خبرگزاری کار ایران

لزوم تعویض پنجره‌های قدیمی به پنجره دوجداره

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۳۱

به‌طور کلی قیمت پنجره upvc با پروفیل رنگی حدود 15 تا 20 درصد از پروفیل‌های سفید بالاتر است. البته در صورت استفاده پروفیل یک طرف رنگ این اختلاف پایین تر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، پازل ستاپ مجهزترین خط تولید پنجرهupvc  را داشته و علاوه بر ارائه درب و پنجره دوجداره  یو پی وی سی با برندهای پروفیلهای هافمن ، وینتک و ویتانوا خدمات فروش  و گارانتی قابل ااطمینانی را برای این محصول ارائه مینماید.قیمت پنجره upvc  در پازل ستاپ بسیار دقیق بوده و کلیه قیمت پنجره دو جداره upvc در پازل ستاپ بر مبنای طرح و متریال مصرفی بسیار دقیق و منصفانه صورت میگیرد.

تماس با کارشناسان: 02188776737

آشنایی با قیمت پنجره دو جدارهupvc

قیمت پنجره یو پی وی سی به عوامل تولید از قبیل شیوه تولید  و همچنین متریال  از قبیل، پروفیل و یراق آلات و همچنین کیفیت شیشه و همچنین به میزان اعتبار و گارانتی کارخانه تولید کننده پنجره upvc بستگی دارد ولیکن دراین بخش ما نگاه اجما لی به قیمت این محصول، در طرحهای مختلف  می اندازیم .لازم به ذکر است علاوه بر موارد فوق ، طرح های پنجره های upvc در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است .

بطور کلی قیمت پنجره upvc با پروفیل رنگی حدود 15 تا 20 درصد از پروفیلهای سفید بالاتر است البته در صورت  استفاده پروفیل یک طرف رنگ این اختلاف پایین تر خواهد بود.

شیوه محاسبه دقیق قیمت پنجره : در محسبه قیمت درب و پنجره های یو پی وی سی در شرکت پازل ستاپ  برای رعایت انصاف : پازل ستاپ بر مبنای میزان متریال مصرفی و هزینه های بالاسری تولید و نصب، قیمت هر پروژ را بطور دقیق محاسبه مینماید لذا قیمتهای متر مربع ارائه شده در تصاویر صرفا برای آشنایی شما مشتریان با قیمت کلی میباشد و مبنای محاسبه برای قیمت هر طرح ،فرض موجود حد اقل چهار قاب میباشد  که طبعا  قیمت برای طرح  ارائه شده نزدیک بوده و با تغییر ابعاد و طرح، قیمت تابع طرح و ابعاد جدید میباشد.

هشدار: ممکن است پنجره دو جداره با متریال و پروفیل غیر استاندارد و تقلبی ارزانتر تمام شود ولیکن  بجای حل مشکل شما  یک عمر با این محصول مشکل پیدا خواهید کرد و نهایتا مجبور به تعویض و هزینه مجدد خواهید شد

 لذا حتما محصول استاندارد را از محل مطمئن تهیه فرمایید

محاسبه قیمت پنجره  upvc بر مبنای متر مربع صحیح نبوده وهمیشه به زیان خریدار میشود

 

چند سوال در باره پنجره های دو جداره یو پی وی سی :

با تعویض پنجره های قدیمی به پنجره های یو پی وی سی تا چه میزان از صدا و سایر آلاینده های محیط  کلسته میشود؟

جواب: برای حل کامل مشکل آلودگی صوتی محیط و بهرهمندی از تمامی قابلیت مهار صورت پنجرهupvc   میبایست تمامی پنجره های آن محیط، یو پی وی سی گردد  در این صورت مشاهده میکنیم که   بین 80 تا 90 درصد از آلودگی صوتی مهار میشود که این درصد در مدلهای پنجره های سه جداره به مراتب بیشتر است.

آیا میتوان همه پنجره های قدیمی را با پنجره  upvcتعویض کرد؟

جواب : بله چرا که پنجره یوپی وی سی نیازی به قاب فلزی و ....ندارد و میتوان این پنجره ها را در قاب دیواری نیز فیکس کرد و همه مدلهای قدیمی پنجره ها اعم از چوبی،فلزی، فایبر و ..... را میتوان تعویض و بجای آنها پنجره های یو پی وی سی قرار داد.

آیا تعویض پنجره های قدیمی نیاز به تخریب دارد؟

جواب یکی از بارزترین و مهمترین مشخصات پنجره دوجدارهupvc این است که مکانیزم این پنجره ها به گونه ای است که  در تعویض  نیاز به هیچ تخریبی ندارد و با اطمینان میشود گفت در تعویض هر نوع پنجره قدیمی به یو پی وی سی به هیچ وجه نیاز به تخریب نداشته و براحتی و در کمتر از 30 دقیقه میتوان پنجره دوجداره یو پی وی سی را در هر محلی بدون تخریب  نصب کرد.

سوال: آیا پنجره های قدیمی که دارای حلال یا اشکال دیگر غیر معمول را دارند را میتوان با یو پی وی سی تولید کرد ؟

جواب: پازل ستاپ با توجه به امکانات و تجهیزات تخصصی و کادری کارآزموده مدعی است که می تواند  تمامی طرحها و اشکال پنجره های قدیمی را در هلال و یا طرح های شکسته و مدرن با متریال یو پی وی سی  در بهترین کیفیت تولید و با گارانتی بلند مدت به مشتریان محترم ارائه نماید .

انبوهی از پروژه های اجرا شده در طهران و سایر شهر ها گواهی بر این ادعا ست.

یکی از مزیتهای پنجره های یو پی وی سی نصب سریع و بدون تخریب این محصول میباشد

کیفیت پنجره دوجداره upvc: به چه چیزهایی بستگی دارد؟

بطور کلی چند عامل بروی کیفیت درب و پنجره های یو پی وی سی تاثیر دارد

1: پروفیل upvc استفاده شده در پنجره های upvc بایستی استاندارد لازم را داشته باشد  از جمله پروفیلهای استاندارد میتوان پروفیل هافمن، پروفیل وینتک، پروفیل ویستابست و ویتانوا را نام برد..

2. شیوه تولید در این محصول شاید 50% از کیفیت آن را تضمین میکند تولید مکانیزه و با استفاده از دستگاههای چهار سر یا حداقل دوسر  میتواند کیفیت جوش مناسبی به این محصول دهد تصویر زیر دستگاه چهار سر جوش قابهای پنجره یو پی وی سی را نشان می دهد.

3.نصب دقیق نیز یکی از عوامل تضمن کننده کیفیت محصول می باشد بطوریکه پنجره دو جداره با پروفیل استاندارد و مرغوب و با شیوه تولید مکانیزه مطمئن ، اگر بطریق صحیح و نصب دقیق انجام نگیرد،  محصول دارای کیفیت مناسبی نخواهد بود .لذا پروسه نصب بسیار مهم بوده  و تیم کارآزموده نصب از مراحل مهم  پروسه این محصول میباشد.

گارانتی: متاسفانه تعداد بسیاری از شرکتهای ارلئه  کننده پنجره های یو پی وی سی  فاقد کارخانه بوده و به همین دلیل دارای پشتیبانی لازم برای اشکالات احتمالی کارشان نمیباشند ...پازل ستاپ دارای تیم مجزای تعمیرات و گارانتی بوده و خدمات خود را در کمترین زمان ارائه مینماید .محصولات تولیدی پازل ستاپ برای سالهای متمادی دارای گارانتی بوده و به همین علت  درپازل ستاپ سعی بسیار میشود  تا محصولات درب و پنجره دو جداره UPVC پازل ستاپ در تولید و ارائه و نصب با بالاترین کیفیت ارائه گردد تا کمترین نیاز را به خدمات داشته باشد .

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره های دو جداره با طرحها و کاربری های مختلفی ارائه میگردد  که عموما پرکاربردترین انواع آن عبارتند از.

1: پنجرهupvc  ثابت: در این نوع قابها دارای بازشو نبده و پنجره ها بصورت ثابت کار می شود که البته معمولا قسمتهای زیادی از هر محیط از این نوع پنجره های یو پی وی سی ثابت استفاده میشود.

2: پنجره یو پی وی سی تک حالته: در این مدل بازشو همانند مدلهای کلاسیک پنجره در یک محور عمودی به یک حالت بازو بسته میشود

3: پنجره های دو جداره یو پی وی سی دوحالته : دراین مدل از پنجر های دو جداره UPVC بازشوها هم بصورت کلاسیک و در محور عمودی باز و بسته میشود و هم محور افقی بروی لبه پاین ایستاده و پنجره از بالا  30 درجه باز میشود که این نوع بازش. بیشتر برای عبور تبادل هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

4. پنجره یو پی وی سی کشویی: در این مدل پنجره ها بصورت کشویی در کنار یکدیگر حرکت میکند که دو نوع کشویی ساده و فولکس واگنی در پنجره های یو پی وی سی تولید میگرد که هر یک مزایا و مشخصات خاص خود را داراست.

توجه: برای پروژه های تعویضی یو پی وی سی بهتر است از مدلهای کشویی استفاده نگردد البته در صورت برچیدن کلی قابهای فبلی  مشکلی ندارد . همواره بایستی مد نظر داشت پنجره های  دارای بازشوی محوری نسبت به بازشوهای کشویی  یو پی وی سی  دارای کارکرد نسبتا بالاتری است  .ا

پنجره دو جداره upvc در صورت تولید و نصب صحیح، دارا تمامی مزیتهای خود خواهد بود ولی در صورت تولید ناصحیح و استفاده از متریال نامرغوب و یا نصب غیر حرفه ای میتواند مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.لذا انتخاب شرکت و کارخانه معتبر بسیار حائذ اهمیت است..

تماس با کارشناسان: 02188776737

لزوم تعویض پنجره‌های قدیمی به پنجره دوجداره

لزوم تعویض پنجره‌های قدیمی به پنجره دوجداره

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز