خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۷۰

طاسی و ریزش شدید موی سر به عوامل مختلفی بستگی دارد. دراین‌بین برخی به خاطر مسائل ژنتیکی وارثی دچار ریزش شدید موی سرخود می‌شوند و برخی نیز به دلیل مصرف داروها و یا حتی رژیم غذایی نامناسب و یا خواب ناکافی مستعد ریزش تار مو هستند؛ اما خوشبختانه برای اکثر مشکلات موی سر شما راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد که یکی از اثرگذارترین این روش‌ها کاشت طبیعی موی سر خواهد بود.

حتی اگر به‌عنوان یک زیباجو متقاضی استفاده از روش‌های مختلف پیوند طبیعی موی سر هستید و بانک موی ضعیفی دارید جای هیچ نگرانی نیست شما می‌توانید از طریق مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران را تجربه کنید.

آشنایی با انواع روش‌های تخصصی کاشت مو

به‌صورت کلی متد اصلی تمامی روش‌های کاشت مو در ایران و جهان بر اساس برداشت فولیکول مو از بانک مو و قرار دادن آن در ناحیه اهدا شونده خواهد بود. دراین‌بین نحوه پیوند مو با دیگری متفاوت است و هرکدام دارای اسم متفاوتی است. اگر برای اولین بار می‌خواهید اقدام به کاشت طبیعی موی سر خود نمایید بهتر است با روش‌های مختلف کاشت آشنا شوید.

کاشت موی سر به روش FUT

یکی از گسترده‌ترین روشی که حتی امروزه در بسیاری از کلینیک‌های تخصصی کاشت مو در تهران و شهرستان‌ها استفاده می‌شود کاشت مو به روش FUT خواهد بود. FUT به‌عنوان اولین متدی بوده که برای پیوند موی سر استفاده می‌شد و حتی امروزه نیز این روش محبوبی است.

در این روش پزشک متخصصی به‌صورت نواری از پشت سر شما یا همان بانک مو مقداری پوست سر را به همراه تمامی ارگان‌های حیاتی فولیکول مو برداشت می‌کند. سپس فولیکول‌های مو را زیر میکروسکوپ قوی جداسازی کرده و آن را برای عمل پیوند در ناحیه مشخص‌شده اماده‌سازی می‌کند.

این روش به‌عنوان یک روش تهاجمی شناخته می‌شود اما به‌عنوان یکی از روش‌های خوب در برداشت تارهای موی سالم خواهد بود. عمل کاشت و برداشت در این روش بسیار سریع خواهد بود؛ و از طرفی هزینه عمل کاشت موی FUT نسبت به سایر روش‌ها بسیار ارزان‌تر است.

کاشت موی سر به روش FUE

لازم به ذکر است نام دیگر کاشت موی FUE را ما با نام کاشت موی سر به روش FIT می‌نامیم. این روش جدیدتر از FUT است زیرا دیگر نیاز به برش پوست سر وجود نخواهد داشت. پزشک متخصص کاشت درروش FUE یا هان FIT با استفاده از دستگاه سوزنی شکل مخصوص سوراخ ریزی را روی پوست سر ایجاد می‌کند و از طریق آن گرافت های مو را برداشت خواهد کرد. این روش را بدون درد و خونریزی می‌نامند. روش FIT بیشتر مناسب کسانی است که ضخامت پوست بالایی دارند و یا به‌نوعی پوست سفتی دارند.

آشنایی با بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران

کاشت موی سر به روش SUT

در تکنیک کاشت موی سر SUT پزشک متخصص از میکروموتورهای اتوماتیک به‌جای استفاده از هولدرهای دستی استفاده می‌کند. ازآنجایی‌که کاشت و برداشت فولیکول‌های مو در روش SUT توسط دستگاه پیشرفته‌ای انجام می‌شود لذا به جرات می‌توان گفت تراکم بهتری نیز در موهای خود تجربه خواهید کرد.

در روش SUT کمترین آسیب به تارهای مو وارد می‌شود لذا افرادی که می‌خواهند از بهترین روش کاشت مو بهره ببرند استقبال بیشتری را از این روش دارند. روش SUT دوره نقاهت بسیار کمی دارد و هیچ‌گونه جای اسکاری به‌جای نمی‌گذارد.

کاشت موی BHT

ریشه اصلی کاشت مو به روش BHT دقیقاً مشابه روش FIT است. در این روش برداشت تارهای مو با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام می‌شود. گرافت های مویی که در این روش برداشت می‌شود ممکن است هم از ناحیه پشت سر باشد، هم ریش و یا حتی اطراف قفسه سینه‌ها انجام شود. معمولاً برداشت مو از سینه و یا شکم به‌عنوان آخرین گزینه روش BHT خواهد بود و این تکنیک مناسب کسانی است که بانک موی بسیار ضعیفی دارند و به دنبال جایگزین تارهای مو خواهند بود؛ اما مزیت روش BHT این است که به‌راحتی می‌توان آن را برای افرادی که دچار ریزش شدید موی سر هستند استفاده نمود و از همه مهتر کاشت طبیعی موی سر شما با این روش متراکم‌تر خواهد بود.

کاشت موی سر به روش جدید Micro FIT

این روش درواقع ورژن جدید روش FIT خواهد بود. در روش میکروفیت برداشت و کاشت فولیکول‌ها با استفاده از پانچ مخصوصی انجام می‌شود. سوراخ‌های که در ناحیه بانک مو و ناحیه کاشت ایجاد می‌شود بایستی در حد 0.6 تا 0.9 میلی‌متر باشد تا خونریزی بسیار کمی در حد یک قطره وجود داشته باشد. در روش Micro FIT ابتدا با استفاده از یک پانچ تیز پوست سر سوراخ می‌شود و سپس با پانچ کندتر این سوراخ‌ها عمیق خواهند شد.

رویش مو در این تکنیک کاملاً طبیعی است و جالب است بدانید حتی تا 50 هزار تار مو قابلیت کاشت خواهد داشت.

در چه سنی می‌توان کاشت مو را انجام داد؟

ازآنجایی‌که تقریباً دوسوم مردان در بزرگ‌سالی طاسی و یا ریزش موی شدید را تجربه می‌کنند؛ اما اگر این اتفاق در دروان جوانی رخ دهد می‌تواند بسیار نگران‌کننده باشد. به‌صورت کلی طاسی و یا ریزش شدید موی سر هم ژنتیکی می‌تواند باشد و هم ناشی از تغییرات هورمونی.

طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص‌شده است که معمولاً زیباجویان بین سن 25 تا 50 سالگی به‌عنوان بهترین کاندیدای مناسب برای کاشت مو به‌حساب می‌آیند اما این به این معنا نیست که افراد جوان‌تر نمی‌تواند اقدام به کاشت نمایند ولی برای نتیجه بهتر بین این بازه سنی بهترین انتخاب است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز