایش رضایت مشتریان اقدام به برگزاری جشنواره عید قربان تا عید غدیر کرده است.

جشنواره فروش ویژه عید تا عید میزان

سیستم‌های مالی میزان، تولیدکننده نرم‌افزارهای جامع منطبق با تعاریف و تکنولوژی روز دنیاست که سعی‌اش بر این بوده است که تمامی وجوه کسب و کارهای مختلف را دربربگیرد و با عملیات مالی درست و گزارش‌های دقیق کاربران خود را بر کسب و کارشان مسلط کند. این شرکت با پیاده‌سازی فرآیندهای سازمانی بر بستر نرم‌افزار حسابداری، اطلاعات مالی یک شرکت را به صورت یکپارچه و دقیق در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

آرمان ما تحلیل نیاز مشتریان و سیستمی کردن فرآیند آنهاست. کاهش فعالیت روزانه و همچنین افزایش کنترل بر تمامی فرایندهی شرکت، دسترسی سریع و کامل به تمامی اطلاعات در هر مکان و در هر لحظه و گزارشگیری دقیق در هر قسمت مطابق استانداردهای مالی برای از بین بردن مغایرت‌ها و تجمیع اطلاعات از خدمات متناوب شرکت است. نرم‌افزار حقوق و دستمزد میزان با محاسبات حقوق و مزایای کارکنان و از بین بردن خطاهای محاسباتی، بانک اطلاعاتی جامعی از مشخصات و سوابق کارکنان در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

نرم افزار انبارداری میزان با هدف مدیریت دقیق کالاهای موجود در انبار  و ثبت گردش آنها طراحی و پیاده‌سازی شده است. نرم افزار انبارداری میزان با سیستمی کردن تمامی فرآیندهای انبار پوشش‌دهی کاملی با قابلیت‌های متنوع دارا است.

هدف بالا بردن بهره‌وری، کارایی و در نتیجه سودآوری یک سازمان است. یک نرم‌افزار حسابداری جامع تصویر شفافی از کارآمدی یک شرکت به نمایش می‌گذارد و با ارزیابی دقیق و سریع روند اجرایی عملیات یک سازمان را با توجه به نیاز مشتریان تغییر می‌دهد. می‌توان با در اختیار گذاشتن اطلاعات درست و یکپارچه، یک سازمان را در مدیریت دقیق کسب و کار خود همراهی کرد.

سیستم‌های مالی میزان  با ارائه پشتیبانی برجسته، ایجاد تعامل گسترده با مشتریان، پاسخ گویی تمام وقت، راهنمایی و مشاوره‌های مالی مشتریانش را  در عرصه کسب و کارشان همراهی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز