خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 واکین فینیکس با دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۵۹

دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده، دانلود فیلم ناپلئون 2023 دوبله فارسی، دانلود فیلم فیلم ناپلئون ۲۰۲۳، فیلم سینمایی ناپلئون بناپارت دوبله فارسی رایگان، برای دانلود فیلم ناپلئون 2023 واکین فینیکس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

فیلم ناپلئون Napoleon 2023 فیلمی درام تاریخی حماسی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا است. داستان واقعی این فیلم مبتنی بر زندگی ناپلئون بناپارت است که عمدتاً به قدرت رسیدن رهبر فرانسه را به تصویر می‌کشد.

*******************

برای دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 رایگان به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023

********************

بازیگران فیلم ناپلئون:

واکین فینیکس در نقش ناپلئون، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز در نقش کولنکورت، لودیوین سنیه در نقش ترزا تالین، متیو نیدهم در نقش لوسین بناپارت، یوسف کرکور در نقش لوئی-نیکولا داوو، فیل کورنول در نقش شارل-هانری سانسون، پال ریس در نقش تالیران، کاترین واکر در نقش ماری آنتوانت، جان هالینگورث در نقش میشل نی و مارک بونار در نقش ژان-آندوش جونو در فیلم Napoleon نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم ناپلئون:

شاهد به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت تا حمله به مصر و دیگر اقدامات جنگ طلبانه و گسترش فرانسه هستیم که هدف فیلم نمایش به قدرت رسیدن ناپلئون تا سقوطش هستیم.

انتخاب یک وب‌سایت‌ایده‌آل برای دانلود فیلم خارجی و ایرانی فوق‌العاده دارای اهمیت است. احتمالاً اگر از آن دسته افراد باشید که به صورت روزانه به تماشای فیلم‌های مورد نظرتان اقدام می‌کنید، حتماً به یک بستر مناسب برای دانلود انواع فیلم نیاز دارید. پر واضح است که یک سایت دانلود فیلم خارجی و ایرانی باید دارای ویژگی‌های منحصربفردی باشد که افراد بتوانند از آن بعنوان یک بستر جذاب به جهت دانلود فیلم ایرانی و خارجی استفاده کنند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی بهترین ویژگی‌های یک سایت دانلود فیلم صبحت کنیم تا برای انتخاب چنین بستر‌هایی دغدغه‌ی کمتری داشته باشید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز