خبرگزاری کار ایران

جدیدترین روش کاشت مو برای آقایان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۷۱

روش کاشت مو  sutچیست؟

کاشت مو به روش sut یکی از جدیدترین روش های کاشت مو بوده این روش برای آقایان از میزان موفقیت بالایی برخوردار می باشد. در میان انواع روش های متعدد پیوند مو، روش sut یکی از پرکاربردترین روش ها محسوب می شود. پیوند به این روش از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و برای مدت زمان طولانی برای شما زیبایی را به ارمغان خواهد آورد. داشتن موهای خوش حالت و زیبا امروزه از مهمترین علاقه مندی افراد و زیباجویان به شمار می رود. با توجه به اینکه ریزش مو و طاسی در این روزها سبب نگرانی بسیاری از مخاطبان شده است، کاشت مو به این روش توانسته است اعتماد به نفس افراد را بهبود بخشد. ویژگی بارز این تکنیک بهره مندی از ابزارهای مدرن و پیشرفته می باشد. بجای هولدرهای دستی از میکروموتورهای اتوماتیک استفاده می شود. در تکنیک sut هیچ مویی هدر نرفته و از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر خواهید رسید. در حالت کلی می توان گفت روش sut بهترین و اثرگذارترین شیوه برای کاشت موی طبیعی در عصر امروزی می باشد.

پیوند مو به روش sut مناسب چه افرادی است؟

با توجه به اینکه داشتن موهای پرپشت در زیبایی ظاهر و چهره اهمیت ویژه ای دارد، کاشت مو به روش sut برای افرادی که با مشکلات ریزش و کم مویی مواجه هستند بهترین گزینه به شمار می رود. کاشت مو به روش اس یو تی در سر تا سر دنیا شناخته شده و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. در روش sut  از یک دستگاهی که مجهز به مکنده یا ساکشن می باشد، استفاده شده و برای استخراج فولیکول ها بهره مند می شوند. این تکنیک مورد توجه و رضایت بسیاری از مردان و زنان قرار گرفته و متدهای قدیمی را منسوخ کرده است. بهترین و مناسب ترین افراد برای پیوند مو به روش sut زیباجویان بالای 25 سال سن می باشد. هم چنین الگوی ریزش مو بایستی کامل شده باشد و از بانک موی مناسب بر روی سر و یا بدن برخوردار باشند. کاشت به روش sut در شرایط زیر قابل استفاده خواهد بود:

  •     ریزش مو ناشی از اسکار و جراحی
  •     ریزش مو حاصل التهابات پوستی
  •     ریزش آندروژنیک مو در مردان
  •     ریزش مو در اثر سوختگی، شیمی درمانی و ضربه

مراحل کاشت مو به روش sut به چه صورتی است؟

کاشت مو به روش sut جز جدیدترین روش های پیوند مو بوده که در این روش نیازی به ایجاد برش نمی باشد. به همین منظور انتخاب این تکنیک برای پیوند مو از عوارض خاصی برخوردار نمی باشد. مراحل کاشت مو به روش sut شباهت بسیاری با دیگر تکنیک های پیوند مو داشته و تنها شیوه برداشتن فولیکول های مو تفاوت بین این روش با دیگر روش های پیوند مو می باشد. به طور کلی مراحل انجام کاشت مو به روش sut به صورت زیر انجام می شود:

-         معاینات بالینی و آزمایشات اولیه: در این مرحله پزشک معاینات بالینی را انجام داده و شرایط بیمار را به دقت بررسی می کند. انجام یک سری از آزمایشات قبل از پیوند مو از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیباجو بایستی تمامی آزمایشات تجویز شده را انجام و نتایج را به دست پزشک متخصص برساند. پس از آن پزشک بانک موی فرد را بررسی می کند تا از کیفیت فولیکول های آن ناحیه اطمینان حاصل کنند. عمق ریشه های مو، بررسی کشسانی پوست سر، وضعیت چربی پوست سر، بررسی وضعیت منطقه کاشت و تعداد فولیکول های ناحیه بانک مو در این راستا بررسی می شوند. در روش sut خط مو کاملا حالت طبیعی داشته و متخصص با برنامه های کامپیوتری می تواند به طراحی خط رویش اقدام نماید.

-         تزریق بی حسی موضعی و استریل پوست سر: استفاده ا بی حسی موضعی در کاشت مو به روش sut الزامی می باشد. با تزریق بی حسی موضعی، بیمار هیچ گونه احساس درد در هنگام برداشت و کاشت فولیکول ها نخواهد داشت. پس از بررسی ها و آزمایشات انجام شده ناحیه برداشت و کاشت مشخص شده و این نواحی تراشیده می شود.

-         برداشت مو از ناحیه اهداکننده: پس از استریل کردن نواحی اهدا، در این مراحل گرافت های مو برداشت می شود. همانطور که میدانید برداشت گرافت ها از مهمترین مراحل پیوند مو بوده و متخصص بایستی در این پروسه بسیار دقت داشته باشد. در صورتی که برداشت فولیکول ها با دقت بالا انجام نشود ممکن است به موهای ناحیه اهدا آسیب وارد شده و سبب کم پشت شدن موهای این ناحیه شود.  تخصص و تجربه بالای متخصص سبب می شود که این مرحله بدون هیچ گونه آسیب و با کیفیت بالا طی شود.

-         انتقال و جا گذاری فولیکول ها در ناحیه کاشت: فولیکول های برداشت شده از ناحیه اهدا، آماده پیوند و کاشت در منطقه کم مو و طاس می شوند. به همین منظور شکافی به عمق 0/7 میلی متر در ناحیه پیوند ایجاد شده و فولیکول ها در شکاف ها قرار داده می شوند. همانقدر که برداشت فولیکول بسیار مهم می باشد، کاشت آنها نیز در محل دریافت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به منظور طبیعی به نظر رسیدن کاشت، از واحدهای فولیکولی یک تار مویی در منطقه خط مو بهره مند می شوند.

بانک مو در این روش از چه قسمت هایی گرفته میشود؟

کاشت مو به روش sut از متد ای یو ای پیروی می کند و در راستای این روش تعداد 3500 الی 10000 فولیکول مو از بانک مو با استفاده از یک دستگاه جدید برداشت می شود. این تعداد گرفت استخراجی برای درمان طاسی های گسترده سر بهترین گزینه می باشند. با توجه به گزارشات اخیر می توان گفت پس از کاشت مو به روش sut می توان رویش 100 درصدی را مشاهده نمود. با توجه به اینکه این روش برای کاشت مو در کوتاهترین مدت زمان قابل اجرا میباشد، دوره نقاهت آن بسیار کم می باشد. این روش پیوند مو کاملا مکانیزه و بدون خونریزی بوده و از مزیت های بسیار برخوردار می باشد. در این روش پیوند مو علاوه بر موی سر، متخصصین می توانند از دیگر نواحی بدن مانند ریش و سینه به عنوان بانک مو استفاده نمایند. مراحل کاشت مو به روش sut شباهت بسیاری با دیگر روش ها داشته و شیوه برداشتن فولیکول های مو تنها تفاوت این تکنیک با دیگر روش های پیوند مو می باشد.

همچنین شما می توانید جهت مشاوره رایگان به وبسایت https://kashtmoo-beyranvand.com مراجعه نمایید و با ما در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز