خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز کاشت مو در تهران با ضمانت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۵۹۰

در این مقاله می‌خواهیم در مورد یکی از موضوعات پراهمیت و محبوب روز صحبت کنیم؛ موضوع کاشت و پیوند مو برای افرادی که تحت تأثیر عوامل و حوادث مختلف، موها و زیبایی ظاهری خود را از دست رفته می‌بینید.

کاشت مو در تهران و سرتاسر دنیا، این روزها به یکی از شاخه‌های بزرگ علم پزشکی و زیبایی تبدیل شده است که خواهان و طرفداران بی‌شماری دارد.

ریزش مو معضلی است که فارغ از سن و سال و جنسیت، ممکن است در هر سنی گریبان ما را بگیرد؛ موضوعی که زیبایی ظاهری چهره و اعتمادبه‌نفس را ما تحت تأثیر مستقیم خود قرار می‌دهد و تقریباً همه افرادی که دچار عارضه ریزش مو می‌شوند، به‌خصوص بانوان، به‌دنبال بهترین کلینیک‌های کاشت مو می‌گردند تا زیبایی و جوانی از دست رفته خود را احیا کنند. اگر شما هم با این مشکل دست به گریبان بوده و به‌دنبال بهترین کاشت مو و کسب اطلاعات مؤثر در مورد بهترین مرکز  پیوند مو در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید و تا انتها ما را همراهی کنید.

انواع کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران این روزها با بهره‌گیری از آخرین متد روز دنیا انجام می‌شود. اگر به‌دنبال  کاشت مو در تهران با ضمانت هستید، باید بگوییم که جای نگرانی نیست و به‌راحتی می‌توانید چنین مراکزی را در سطح شهر پیدا کنید.

پیوند مو به‌طور کلی با دو روش جراحی و غیرجراحی انجام می‌شود. در روش جراحی موسوم به روش fut، پزشک متخصص پس از مشخص‌کردن بانک موی بیمار، یک نوار (فلاپ) ۶ تا ۱۰ اینچی شامل فولیکول‌های سالم و قابل پیوند مو را به کمک تیغ جراحی، از ناحیه بانک مو برش داده و در اختیار تیم ماده‌سازی (Cut) قرار می‌دهد.

وظیفه تیم کات بررسی فلاپ و گرافت‌های برداشت‌شده از بانک مو است. در این بررسی که توسط میکروسکوپ و ابزار دیگر انجام می‌شود، فولیکول‌هایی که سالم و قابل پیوند بوده و بیشترین شباهت ممکن را با ناحیه طاسی و کم‌پشت موی سر دارند، دست‌چین شده و آماده انتقال می‌شوند.

در انتها پزشک به کمک دست و ابزارهای مخصوص، فولیکول‌های سالم را در زاویه و عمق صحیح زیر پوست بیمار قرار می‌دهد و عمل پیوند مو به اتمام می‌رسد. این روش برای کسانی که دچار طاسی‌های گسترده بوه و نیازمند پیوند مو در حجم‌های بالا هستند، بسیار مناسب است. در این روش می‌توان تا ۵۰۰۰ فولیکول مو را به ناحیه طاسی پیوند زد.

روش دیگر پیوند مو که روش غیرجراحی است، تحت متدهای مختلفی انجام می‌شود. اساس کار پیوند مو یکسان است و تنها تفاوت، به نحوه برداشتن گرافت مو از بانک مو و استفاده از ابزار و دستگاه‌های مختلف برای این کار برمی‌گردد. روش‌های غیرجراحی تحت عنوان روش پیوند مو fit، با متدهای مختلفی مانند متد mfit (Micro fit)، sut و bht و با استفاده از دستگاه‌هایی مانند پانچ، ایمپلنتر، SAFER و پانچ مخصوص SP90 انجام می‌شود

بهترین مرکز کاشت مو در تهران با ضمانت

چه کسانی بهترین کاندیدا برای کاشت مو هستند؟

بدون شک تشخیص این موضوع که آیا فرد بیمار شرایط مدنظر برای انجام عمل کاشت و پیوند مو را دارد یا خیر، با پزشک متخصص است؛ اما در این بین با بررسی پرونده افرادی که پیوند موی موفقی داشته‌اند، می‌توان چنین ادعا کرد که بهترین کاندیدا برای پیوند مو، افرادی هستند که شرایط زیر را داشته باشند:

  • روند ریزش مو تکمیل، متوقف و تثبیت شده باشد.
  • اگر فرد بیمار مرد است، در بازه سنی ۲۵ الی ۶۵ سال قرار داشته باشد.
  • ریزش موی فرد بیمار، از الگوی ریزش موی مشخصی پیروی کند.
  • بیمار باید از نظر جسمانی و روانی در سلامت کامل باشد. بیمارانی که مشکل قلبی و مشکلات ریوی دارند، به همراه افرادی که داروهای خاص و داروهای رقیق‌کننده خون مثل آسپرین را مصرف می‌کنند، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو در تهران محسوب نمی‌شوند.
  • نوع و ویژگی‌های موی فرد بیمار در پیوند مو و کیفیت نهایی کار مؤثر است. جنس مو، بافت مو، رنگ مو، ضخامت مو، تراکم مو و تعداد فولیکول‌های سالم و قابل پیوند در بانک مو، تأثیر بسیار زیادی در تشخیص و نظر نهایی پزشک معالج خواهد داشت.
  • افرادی که آسیب‌دیدگی موی آن‌ها در اثر حوادث ناگواری مانند تصادف، جراحی، بیماری، مصرف داروهای خاص، طی‌کردن روندهای درمانی خاص و آتش‌سوزی ایجاد شده است، کاندیدای مناسبی برای پیوند مو هستند. در واقع اگر علت ریزش موی افراد ژنتیکی، موروثی و هورمونی نباشد، با احتمال موفقیت بسیار بالا، قابل درمان خواهد بود.
  • افرادی که مدت زیادی است دچار طاسی شده‌اند و روند ریزش مو به‌صورت کامل در آن‌ها متوقف و تثبیت شده است.
  • افرادی که بانک موی خوبی ندارند، کاندیدای مناسبی برای پیوند مو نیستند.
  • افرادی که رنگ موی سر و رنگ پوستشان شباهت بیشتری با هم داشته باشد، کاندیدای مناسب‌تری برای پیوند مو هستند.
  • سفت‌بودن و شل‌بودن پوست سر در نتیجه نهایی کاشت و پیوند مو مؤثر است. افرادی که پوست سر شل‌تری داشته باشند، کاندیدای مناسب‌تری برای کاشت و پیوند مو هستند.
  • بیمارانی که از روش‌های درمان ریزش مو دیگری مانند کربوکسی تراپی، مزوتراپی موی سر و روش PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) استفاده کرده‌اند؛ اما به آن نتیجه نهایی دلخواه و مطلوب خود نرسیده‌اند.

بهترین سن کاشت مو چه سنی است؟

بهترین پاسخی که می‌توان برای این سؤال در نظر گرفت، این است که بهترین سن کاشت و پیوند مو زمانی است که روند ریزش مو تکمیل شده و ریزش مو متوقف شده باشد.

مسئله مهم دیگری که وجود دارد این است که ریزش مو در آقایان و بانوان کاملاً متفاوت با یکدیگر است. ریزش مو در بانوان یک پروسه پیچیده و چالشی است، در حالی که فرآیند ریزش مو در آقایان اکثراً از یک الگوی خاص و مشخص پیروی می‌کند. همین عامل، تشخیص علت ریزش مو، شدت ریزش مو و سن تقریبی توقف ریزش مو در آقایان را قابل حدس و پیش‌بینی می‌سازد.

ریزش موی آقایان غالباً ژنتیکی (آلوپسی آندروژنیک) بوده و تحت تأثیر مستقیم عامل وراثت قرار می‌گیرد. همچنین این ریزش مو در صورت اتفاق، در بازه سنی ۲۵ الی ۳۰ سال تکمیل و متوقف خواهد شد. بنابراین با یک درصد خطای پایین، می‌توان گفت که بهترین سن مو برای کاشت و پیوند مو در آقایان، بالای سن ۳۰ سال و زمانی است که ریزش مو به‌صورت کامل متوقف شده است.

در سمت مقابل ریزش موی بانوان و پیوند موی بانوان قرار دارد که اندکی با ریزش موی آقایان متفاوت است. ریزش مو در بانوان در هر سنی می‌تواند رخ بدهد و این موضوع از یک چهارچوب و الگوی مشخص و قابل حدس طبعیت نمی‌کند.

ریزش مو در بانوان بیشتر تحت تأثیر عوامل و اختلالات خورمونی و آنزیمی است تا عامل وراثت و ژنتیک. ریزش موی بانوان ممکن است ادامه‌دار نبوده و منجر به طاسی و کم‌پشت شدن مو به‌صورت محسوس و آزاردهنده نشود. ریزش مو در بانوان در سنین مختلف، ممکن است با تشخیص درست علت ریزش و به‌کارگیری داروها، روش‌ها و متدهای درمانی مؤثر، به‌طور کامل درمان شود و کار به کاشت و پیوند مو نرسد.

با در نظر گرفتن همه موارد و با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، پروسه تشخیص علت و شدت ریزش مو در بانوان پیچیده است و به چندین جلسه معاینه و انجام آزمایش‌های مورد نیاز است. همچنین با توجه به این موضوع که ریزش مو در بانوان

ممکن است در هر سنی رخ دهد، نمی‌توان یک بازه سنی مشخص را به عنوان بهترین سن برای پیوند مو برای بانوان معرفی کرد.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران با ضمانت

همچنین لازم به ذکر است که کاشت و پیوند مو برای افرادی که بالای ۶۵ سال سن دارند، هرگز توصیه نمی‌شود. بنابراین می‌توان این‌گونه گفت که بهترین سن برای انجام عمل کاشت و پیوند مو برای افرادی که روند ریزش موی آن‌ها تکمیل، متوقف و تثبیت شده است، بازه سنی ۲۵ الی ۶۵ سال است. خارج از این بازه، ممکن است کاشت و پیوند مو خطرات و عوارض جدی برای افراد داشته باشد یا به آن نتیجه مطلوب و دلخواه بیماران نینجامد.

 

بهترین مرکز کاشت مو در تهران کدام کلینیک است؟

پیدا کردن بهترین مرکز کاشت مو در تهران با ضمانت، بزرگ‌ترین دغدغه‌ای است که افراد برای انجام عمل کاشت و پیوند موی خود با آن مواجه هستند. معرفی‌کردن بهترین مرکز کاشت مو در تهران که کار خود را با ارائه ضمانت انجام دهد، کار سخت و دشواری است؛ اما آگاهی از ملاک‌های انتخاب یک مرکز کاشت مو در تهران که خدمات خوبی ارائه داده و از کادر مجربی بهره می‌برد، می‌تواند تا حد زیادی دایره انتخاب‌های ما را کوچک و کوچک‌تر کند.

بررسی‌کردن موراد و فاکتورهای تأثیرگذاری مانند امکانات و تجهیزات موجود در کلینیک کاشت و پیوند مو، سابقه کاری و رزومه کادر حاضر در مرکز درمان، تعرفه‌های قیمتی مناسب و منطقی، ارائه ضمانت در مورد کیفیت خدمات و کیفیت و نتیجه نهایی پیوند مو، منطقه جغرافیایی که کلینیک در آن قرار دارد، سطح بهداشت و نظافت مرکز و کلینیک و گرفتن مشاوره از افرادی که تجربه انجام این کار را دارند، می‌تواند گره از کار ما باز کرده و ما را در انتخاب یک مرکز مناسب کاشت مو در تهران کمک کند.

 

هزینه‌های پیوند مو در تهران

در مورد هزینه‌های کاشت و پیوند مو نمی‌توان به‌طور قطعی نظر داد، چرا که هزینه کاشت مو در تهران بسته به عوامل مختلف و متعددی تغییر خواهد کرد. مسئله‌ای که مهم است ای است که فریب هزینه‌های بسیار بالا و تبلیغلت دروغین را نخوریم و با آگاهی از ملاک‌های انتخاب یک مرکز پیوند موی مناسب در تهران، به‌دنبال افراد متخصص و ماهر بگردیم.

هزینه‌های پیوند مو تحت تأثیر فاکتورهایی مانند روش و متد کاشت و پیوند مو، امکانات و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک کاشت و پیوند مو، تخصص و تبحر پزشکان حاضر در مرکز کاشت و پیوند مو، منطقه جغرافیایی کلینیک، مدت جلسات کاشت و تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت و محو کردن طاسی سر و شدت طاسی بیمار قرار می‌گیرد و نمی‌توان یک بازه تقریبی برای آن در نظر گرفت.

  • شماره تماس: 44158011-021
  • مشاوره مجازی و رایگان: 09120998715
  • آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد کاشت و پیوند مو و مرکز کاشت مو در تهران صحبت کردیم و از نزدیک با فرآیند و پروسه کاشتن مو در آقایان و بانوان آشنا شدیم. متوجه شدیم که کاشت مو در تهران با ضمانت های بالایی انجام می‌شود. کیفیت کار برخی از مراکز پیوند مو در تهران بسیار بالا است. همچنین با متدهای روز دنیا برای کاشت و پیوند مو آشنا شدیم و اطلاعات مفیدی در مورد بهترین سن پیوند مو و مراقبت‌های بعد از آن به دست آوردیم. اگر شما هم قصد پیوند مو در تهران را دارید، با رعایت کردن نکات ذکرشده در مورد پیوند مو، بهترین مرکز کاشت مو در تهران را پیدا کرده و پیوند موهای خود را به متخصصین ماهر و با تجربه بسپارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز