خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور بیان کرد؛

حمایت از بانوان روستایی با شکل‌گیری صندوق‌های اعتباری خرد در روستاها

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۳۱

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در زمینه حمایت از بانوان، صندوق‌های اعتباری خرد در بسیاری از روستاهای شهرستان‌های کشورها شکل گرفته و حمایت‌های لازم از بانوان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه ابتکار شب دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد دامداری بانوی کارآفرین نمونه روستای قشلاق شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی با وزارت جهاد کشاورزی در حال اجرا است که تسهیلگران روستاها به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات سالم ، استاندارد و مدیریت مصرف منابع آب و خاک از آموزش بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این طرح بسیار مورد استقبال بانوان روستاها قرار گرفته است که امیدواریم با قوت اجرای این طرح ادامه یابد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: در زمینه حمایت از بانوان، صندوق‌های اعتباری خرد در بسیاری از روستاهای شهرستان‌های کشورها شکل گرفته و حمایت‌های لازم از بانوان صورت می‌گیرد.

ابتکار اضافه کرد: طرح حمایت از بانوان کارآفرین به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و گروه هدف نخست، زنان سرپرست خانوار مناطق پرآسیب و حاشیه شهرها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح آموزش‌های عمومی، مهارتی، مدیریت بنگاه،چرخه تولید و بازاریابی ومواداولیه و فروش کالاها پیش‌بینی شده که لازم است در سطح استان‌ها توسعه یابد.

این مقام مسئول در خصوص کارآفرین نمونه روستای قشلاق شهرستان آبیک هم توضیح داد: این بانوی کارآفرین از بانوان موفق، توانمند، پرتلاش و موفق در زمینه تولید محصولات سالم و تولید گوشت است و آخرین دستاوردهای علمی را پیگیری می‌کند و یک الگوی نمونه است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: با وجود مشکلات می‌توان با تلاش، پشتکار و توکل به خدای متعال موفقیت چشمگیری داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز