خبرگزاری کار ایران

نتیجه کاشت مو در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۶۰

یکی از عمل های رایج در زمینه ی زیبایی در خانم ها و آقایان کاشت مو در تهران می باشد. چرا که ریزش مو در بین افراد مختلف با توجه به رشد و ژنتیکی که دارند، با یک دیگر تفاوت دارد. حتی بسیاری از افراد امکان دارد که ریزش مو را در سنین کمتر تجربه کند.

 کاشت مو کمک می کند که افراد بتوانند به صورت طبیعی موهای خود را داشته باشند. نتیجه کاشت مو در تهران در هفته هایی که فرد پشت سر می گذارد، دیدنی است. با این حال مو یکی از بخش های زیبایی صورت است که تاثیر بسیار مستقیمی بر روحیه و اعتماد به نفس فرد خواهد گذاشت.

نتیجه کاشت مو در تهران می تواند به بسیاری از افراد کمک کند که بتوانند در یک زمان کوتاه بهترین و پرپشت ترین مو ها را داشته باشند. تهران یکی از شهر های مهم ایران محسوب می شود که همیشه بهترین و مجهز ترین دستگاه ها در زمینه پزشکی ابتدا وارد این شهر می شود. با این حال می توانیم اشاره داشته باشیم به کیفیتی که در زمینه کاشت مو در این شهر وجود دارد. افراد بسیاری می خواهند روش های جدیدتری را برای کاشت مو تجربه کنند. یکی از آن ها می تواند استفاد اختصاصی از کلینیک کاشت مو باشد. چرا که معمولا پزشکانی در کلینیک کاشت مو فعالیت دارند که دارای تجربه و تخصص در زمینه مربوطه هستند.

همه چیز درباره نتیجه کاشت مو در تهران

نتیجه کاشت مو در تهران با توجه به استفاده از تجهیزات امروزی می تواند رو به توسعه باشد. درواقع می دانیم که امروزه تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی در عرصه کاشت مو داشته است. با این حال برای بسیاری از ما اهمیت دارد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن به جوانسازی خود بپردازیم.

بسیاری از کسانی که به کاشت مو می پردازند معمولا دلائل مختلفی مانند ژنتیک، اعصاب، استفاده از قرص های مختلف و کار در شرایط سخت را دارند. در روند کاشت مو معمولا بسیاری از افراد می خواهند بدانند که نتیجه کاشت مو در تهران به چه صورت می شود. در یک دوره کلی به عنوان مثال 6 ماهه باید رشد موها را بعد از کاشت زیر نظر داشته باشید. در ابتدا برای افراد 10 روز اول بسیار سخت می باشد. اما ماه دوم کم کم رشد مو ها روال عادی خود را طی می کنند.

نتیجه کاشت مو در تهران به روش طبیعی با تراکم بالا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی که در زمینه کاشت مو وجود دارد، می دانیم پرپشت بودن مو ها و بالا بودن تراکم آن ها چقدر دارای اهمیت است. با توجه به روش هایی که برای کاشت مو وجود دارد، شرایطی برای افراد مهیا می شود که نیاز آن ها را بر آورده سازد. امکان دارد که بیمار بعد از عمل تورم، قرمزی را در محل پیوند و بانک مو مشاهده کنند.

 تمامی ویژگی هایی که دیده می شود، مسلما طبیعی هستند. چرا که پس از 10 روز از بین خواهند رفت. نتیجه کاشت مو در تهران یک روش طبیعی است که با داشتن تراکم مناسب و بالا حالت رویش آن ها را به صورت اصولی خواهد بود. نتیجه کاشت مو در تهران به مواردی مانند، مهارت پزشک، استفاده از تجهیزات مناسب بسیار ارتباط خواهد داشت. به عنوان مثال افراد بسیاری هم بوده اند که از کاشت مو هیچ نتیجه ای درستی دریافت نکرده اند. کلینیک کاشت مو یک روش ایدآل خواهد بود که با تجهیزات پیشرفت طبیعی بودن رویش مو را به شما هدیه می کند.

نتیجه کاشت مو در تهران بعد از 10 روز به چه صورت است؟

بررسی روند رشد مو کمک می کند که بتوانید مراقبت هایی را به منظور رشد بهتر مو ها مدنظر قرار دهید. البته قبل از هر چیزی مسلما پزشک موضوعاتی را در این زمینه به شما ارائه می کند. مسئله ای که در این زمینه اهمیت دارد، پیوند مو می باشد. زخم هایی که در این دوره بر روی سر پدید می آیند، می توانند نتیجه برش پوست سر با استفاده از پیوند مو FUT باشد.

زخم ها می توانند بر اساس گرافت مو با روش های دیگر بر روی سر پدید آمده باشند. اما معمولا روی آن ها دلمه بسته می شود. نتیجه کاشت مو در تهران دارای تغییرات عجیبی است. اما توصیه می شود که به صورت کامل بهتر است خونسردی خود را در این دوران حفظ کنید. چرا که صبوری کردن به شما کمک می کند دوره نقاهت را پشت سر بگذارید. البته درد و یا سوزش خاصی را در این دوران احساس نمی کنید. در صورتی که پزشک صلاح بداند به بیماران دارو هایی را تجویز می کند.

نتیجه کاشت مو در تهران

نتیجه کاشت مو در تهران در ماه اول به چه صورت است؟

همانطور که می دانید در ابتدا موهایی که از بش بانک مو اهدا می شوند، بعد از 3 یا 4 هفته ریزشی دارند. در اصطلاح به آن شوک گفته می شود که بعد از جراحی اتفاق می افتد این بخش با توجه به اهمیتی که دارد به صورت کاملا طبیعی در رشد تاثیر دارد. فولیکول ها بعد از 3 ماه وارد مرحله استراحت می شوند. پس از آن به صورت طبیعی دوباره رشد می کنند. شاید در مراحل اولیه کمی ناهموار به نظر برسند. اما باید به آن ها برای رشد زمان بدهید.

نتیجه کاشت مو در تهران بعد از 2 ماه اول به چه صورت خواهد بود؟

رشد مو ها کمی نیازمند صبوری است. در ابتدا مسائلی مانند ریزش مو آن را تهدید می کند. ریزش مو به صورت طبیعی اتفاق می افتد. بازده آن معمولا بین 2 تا 4 هفته می باشد. ریزش مو معمولا به دلیل واکنش مو ها به اولین پیوند طبیعی که برای آن ها وجود دارد، رخ می دهد. سپس فولیکول ها وارد فاز استراحت می شوند. در واقع در این زمان نمی توان انتظار داشت که رویش مو ها دوباره اتفاق بیوفتد. با این حال باید برای آن ها به مدت دوماه صبر کرد.

نتیجه کاشت مو در تهران بعد از 2 سال چگونه است؟

کاشت مو بعد از 1 سال به خوبی تثبیت می شود. بعد از یکسال مانند دیگر موهای سر به رشد خود ادامه می دهد. یکی از روش های دائمی پیوند مو کاشت مو می باشد. در واقع نتیجه این عمل به منظور زیبایی سازی و مادام العمر است. با این حال 2 سال زمان دادن مو ها به منظور سیدن به تکامل می تواند زمان بسیار خوبی باشد. پس از گذشت دوسال بهترین موقعیت است که مو ها را آنطور که می خواهید اطلاح کنید. حتی می توانید آن ها را رنگ کنید.

چگونه باید رشد مو ها را بعد از کاشت افزایش داد؟

نتیجه کاشت مو در تهران زمانی اتفاق می افتد که دوره نقاهت به خوبی پایان یافته باشد. رعایت کردن نکات مهم در این دوره بسیار اهمیت دارد. مراقبت ها و رعایت توصیه پزشک کمک می کند که نتایج پیوند به خوبی انجام شود. برای تقویت موهایی که کاشته می شود، می توان از ماینوکسیدیل، مزوتراپی، پی آر پی و لیزر درمانی استفاده کرد. استفاده از این محلول ها کمک می کند که موهای ضخیم و قوی تری تولید شود. مزوتراپی هم که ویتامین های مورد نیاز رشد مو را فراهم می کند به فولیکول ها کمک می کند.

نتیجه کاشت مو در تهران

سن مناسب برای کاشت مو چه سنی می باشد؟

برای بسیاری از اقایان و خانم ها سوال است که در چه سنی می توانند به کاشت مو بپردازند. شرایط سنی در بین آقایان جوان معمولا بین 18 سال تا 25 سال به بالا تا 50 سال می باشد. در خانم ها هم با توجه به فیزیک، ژنتیک می تواند کاشت مو متغیر باشد. زیرا قبل از هر چیز باید با پزشک مشورت داشته باشند.

 

مسائل مختلفی که در زمینه کاشت مو اهمیت پیدا می کند می تواند، از جمله شرایط سنی، بیماری های پیش زمینه و هزینه کاشت مو می باشد. با توجه به روالی که برای کاشت مو در نظر گرفته می شود، نتیجه کاشت مو در تهران با توجه به شرایط سنی که فرد دارد تعیین می شود. بیشترین توصیه برای کاشت مو این است که باید به یک فرد متخصص و پزشک مراجعه کنید.

 

کلینیک vip را بیشتر بشناسیم

با توجه به اهمیت مو در صورت، می دانیم که روند کاشت باید به صورت اصولی شکل بگیرد. نتیجه کاشت مو در تهران به مسائل متعددی از جمله، استفاده از کلینیک vip ارتباط پیدا می کند. در واقع یکی از انتخاب های مهم برای کاشت ریش می تواند انتخاب مرکز درمانی باشد. توجه به اصول بهداشتی و رعایت آن ها بسیار اهمیت خواهد داشت. همچنین داشتن مجوز های رسمی از سازمان بهداشت در زمینه کاشت مو را هم بسیاری از کلینیک vip دارا هستند.

همانطور که می دانید برای بسیاری از افراد اهمیت دارد که مو پر پشت و طبیعی داشته باشند. به منظور تسهیل در زمینه کاشت مو معمولا توصیه می شود از مشاوره در این حوزه کمک بگیرند. یکی از مهم ترین توصیه ها، پرداخت عمل در کلینیک کاشت مو است. البته تجربه و کارآمد بودن پزشک به وی کمک می کند که در این مسیر گام های موثری را بردارد.

 کلینیکی که مشغول به ارائه خدمات است مسلما می تواند تجهیزات بیشتری را در این زمینه معرفی کند. کاشت مو یکی از حساس ترین کار هایی است که باید به بهترین شکل صورت گیرد. نتیجه کاشت مو در تهران با روش های نوین و تجهیزات امروزی کمک می کند که روند آن به خوبی پیش برود. هر چه زمان می گذرند روند مربوط به کاشت مو با کمک کلینیک های مخصوص آسان تر و بهتر صورت می گیرد.

سوالات متداول

1_ نتیجه کاشت مو در تهران پس از چند ماه مشخص می شود؟

در صورتی که ریزش مو در این بخش ها زیاد باشد، نشان می دهد که پیوند سریع تر صورت گرفته است. با این حال توجه به نوع و روش کاشت مویی که صورت گرفته است، کمک می کند که بتوانیم بهتر مدت زمان رویش آن را حدس بزنیم.

2_ چقدر زمان باید برای نقاهت بعد از کاشت مو در نظر گرفت؟

دوره نقاهت بسیار زمان کوتاهی است. با این حال رعایت این دوره کمک می کند که نتیجه کاشت مو در تهران به بهترین شکل ارائه شود. اما بیشتر تایمی که باید برای دوره نقاهت گذاشت معمولا 10 روز اول بعد از کاشت است.

3_ چه زمانی را باید برای نتیجه نهایی کاشت مو اختصاص دهیم؟

با گذشت چند هفته بعد از عمل، مو های پیوند شده در مرحله ریزش قرار دارند. در ماه چهارم معمولا رشد آن ها شروع می شود و تا 1 سال طول می کشد.

4_ قبل از اینکه کاشت مو صورت گیرد از چه چیز هایی منع می شویم؟

استفاده از نوشیدنی های الکی، دخانیات به هیچ عنوان نباید استفاده شود. نتیجه کاشت مو در تهران کاملا بستگی به اعمال فرد و رعایت نکاتی در دوره نقاهت دارد.

5_ علت ریزش مو چیست؟

نتیجه کاشت مو در تهران

یکی از عمل های رایج در زمینه ی زیبایی در خانم ها و آقایان کاشت مو در تهران می باشد. چرا که ریزش مو در بین افراد مختلف با توجه به رشد و ژنتیکی که دارند، با یک دیگر تفاوت دارد. حتی بسیاری از افراد امکان دارد که ریزش مو را در سنین کمتر تجربه کند. کاشت مو کمک می کند که افراد بتوانند به صورت طبیعی موهای خود را داشته باشند. نتیجه کاشت مو در تهران در هفته هایی که فرد پشت سر می گذارد، دیدنی است. با این حال مو یکی از بخش های زیبایی صورت است که تاثیر بسیار مستقیمی بر روحیه و اعتماد به نفس فرد خواهد گذاشت.

 

نتیجه کاشت مو در تهران می تواند به بسیاری از افراد کمک کند که بتوانند در یک زمان کوتاه بهترین و پرپشت ترین مو ها را داشته باشند. تهران یکی از شهر های مهم ایران محسوب می شود که همیشه بهترین و مجهز ترین دستگاه ها در زمینه پزشکی ابتدا وارد این شهر می شود. با این حال می توانیم اشاره داشته باشیم به کیفیتی که در زمینه کاشت مو در این شهر وجود دارد. افراد بسیاری می خواهند روش های جدیدتری را برای کاشت مو تجربه کنند. یکی از آن ها می تواند استفاد اختصاصی از کلینیک کاشت مو باشد. چرا که معمولا پزشکانی در کلینیک کاشت مو فعالیت دارند که دارای تجربه و تخصص در زمینه مربوطه هستند.

همه چیز درباره نتیجه کاشت مو در تهران

نتیجه کاشت مو در تهران با توجه به استفاده از تجهیزات امروزی می تواند رو به توسعه باشد. درواقع می دانیم که امروزه تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی در عرصه کاشت مو داشته است. با این حال برای بسیاری از ما اهمیت دارد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن به جوانسازی خود بپردازیم.

بسیاری از کسانی که به کاشت مو می پردازند معمولا دلائل مختلفی مانند ژنتیک، اعصاب، استفاده از قرص های مختلف و کار در شرایط سخت را دارند. در روند کاشت مو معمولا بسیاری از افراد می خواهند بدانند که نتیجه کاشت مو در تهران به چه صورت می شود. در یک دوره کلی به عنوان مثال 6 ماهه باید رشد موها را بعد از کاشت زیر نظر داشته باشید. در ابتدا برای افراد 10 روز اول بسیار سخت می باشد. اما ماه دوم کم کم رشد مو ها روال عادی خود را طی می کنند.

 

نتیجه کاشت مو در تهران به روش طبیعی با تراکم بالا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی که در زمینه کاشت مو وجود دارد، می دانیم پرپشت بودن مو ها و بالا بودن تراکم آن ها چقدر دارای اهمیت است. با توجه به روش هایی که برای کاشت مو وجود دارد، شرایطی برای افراد مهیا می شود که نیاز آن ها را بر آورده سازد. امکان دارد که بیمار بعد از عمل تورم، قرمزی را در محل پیوند و بانک مو مشاهده کنند.

 تمامی ویژگی هایی که دیده می شود، مسلما طبیعی هستند. چرا که پس از 10 روز از بین خواهند رفت. نتیجه کاشت مو در تهران یک روش طبیعی است که با داشتن تراکم مناسب و بالا حالت رویش آن ها را به صورت اصولی خواهد بود. نتیجه کاشت مو در تهران به مواردی مانند، مهارت پزشک، استفاده از تجهیزات مناسب بسیار ارتباط خواهد داشت. به عنوان مثال افراد بسیاری هم بوده اند که از کاشت مو هیچ نتیجه ای درستی دریافت نکرده اند. کلینیک کاشت مو یک روش ایدآل خواهد بود که با تجهیزات پیشرفت طبیعی بودن رویش مو را به شما هدیه می کند.

نتیجه کاشت مو در تهران بعد از 10 روز به چه صورت است؟

بررسی روند رشد مو کمک می کند که بتوانید مراقبت هایی را به منظور رشد بهتر مو ها مدنظر قرار دهید. البته قبل از هر چیزی مسلما پزشک موضوعاتی را در این زمینه به شما ارائه می کند. مسئله ای که در این زمینه اهمیت دارد، پیوند مو می باشد. زخم هایی که در این دوره بر روی سر پدید می آیند، می توانند نتیجه برش پوست سر با استفاده از پیوند مو FUT باشد.

زخم ها می توانند بر اساس گرافت مو با روش های دیگر بر روی سر پدید آمده باشند. اما معمولا روی آن ها دلمه بسته می شود. نتیجه کاشت مو در تهران دارای تغییرات عجیبی است. اما توصیه می شود که به صورت کامل بهتر است خونسردی خود را در این دوران حفظ کنید. چرا که صبوری کردن به شما کمک می کند دوره نقاهت را پشت سر بگذارید. البته درد و یا سوزش خاصی را در این دوران احساس نمی کنید. در صورتی که پزشک صلاح بداند به بیماران دارو هایی را تجویز می کند.

نتیجه کاشت مو در تهران در ماه اول به چه صورت است؟

همانطور که می دانید در ابتدا موهایی که از بش بانک مو اهدا می شوند، بعد از 3 یا 4 هفته ریزشی دارند. در اصطلاح به آن شوک گفته می شود که بعد از جراحی اتفاق می افتد این بخش با توجه به اهمیتی که دارد به صورت کاملا طبیعی در رشد تاثیر دارد. فولیکول ها بعد از 3 ماه وارد مرحله استراحت می شوند. پس از آن به صورت طبیعی دوباره رشد می کنند. شاید در مراحل اولیه کمی ناهموار به نظر برسند. اما باید به آن ها برای رشد زمان بدهید.

نتیجه کاشت مو در تهران بعد از 2 ماه اول به چه صورت خواهد بود؟

رشد مو ها کمی نیازمند صبوری است. در ابتدا مسائلی مانند ریزش مو آن را تهدید می کند. ریزش مو به صورت طبیعی اتفاق می افتد. بازده آن معمولا بین 2 تا 4 هفته می باشد. ریزش مو معمولا به دلیل واکنش مو ها به اولین پیوند طبیعی که برای آن ها وجود دارد، رخ می دهد. سپس فولیکول ها وارد فاز استراحت می شوند. در واقع در این زمان نمی توان انتظار داشت که رویش مو ها دوباره اتفاق بیوفتد. با این حال باید برای آن ها به مدت دوماه صبر کرد.

نتیجه کاشت مو در تهران بعد از 2 سال چگونه است؟

کاشت مو بعد از 1 سال به خوبی تثبیت می شود. بعد از یکسال مانند دیگر موهای سر به رشد خود ادامه می دهد. یکی از روش های دائمی پیوند مو کاشت مو می باشد. در واقع نتیجه این عمل به منظور زیبایی سازی و مادام العمر است. با این حال 2 سال زمان دادن مو ها به منظور سیدن به تکامل می تواند زمان بسیار خوبی باشد. پس از گذشت دوسال بهترین موقعیت است که مو ها را آنطور که می خواهید اطلاح کنید. حتی می توانید آن ها را رنگ کنید.

چگونه باید رشد مو ها را بعد از کاشت افزایش داد؟

نتیجه کاشت مو در تهران زمانی اتفاق می افتد که دوره نقاهت به خوبی پایان یافته باشد. رعایت کردن نکات مهم در این دوره بسیار اهمیت دارد. مراقبت ها و رعایت توصیه پزشک کمک می کند که نتایج پیوند به خوبی انجام شود. برای تقویت موهایی که کاشته می شود، می توان از ماینوکسیدیل، مزوتراپی، پی آر پی و لیزر درمانی استفاده کرد. استفاده از این محلول ها کمک می کند که موهای ضخیم و قوی تری تولید شود. مزوتراپی هم که ویتامین های مورد نیاز رشد مو را فراهم می کند به فولیکول ها کمک می کند.

سن مناسب برای کاشت مو چه سنی می باشد؟

برای بسیاری از اقایان و خانم ها سوال است که در چه سنی می توانند به کاشت مو بپردازند. شرایط سنی در بین آقایان جوان معمولا بین 18 سال تا 25 سال به بالا تا 50 سال می باشد. در خانم ها هم با توجه به فیزیک، ژنتیک می تواند کاشت مو متغیر باشد. زیرا قبل از هر چیز باید با پزشک مشورت داشته باشند.

 

مسائل مختلفی که در زمینه کاشت مو اهمیت پیدا می کند می تواند، از جمله شرایط سنی، بیماری های پیش زمینه و هزینه کاشت مو می باشد. با توجه به روالی که برای کاشت مو در نظر گرفته می شود، نتیجه کاشت مو در تهران با توجه به شرایط سنی که فرد دارد تعیین می شود. بیشترین توصیه برای کاشت مو این است که باید به یک فرد متخصص و پزشک مراجعه کنید.

 

کلینیک vip را بیشتر بشناسیم

با توجه به اهمیت مو در صورت، می دانیم که روند کاشت باید به صورت اصولی شکل بگیرد. نتیجه کاشت مو در تهران به مسائل متعددی از جمله، استفاده از کلینیک vip ارتباط پیدا می کند. در واقع یکی از انتخاب های مهم برای کاشت ریش می تواند انتخاب مرکز درمانی باشد. توجه به اصول بهداشتی و رعایت آن ها بسیار اهمیت خواهد داشت. همچنین داشتن مجوز های رسمی از سازمان بهداشت در زمینه کاشت مو را هم بسیاری از کلینیک vip دارا هستند.

همانطور که می دانید برای بسیاری از افراد اهمیت دارد که مو پر پشت و طبیعی داشته باشند. به منظور تسهیل در زمینه کاشت مو معمولا توصیه می شود از مشاوره در این حوزه کمک بگیرند. یکی از مهم ترین توصیه ها، پرداخت عمل در کلینیک کاشت مو است. البته تجربه و کارآمد بودن پزشک به وی کمک می کند که در این مسیر گام های موثری را بردارد.

 کلینیکی که مشغول به ارائه خدمات است مسلما می تواند تجهیزات بیشتری را در این زمینه معرفی کند. کاشت مو یکی از حساس ترین کار هایی است که باید به بهترین شکل صورت گیرد. نتیجه کاشت مو در تهران با روش های نوین و تجهیزات امروزی کمک می کند که روند آن به خوبی پیش برود. هر چه زمان می گذرند روند مربوط به کاشت مو با کمک کلینیک های مخصوص آسان تر و بهتر صورت می گیرد.

سوالات متداول

1_ نتیجه کاشت مو در تهران پس از چند ماه مشخص می شود؟

در صورتی که ریزش مو در این بخش ها زیاد باشد، نشان می دهد که پیوند سریع تر صورت گرفته است. با این حال توجه به نوع و روش کاشت مویی که صورت گرفته است، کمک می کند که بتوانیم بهتر مدت زمان رویش آن را حدس بزنیم.

2_ چقدر زمان باید برای نقاهت بعد از کاشت مو در نظر گرفت؟

دوره نقاهت بسیار زمان کوتاهی است. با این حال رعایت این دوره کمک می کند که نتیجه کاشت مو در تهران به بهترین شکل ارائه شود. اما بیشتر تایمی که باید برای دوره نقاهت گذاشت معمولا 10 روز اول بعد از کاشت است.

3_ چه زمانی را باید برای نتیجه نهایی کاشت مو اختصاص دهیم؟

با گذشت چند هفته بعد از عمل، مو های پیوند شده در مرحله ریزش قرار دارند. در ماه چهارم معمولا رشد آن ها شروع می شود و تا 1 سال طول می کشد.

4_ قبل از اینکه کاشت مو صورت گیرد از چه چیز هایی منع می شویم؟

استفاده از نوشیدنی های الکی، دخانیات به هیچ عنوان نباید استفاده شود. نتیجه کاشت مو در تهران کاملا بستگی به اعمال فرد و رعایت نکاتی در دوره نقاهت دارد.

5_ علت ریزش مو چیست؟

عوامل متعددی مانند، ارث، ژنتیک و انواع بیماری ها می تواند باعث ریزش مو بشود. از جمله موارد دیگری مانند استرس و فشار های روحی هم باعث ریزش مو می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز