خبرگزاری کار ایران

پاساژ تراسیتی آنتالیا، مرکز خریدی محبوب در بین ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۲۸

در میان شهرهای توریستی کشور ترکیه، شهر آنتالیا به واسطه جاذبه‌های بی‌شماری که دارد، بسیار پرطرفدار است. هتل‌هایی با کیفیت مرغوب، آب و هوای مساعد، سواحل زیبا و آرام و سایر جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی، از آنتالیا یک مقصد خوب برای سفر ساخته است. در آنتالیا مراکز خرید متعددی نیز وجود دارد که می‌توان انواع کالاها را در آن‌ها یافت. یکی از مراکز خرید بسیار مهم و مشهور در آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی است. تراسیتی در منطقه لارا واقع شده که به منطقه تفریحی آنتالیا بسیار نزدیک است. در این مقاله قصد داریم راجع به این مرکز خرید بیشتر صحبت کرده و تمامی بخش‌های مختلف آن را معرفی کنیم.

 

پاساژ تراسیتی آنتالیا کجاست؟

همانطور که اشاره کردیم، مرکز خرید تراسیتی در منطقه لارا در شهر بزرگ آنتالیا واقع شده است. منطقه لارا یک منطقه کاملا توریستی بوده که انواع خدمات گردشگری و تفریحی در آن برای مسافران وجود دارد. هتل‌های بزرگ، مراکز تفریحی، مراکز خرید مختلف و... لارا را به یک منطقه جذاب توریستی تبدیل کرده که سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای نیز در آنجا انجام می‌شود. جدای از امکانات جذابی که در منطقه لارا می‌توانید بیابید، طبیعت بکری نیز در این منطقه وجود دارد. سواحل بسیار زیبا با مساحت حدودی دو میلیون متر مربع یکی از جاذبه‌های طبیعی لارا است.

مرکز خرید تراسیتی همه ساله به ویژه در فصل تابستان پذیرای مهمان زیادی است. این مرکز خرید در سال 2011 در آنتالیا افتتاح شد و در مدت زمان کوتاهی توانست شهرت بسیار زیادی کسب کند. تراسیتی با تنوع بالایی از کالاها، پاسخگوی انواع نیازهای افراد بوده و به همین دلیل مرکز خرید محبوبی در میان مسافران به شمار می‌آید. زیرا برای خرید کالاهای مختلف، نیازی به مراجعه به مرکز خرید‌های دیگر و جستجوی چندین و چند باره در میان کالاها نیست. در تراسیتی می‌توانید کالاهای مختلفی را از برندهای مشهور جهانی پیدا کنید. در واقع این مرکز خرید اولین مکان در آنتالیا بود که توانست نمایندگی مشهورترین برندهای جهانی را در یک مکان گردآوری کند. به همین دلیل رفته رفته به یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید لارا تبدیل شد.

مجموع مساحت تراسیتی بیش از 50 هزار متر مربع بوده و با چهار طبقه روی زمین و چندین طبقه زیر زمین، پذیرای مسافران است. در این مرکز خرید حدود 185 فروشگاه به همراه 30 عدد رستوران متفاوت گنجانده شده است.

در عین لوکس بودن، کالاهای عرضه شده در تراسیتی در حراجی‌های فصلی با قیمت بسیار خوبی عرضه می‌شوند. تفاوتی ندارد که به دنبال پوشاک هستید یا قصد خرید لوازم خانگی را دارید، به هرحال تراسیتی می‌تواند مکان مناسبی برای خرید اقلام مختلف باشد. برندهای مشهوری چون لاگوست، ماسیمو دوتی، هوگوباس، بری بری، نایک و... از جمله برندهای حاضر در این مرکز خرید هستند. بنابراین بازدید از آن را در تور آنتالیا توصیه می کنیم.

پاساژ تراسیتی آنتالیا، مرکز خریدی محبوب در بین ایرانیان

فضای داخلی پاساژ تراسیتی آنتالیا

 

چه اقلامی را می‌توانیم در پاساژ تراسیتی بخریم؟

تراسیتی یکی از بزرگترین مراکز خرید کمر آنتالیا به شمار می‌آید. بنابراین خیلی نباید نگران تنوع اجناس در این بازار باشید. در این مجموعه می‌توانید انواع اقلام برای سنین مختلف را خریداری نمایید. از جمله اقلامی که می‌توانید از این مجموعه بزرگ خریداری کنید شامل کیف و کفش، پوشاک، ساعت و عینک، لوازم صوتی و تصویری، لوازم الکترونیکی، جواهر و زیورآلات، لوازم آرایشی، اسباب بازی، البسه و کالاهای ورزشی است.

  • پوشاک بزرگسالان: برای خرید البسه با کیفیت حدود 60 مغازه با اجناس مختلف وجود دارند. برند زارا، گپ، کوتون، منگو، کالینز، بنتون، پیر کاردین و زارا از جمله برندهای مشهور فعال در عرضه پوشاک در این مرکز خرید هستند.
  • پوشاک و لوازم کودکان: در مرکز خرید تراسیتی در مجموع 5 فروشگاه بزرگ مخصوص البسه کودکان وجود دارند. فروشگاه‌های عرضه کننده البسه کودکان در این مرکز خرید شامل مادر کر، بی اند جی، چیکو، پنکو و آدیداس کیدز هستند.
  • لوازم آرایشی و بهداشتی: در مجموع 12 مغازه فعال در تراسیتی در این حوزه وجود دارند. این فروشگاه‌ها شامل فلورمار، بادی شاپ، گلدن رز، سویل، مک، می‌کافور، امو آپتیک، اپتیستی، سفورا، واتسون، ییلماز آپتیک و کیلز هستند.
  • کیف و کفش: بیست فروشگاه در مرکز خرید تراسیتی به عرضه انواع کیف و کفش مشغول هستند. این فروشگاه‌ها شامل نینا وست، آلدو، هوتیک، وترینا و دسا می‌باشند.
  • جواهرات و ساعت: چهارده فروشگاه نیز در حوزه فروش انواع ساعت و جواهرات فعال هستند که شامل پاندورا، سواروسفکی، روبرتو براوو و چند فروشگاه دیگر می‌باشند.
  • فروشگاه‌هایی با کالاهای متفرقه: علاوه بر موارد گفته شده، یک فروشگاه مخصوص حیوانات خانگی، نمایندگی اپراتور تورک سل و ترک تلکام، نمایندگی واکس ماشین و چندین فروشگاه مختلف خدماتی دیگر نیز در مرکز خرید تراسیتی بلک حضور دارند.

چگونه به مرکز خرید تراسیتی برویم؟

برای دسترسی به مرکز خرید تراسیتی ابتدا باید به منطقه لارا بروید. برای رسیدن به منطقه لارا می‌توانید از اتوبوس‌ها یا تاکسی‌ها استفاده کرده و با پرداخت کرایه به تراسیتی برسید. برای استفاده از اتوبوس‌ها باید از اتوبوس‌هایی با شماره VML55A، TC93، KC06، LF09، KL08 استفاده کنید. اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است از مسئولین هتل درباره دسترسی به تراسیتی سوال نمایید. زیرا هزینه استفاده از تاکسی در آنتالیا ممکن است برای شما گران تمام شود. این در حالیست که کرایه وسایل حمل و نقل عمومی معمولا مقرون به صرفه‌تر است.

 

چه امکانات رفاهی در تراسیتی وجود دارد؟

در تراسیتی می‌توانید از امکانات رفاهی متعددی استفاده کنید. در مرکز خرید مارک آنتالیا امکاناتی نظیر تلفن عمومی، کالسکه، اتاق مخصوص برای تعویض پوشک، مسجد، پارکینگ بزرگ، ویلچیر، وایفای رایگان، رخت کن، دفتر نگهبانی و... وجود دارد.

 

معرفی مجموعه سینمایی مرکز تراسیتی

در مرکز خرید تراسیتی یک سینمای بسیار بزرگ وجود دارد که متعلق به برند cinema pink می‌باشد. این سینما یکی از بزرگترین و بهترین مجموعه‌ها در شهر آنتالیا محسوب می‌شود. 5 سالن بزرگ در این مجموعه سینمایی جای داده شده‌اند. در یکی از این سالن‌ها فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی مخصوص کودکان و نوجوانان پخش می‌شود. 4 سالن دیگر نیز برای نمایش فیلم‌های روز جهان طراحی شده‌اند. سیستم‌های صوتی و تصویری تعبیه شده در سالن‌های سینما از آخرین تکنولوژی روز بهره می‌برند. به همین دلیل کیفیت صدا و تصویر در این سینما بسیار بالا است. تهویه مناسب و استفاده از صندلی‌های راحت از دیگر نقاط قوت مجموعه سینمایی تراسیتی است. البته این مجموعه دارای یک ضعف بزرگ نیز می‌باشد. نبود سالن‌های سه بعدی یکی از نقاط ضعف مجموعه سینمایی تراسیتی است. برای تهیه بلیط جهت دیدن فیلم، می‌توانید از باجه بلیط فروشی در همان محل، بلیط سینما را تهیه کنید. یک دکه نیز جهت خرید نوشیدنی و تنقلات در کنار سینما وجود دارد.

پاساژ تراسیتی آنتالیا، مرکز خریدی محبوب در بین ایرانیان

رستوران های پاساژ تراسیتی آنتالیا

 

چه هتل‌هایی نزدیک مجموعه تراسیتی هستند؟

اگر در هنگام سفر با تور ترکیه قصد اقامت در نزدیکی مرکز خرید تراسیتی را دارید، می‌توانید از میان هتل‌های نزدیک به مرکز خرید گزینه‌ای را انتخاب کنید. در نزدیکی مرکز خرید تراسیتی هتل‌های متعددی وجود دارند. هتل یازار لارا در فاصله حدودا یک کیلومتری تراسیتی واقع شده است. این هتل سه ستاره بوده و محل اقامت تقریبا ارزانی به شمار می‌آید. بنابراین اگر قصد شما اقامت در نزدیکی مجموعه تراسیتی است ولی به دنبال اقامتی مقرون به صرفه هستید، یازار لارا می‌تواند بهترین انتخاب باشد. علاوه بر این، هتل ناسا فلورا نیز یک هتل ارزان قیمت در نزدیکی تراسیتی محسوب می‌شود. این هتل تقریبا 900 متر با تراسیتی فاصله داشته و امکانات خوبی برای مسافران فراهم آورده است.

 

اگر به دنبال هتلی لوکس در نزدیکی تراسیتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از میان هتل‌های آکرا آنتالیا، مارمارا و کلاب فالکون گزینه‌ای را انتخاب نمایید. فاصله هتل آکرا تا مرکز تراسیتی تقریبا سه کیلومتر، فاصله مارمارا تقریبا دو کیلومتر و فاصله کلاب فالکون تا مرکز تراسیتی تقریبا یک کیلومتر است. تمامی این هتل‌ها 5 ستاره بوده و جزو هتل‌های لوکس آنتالیا محسوب می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت از نظر امکانات در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

 

چه جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی تراسیتی قرار دارند؟

یکی از جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی تراسیتی وجود دارد، آبشار دودن است. این آبشار در فاصله تقریبا 2.3 کیلومتری مرکز خرید تراسیتی قرار گرفته است. این آبشار فاصله حدودا 20 دقیقه‌ای تا مرکز شهر آنتالیا دارد. آب آبشار از گودال وارساک و بعد از طی مسافت دو کیلومتری به این آبشار می‌رسد. آبشار دودن دارای دو بخش بالایی و پایینی می‌باشد. بخش بالایی آن تقریبا در قسمت بالایی شهر قرار گرفته و ارتفاع حدودی 15 متر دارد. بخش پایینی آبشار از شهر کمی دورتر بوده و مسیر رسیدن به آن از میان جنگل‌ها و صخره‌ها عبور می‌کند. آبشار پایینی ارتفاع حدودا 40 متری داشته و از آبشار بالایی بلندتر است.

اگر هتلی در نزدیکی تراسیتی رزرو کردید و یا بعد از گردش در تراسیتی، قصد رفتن به یک مکان تفریحی را داشتید، می‌توانید روی آبشار دودن حساب کنید. ترکیب طبیعت زیبا و امکانات خوبی که در این منطقه قرار دارد، از آبشار دودن یک اقامتگاه تفریحی بکر و زیبا ساخته است.

 

کلام آخر

در شهر آنتالیا می‌توانید مراکز خرید متعددی را بیابید. یکی از مراکز خرید بسیار مشهور در این شهر، تراسیتی است. مرکز خرید تراسیتی یک مجموعه بزرگ با چهار طبقه می‌باشد. در تراسیتی می‌توانید انواع کالاها و برندهای مشهور ترکی یا بین‌المللی را بیابید. در این مقاله به تفصیل راجع به کالاهای عرضه شده در مرکز خرید تراسیتی صحبت کردیم. با خواندن این مقاله می‌توانید هتل‌ها و اماکن گردشگری نزدیکی تراسیتی را بشناسید و با نحوه دسترسی به تراسیتی نیز آشنا شوید. بنابراین اگر قصد رفتن به این مجموعه را دارید، قبل از هر چیز خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور می‌توانید با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید. بهترین قیمت تورهای خارجی و داخلی، رزرو هتل خارجی در تمامی شهرها را با آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا (www.barsamseyr.com)  سریع و آسان تجربه کنید.

منبع: برسام سیر آریا|www.barsamseyr.com

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز