خبرگزاری کار ایران

هزینه کاشت مو در سال 1401

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۵۹

اگه فکر شما هم درگیر کاشت مو در تهران باشه، احتمالا یکی از فاکتورهایی که براتون اهمیت پیدا می‌کنه هزینه این جراحی هست. به‌همین‌خاطر شما باید عوامل تغییر هزینه پیوند مو رو بشناسین تا بتونین با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنین بهترین نتیجه کاشت مو رو بگیرین.

شما نمی‌تونین بدون اطلاع از عوامل موثر بر هزینه کاشت، بی‌گدار به آب بزنین و خودتون رو درگیر جراحی کنین که شاید بعدا متوجه بشین صرفه اقتصادی نداشته. با ما در ادامه مطلب همراه باشین تا تک‌تک این عوامل رو برسی کنیم و به شما کمک کنیم تا با یه حساب سرانگشتی متوجه شین که لازم هست برای کاشتن مو در سال 1401 چقدر هزینه کنین.

عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت مو در تهران

عوامل متعددی می‌تونن در مقدار هزینه پرداختی شما بابت این جراحی موثر باشن که در زیر به معرفی اونها می‌پردازیم.

روش کاشت مو در تهران

 اولین و مهم‌ترین فاکتوری که تعیین‌کننده هزینه شماست روش کاشتی هست که باید با مشورت پزشکتون انتخاب کنین. انتخاب روش کاشت کاملا بستگی به شرایط شما داره. ممکنه یه روش کاشت برای شما مناسب‌تر و یکی کاملا نامناسب باشه. تفاوت در تکنیک‌های کاشت مو در تهران به‌خاطر شیوه برداشت گرافت‌های مو از پوست هست؛ همچنین به اتوماتیک یا دستی بودن دستگاه هم مرتبطه.

 به‌صورت کلی هرچی که دستگاه کاشت و تجهیزات به‌روزتر باشن، هزینه پیوند موی شما بیشتر میشه. در حال حاضر هزینه کاشت به‌روش SUT معمولا از سایر روش‌ها گرون‌تره چون این روش کاملا اتوماتیک انجام میشه و با مدرن‌ترین تجهیزات کمترین آسیب به گرافت‌های موهای شما وارد میشه.

روش‌های قدیمی و سنتی‌تر معمولا هزینه کمتری رو شامل میشن. معمولا روش FUE کمترین هزینه رو در بین تکنیک‌های کاشت داره. این روش با سرعت بالایی هم انجام میشه چون فولیکول‌های مو به‌صورت دسته‌ای برداشته میشن و نیازی به برداشت تک‌تک تارها نیست. بعد از FUE معمولا روش FIT هزینه بیشتری رو براتون به همراه داره.

انتخاب تکنیک برای کاشتن موهاتون بستگی به شرایط خودتون داره. میزان طاسی سر شما و حجم بانک موهاتون موثرترین نکته برای انتخاب تکنیک این جراحی هست. پزشک متخصص با شما در مورد اینکه کدوم روش مناسبتون هست، صحبت می‌کنه. در کلینیک‌هایی که اعتبار کمتری دارن ممکنه شما به روش‌های پرهزینه‌ای که مناسبتون نباشه تشویق شین. اما به مشورت در یک کلینیک اکتفا نکنین و برای پیدا کردن مناسب‌ترین روش کاشت مو به تحقیق بیشتری بپردازین.

میزان طاسی منطقه کاشت

یکی از عوامل مهم دیگه در تعیین مقدار هزینه کاشت مو در تهران اندازه منطقه‌ای از پوست شماست که نیاز به کاشت داره و جراح باید فولیکول‌های جدید رو در اون منطقه قرار بده. مسلما هرچی این ناحیه از سر شما بزرگ‌تر باشه، جراح باید کار بیشتری انجام بده، عمل طولانی‌تره و هزینه پرداختی شما به‌صورت کلی بالاتر میره.

کلینیک‌های کاشت مو در تهران معمولا در جلسه مشاوره‌ای که با شما برگزار می‌کنن یه عکس از منطقه طاسی شما میندازن و با توجه به اون و تکنیک کاشت مناسبتون هزینه تقریبی عمل رو بهتون اطلاع میدن. الگوهای ریزش مو متفاوت معمولا اندازه منطقه طاسی رو تعیین می‌کنن. به‌همین‌خاطر مهمه که شما بدونین ریزش موهای شما چه الگویی داره.

 

حجم بانک مو

هرچی بانک مو متراکم‌تری داشته باشین، کار جراح رو در حین عمل راحت‌تر می‌کنین. جراح با برداشتن گرافت‌های مو از قسمت بانک مو شما که پرپشت‌ترین ناحیه هست و معمولا در پشت سر افراد قرار گرفته قسمت کم پشت موهاتون رو پر می‌کنه.

به همون نسبت در صورتی که بانک مو ضعیفی داشته باشین، جراح باید با احتیاط بیشتری از اون ناحیه گرافت برداشت کنه تا موهای سالم شما آسیب نبینه. انتخاب تار موی مناسب هم براش سخت‌تر از حالت ایده‌آل میشه. به‌همین‌خاطر حجم بانک مو با هزینه پرداختی شما بابت کاشت نسبت عکس داره. هرچی بانک موهای مناسب و پرپشت‌تری داشته باشین، هزینه پرداختی شما پایین‌تر میاد و برعکس هرچقدر بانک موهاتون ضعیف باشه، مجبورین هزینه بیشتری رو تقبل کنین.

تعداد گرافت کاشت مو

انتخاب حجم تراکم موهای کاشته شده بستگی به خود شما داره. این مهمه که برای پر کردن ناحیه خالی‌شده از موی سرتون تراکمی که انتخاب می‌کنین متناسب با سایر قسمت‌ها باشه. بعضی افراد موهای پرپشت و بعضی دیگه موهای کم پشتی دارن. به همین علت نمیشه تعداد گرافت‌های مو مورد نیاز برای هر منطقه رو برای همه افراد یک اندازه در نظر گرفت. واضحه که هرچی تراکم موها بیشتر باشه، هزینه‌ای که می‌پردازین بالاتر میره و بالعکس.

هزینه کاشت مو در سال 1401

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو در تهران

کلینیک کاشت مو در تهران

از مهم‌ترین عواملی که هزینه جراحی شمارو مشخص می‌کنه انتخاب کلینیک هست! این روزا که مردم به ظاهر خودشون بیشتر اهمیت میدن و به فکر برگردوندن موهای از دست رفتشون هستن بازار کلینیک‌های زیبایی خیلی داغ شده. کلینیک‌ها بر اساس خدمات و امکاناتی که در اختیارتون قرار میدن هزینه‌های متفاوتی رو دریافت می‌کنن.

داشتن تیم متخصص، همکاری با پزشکان حاذق، دستگاه‌های مدرن و رفتار حرفه‌ای از عواملی هست که کلینیک‌ها رو از هم متمایز می‌کنه. مسلما هرچی کلینیکی که شما انتخاب می‌کنین حرفه‌ای‌تر باشه و امکانات بهتری در اختیارتون قرار بده، هزینه بیشتری از شما دریافت می‌کنه.

شهر و جغرافیا

محل زندگی شما یا شهری که قراره در اون جراحی انجام بدین در هزینه‌های شما تاثیر زیادی داره. معمولا هرجایی که یه حرفه زیاد و پررونق باشه، هزینه اون خدمات پایین‌تر میاد. به‌همین‌خاطر انجام این عمل در تهران و بعد در کلان شهرها هزینه کمتری رو بهتون تحمیل می‌کنه.

 ضمن اینکه این مراکز به‌خاطر تجربه بیشتری که از تعداد بیشتر متقاضیان حاصل‌شده قطعا حرفه‌ای‌تر هستن. ممکنه بعضی آگهی‌ها رو در مورد هزینه‌های خیلی پایین کاشت مو در تهران در شهرهای مختلف دیده باشین که این کاهش قیمت معمولا به‌دلیل عدم استقبال از اون مرکز و رکود کسب و کارشونه که در نهایت نتیجه خوبی رو برای شما حاصل نمی‌کنه.

به‌صورت کلی کاشت مو در تهران نسبت به سایر شهرها تنوع خیلی بیشتری داره و مقرون‌به‌صرفه تره. همین تنوع و تعداد زیادشون باعث رقابت میشه و کیفیت کلینیک هارو بالا میبره.

 

پزشک متخصص کاشت مو

 انتخاب پزشک هم یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر هزینه شماست. افراد زیادی با مدرک پزشکی اقدام به همکاری با مراکز زیبایی می‌کنن و بدون تجربه یا مهارت کافی و با دریافت هزینه‌های زیاد از ظاهر شما برای کسب تجربه و مهارتشون استفاده می‌کنن.

 این روزا که بازار عمل‌های زیبایی این‌چنینی به‌شدت داغه پزشکان زیادی از زمینه تخصص خودشون دور شدن و به انجام فعالیت‌های زیبایی روی آوردن. اما آیا همه اونها مهارت لازم برای طبیعی انجام‌دادن این عمل رو دارن؟ شما باید قبل از انجام این جراحی در مورد تمام جزییات با پزشکی که انتخاب کردین صحبت کنین.

پزشکان خوب معمولا بابت دستمزدی که دریافت می‌کنن برای بیمار وقت میذارن، به سوالاش جواب میدن و ابهاماتشو برطرف می‌کنن. زمان انتخاب پزشک به نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد جراحی‌هایی که قبل از شما انجام داده به‌خوبی دقت کنین.

همونطور که مشخصه هرچی پزشک در این زمینه باتجربه‌تر باشه و عمل‌های موفقیت‌آمیز بیشتری انجام داده باشه، دستمزد بیشتری داره و هزینه شمارو به‌صورت کلی بالاتر می بره. اما انتخاب پزشک حرفه‌ای تضمینی هست برای اینکه شما از نتیجه ظاهری که در چند ماه آینده به‌دست میارین رضایت خاطر پیدا کنین.

معمولا پزشکان باتجربه و حرفه‌ای با کلینیک‌های معتبر کار میکنن و اعتبار خودشون به‌وسیله همکاری با مراکز غیرمعتبر و ناکارآمد زیرسوال نمی‌برن. به‌عنوان‌مثال شما می‌تونین در کلینیک vip با ماهرترین پزشکان در این زمینه آشنا بشین و از اونها مشاوره‌های تخصصی دریافت کنین.

سن کاندید کاشت مو

 اینکه شما در کدوم برهه از زندگیتون به سر می‌برین و چندسالتونه در هزینه‌های این جراحی موثره. افرادی که سن کمتری دارن معمولا بانک موهاشون متراکم و قوی‌تره. با افزایش سن موها ضعیف میشن و ممکنه بانک مو به‌اندازه‌ای که باید نتونه گرافت های لازم جراحی رو تأمین کنه و کار پزشک در این زمینه خیلی سخت و طاقت‌فرسا شه.

به‌صورت کلی هرچی سن شما زمان انجام این عمل کمتر باشه، هزینه کمتری براتون داره چون هم بانک موهای بهتری دارین هم درصد موفقیت این عمل در شما بالاتر میره و برعکس افراد با سن بیشتر و در دوره میان‌سالی و پیری باید هزینه بیشتری پرداخت کنن.

افراط و تفریط در هزینه‌های کاشت مو

همونجوری که از قدیم می‌گفتن هرچی پول بدی آش می‌خوری؛ در مورد انتخاب کلینیک هم صادقه! بعضی از مراکزی که جراحی کاشت مو در تهران رو غیرحرفه‌ای انجام میدن و دنبال کسب سود و تجربه هستن تا خودشون در برابر رقبای حرفه‌ای بالا بیارن، ممکنه با قیمت‌های خیلی پایین سعی در جذب متقاضیان داشته باشن.

اما آیا قمار کردن روی ظاهر و چهرتون به چنین مبلغی می‌ارزه؟ انجام این فرایند توی در کلینیک‌های غیراستاندارد که با پزشک‌های تازه‌کار و فاقد مهارت لازم همکاری می‌کنن ممکنه به موهای سالم شما آسیب جدی بزنه، به ظاهرتون حالت مصنوعی و غیرطبیعی بده، خط  کاشت مو در تهران و شقیقتون رو طبیعی به‌هم وصل نکنه یا میتونه تراکمی که نیاز دارین رو براتون به ارمغان نیاره.

اما یه سری از کلینیک‌ها هم ممکنه از اون ور بوم بیفتن و به‌وسیله اعتبار و سابقه طولانی‌شون در این زمینه بخوان هزینه‌های غیرمعمول از شما دریافت کنن و سود اسم و برندشون رو از جیب شما بیرون بکشن. نتیجه این قسمت اینه که شما باید در مورد کلینیکی که با دریافت هزینه مناسب خدمات عالی ارائه میده رو پیدا کنین و بابت انجام شدن بی‌نقص جراحیتون مطمئن شین.

کلینیک vip یکی از اون کلینیک‌هاییه که با دریافت یه هزینه معقول و مناسب تمام خواسته‌های شمارو در حین پروسه جراحی کاشت مو هاتون برآورده می‌کنه. معدود کلینیک‌هایی هستن که بتونن با حفظ قیمت مناسب خدماتشون رو در بالاترین سطح نگه دارن و رضایت متقاضی براشون از کسب سود و منفعت مهم‌تر باشه. اگه دنبال بهترین مرکز کاشت مو در تهران هستین، شک نکنید که باید اول از همه با متخصصان کلینیک vip مشورت داشته باشین

شماره تماس: ۴۴۱۵۸۰۱۱-021

مشاوره مجازی و رایگان: ۰۹۱۲۰۹۹۸۷۱۵

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

هزینه‌های بعد از کاشت مو

بعد از تموم شدن جراحی نیازه که شما تا کامل شدن رشد موهاتون به‌ صورت مداوم با پزشکتون در ارتباط باشین و پزشک از بی‌نقص طی شدن مراحل مطمئن شه. این ویزیت‌های پی در پی و همچنین داروهایی که باید برای سپری کردن دوران نقاهت استفاده کنین هزینه‌هایی رو براتون به‌ همراه داره که بسته به نوع دارو و نیاز شما بهشون مبالغ متفاوتی رو شامل میشه.

در نهایت هزینه کاشت مو در سال 1401 چقدره؟

به‌صورت کلی نمیشه رقم قطعی برای هزینه‌ کاشت مو در تهران گفت اما با تخمین قیمت‌های صورت‌گرفته میشه بیان کرد که احتمالا شما باید هزینه‌ای بین 10 تا 20 میلیون تومان در سال 1401 بابت این جراحی پرداخت کنین. همه مواردی که در بالا اونارو ذکر کردیم می‌تونه در مقدار این هزینه موثر باشه.

حرف آخر

وقت اون رسیده که سری به‌حساب پس اندازتون بزنین و خودتون رو برای هزینه‌ای که روی به‌دست‌آوردن مجدد زیبایی و جوونیتون انجام میدین آماده کنین. عوامل زیادی مثل نوع تکنیک، وضعیت بانک مو، سن کاندید، پزشک متخصص، شهر و جغرافیا و در نهایت کلینیکی که شما برای جراحی انتخاب می‌کنین در هزینه شما موثر هستن. کلینیک vip با حرفه‌ای‌ترین کادر و به‌روزترین تجهیزات روز دنیا آمادست تا حرفه‌ای‌ترین خدمات کاشت مو در تهران رو با مناسب‌ترین هزینه برای شما ارائه کنه. برای محاسبه دقیق هزینه کاشت مو در تهران

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز