خبرگزاری کار ایران

کاشت مو در تهران به روش sut در کلینیک ترانسپلنت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۶۲۶

کاشت مو در تهران می‌تواند شما را در مقابل جدیدترین سبک‌ها و دستگاه‌ها قرار دهد. اگر می‌خواهید کم پشتی و طاسی خود را درمان کنید، بدون شک استفاده از کاشت مو به روش sut می‌تواند جواب خوبی باشد و بدون شک انجام آن در تهران نتایج خوبی خواهد داشت. این روش جراحی توسط کلینیک ترانسپلنت و به صورت روزانه انجام می‌شود و به همین دلیل می‌توان گفت که پزشک تجربه خوبی در این زمینه دارد و می‌تواند کار را با سرعت انجام دهد. روش‌های مدرن کار این امکان را به شما می‌دهند که در یک جلسه به طیف وسیعی از کاشت مو برسید که به راحتی در کلینیک کاشت مو ترانسپلنت در تهران قابل انجام است. هزینه کاشت مو در تهران رنج‌های مختلفی دارد که بسته به نوع جراحی و کلینیک و تعداد پزشکان و پرسنل می‌تواند متفاوت باشد.

کاشت مو به روش sut چیست؟

با این تکنیک جدید، خطوط رشد طبیعی و ضخامت بسیار بالا را مشاهده می‌کنید، بنابراین هیچکس نمی‌تواند کاشت مستقیم موهای طبیعی شما را تشخیص دهد؛ مانند روش‌های سنتی (FIT) و (FUT)، بیماران نیازی به جلسات مکرر ندارند. از جمله مزایای این روش که بدون جراحی، خونریزی و درد است، عدم آسیب دیدگی چه در ناحیه برداشت و چه در ناحیه کاشت مو است. در مقایسه با روش‌های سنتی (FIT) و (FUT) در یک جلسه شاهد 14000 کاشت مو هستیم، باید به این نکته نیز اشاره کرد که این روش جدیدترین روش در آمریکا و اروپا است. مزیت این تکنیک این است که طبیعی بودن خط رشد ایجاد شده توسط تیم مجرب کاشت مو و انجام آن در یک جلسه و بررسی موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که یک سانت است.

همچنین در روش کاشت مو (SUT)، ریزش و تخریب فولیکول‌های برداشته شده به صفر می‌رسد؛ زیرا در طی مراحل برداشت و فریز کردن مو، تمامی برداشت سالم می‌ماند و توسط متخصصین بسیار ظریف و دقیق به محل مورد نظر منتقل می‌شوند و تقویت و رشد موهای فرد را نیز شاهد هستیم. کاشت مو به روش SUT مؤثرترین روش کاشت مو است و تراکم مورد نیاز توسط مشاور در این مرکز با نرم‌افزار مخصوص مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مزایای کاشت مو به روش sut

مزایای کاشت مو SUT شامل موارد زیر است:

  1. برخلاف روش‌های سنتی (FIT) و (FUT)، نیازی به چندین جلسه کاشت مو نیست، اما کل فرآیند کاشت در یک جلسه انجام می‌شود.
  2. یکی دیگر از مزایای کاشت مو SUT سرعت کاشت مو است؛ زیرا در این روش به جای هولدرهای دستی، از سیستم برداشت و پیوند مو استفاده می‌شود.
  3. خطوط رشد طبیعی و ضخامت بالا از دیگر مزایای این روش کاشت مو است.
  4. روش کاشت مو SUT به طور قابل توجهی خطر مرگ فولیکول را کاهش می‌دهد؛ زیرا این فرآیند با دقت زیادی انجام می‌شود و در نتیجه کمترین آسیب به فولیکول‌ها وارد خواهد شد.
  5. کاشت مو به روش SUT یکی از مؤثرترین کاشت مو امروزه است. جالب است بدانید که در این روش تراکم مورد نیاز از طریق نرم‌افزار به بیمار نشان داده می‌شود.
  6. در روش SUT تمامی مراحل با ابزار اتوماتیک و پیشرفته، لنز پانچی و ابزارهای پیشرفته انجام می‌شود.
  7. پس از کاشت، شاهد تحریک مو و رشد سریع، بهبود و تجدید فولیکول‌های مو خواهید بود.
  8. کاشت موی طبیعی به روش sut امکان استفاده از موهای سایر قسمت‌های بدن را برای کاشت فراهم می‌کند.
  9. بیش از 2000 کاشت مو در هر جلسه امکان‌پذیر است.
  10. به این ترتیب آسیب، ناراحتی و درد کاهش می‌یابد و به دلیل سرعت عمل جراحی، بیمار و پزشک کمتر خسته می‌شوند.

مراحل انجام کاشت مو به روش sut چگونه است؟

کاشت مو در تهران به روش sut در کلینیک ترانسپلنت

به طور کلی، روش پیوند واحد فولیکولی مدرن یا SUT به شرح زیر انجام می‌شود:

  • آزمایشات اولیه

در این فرآیند، پزشک معاینه بالینی اولیه را انجام داده و آزمایشات لازم را تجویز می‌کند. انجام آزمایش قبل از کاشت مو ضروری است. متقاضی کاشت مو باید آزمایشات لازم را انجام داده و نتیجه را در اختیار پزشک قرار دهد. سپس وضعیت موهای بیمار بررسی می‌شود. کیفیت بانک مو، عمق ریشه مو، خاصیت ارتجاعی پوست سر، چربی پوست سر، وضعیت ناحیه کاشت و تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای درمان نواحی بدون مو توسط پزشک معالج انجام می‌شود.

  • تزریق بی حسی موضعی

بی حسی پوست سر برای رفع حس درد در بیمار انجام می‌شود. پس از تزریق بی‌حسی موضعی، هنگام برداشت و قرار دادن فولیکول‌ها، بیمار دردی احساس نمی‌کند. پس از بررسی اولیه، محل اهدا و کاشت مشخص می‌شود. این نواحی ابتدا تراشیده و سپس استریل می‌شوند.

  • برداشت مو از منطقه اهدا

پس از تراشیدن و استریل شدن ناحیه اهدا و کاشت، در این مرحله، گرافت‌های مو با استفاده از دستگاه از محل اهدا استخراج می‌شود. بسیاری از گرافت‌ها را می‌توان در مدت زمان کوتاهی استخراج کرد. برداشتن گرافت یک مرحله مهم در کاشت مو است. مهارت و شایستگی پزشک در این فرآیند بسیار مهم است. اگر برداشت مو با دقت و مهارت انجام نشود، می‌تواند به موهای ناحیه اهدا آسیب برساند و آن را کم پشت کند.

  • انتقال و جاگذاری فولیکول‌ها

فولیکول‌های برداشته شده از ناحیه اهدا برای کاشت در مناطقی کم پشت یا طاس آماده می‌شوند. در محل کاشت، شکافی به عمق تقریبی 0.7 میلی متر ایجاد می‌شود و فولیکول جمع آوری شده در شکاف‌های ایجاد شده قرار می‌گیرد. محل قرارگیری فولیکول‌ها نیز مهم است. برای طبیعی‌تر کردن موها پس از کاشت، واحد فولیکولی مو در ناحیه آسیب دیده اعمال می‌شود. در ناحیه پشت خط مو از واحدهای 2 و 3 و 4 استفاده می‌شود که در این روش کاشت مو کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد.

بهترین مرکز کاشت مو sut در تهران

هرکسی که می‌خواهد کاشت مو به روش SUT انجام دهد، قبل از انجام این کار لازم است به مرکزی مراجعه کند که سابقه طولانی در این زمینه داشته و دارای آخرین فنّاوری و تجهیزات روز دنیا باشد و دارای تیم و متخصصان - مهارت‌های خاص باشد. انتخاب کلینیک مناسب کاشت مو نکته بسیار مهمی است که تأثیر زیادی در نتیجه جراحی خواهد داشت. در کلینیک ترانسپلنت، تمام متقاضیان پیوند مو توسط پزشک در هر جلسه پزشکی معاینه می‌شوند.

قبل از انجام کاشت مو، پزشک متخصص جزئیات کار را برای متقاضی توضیح می‌دهد تا شک و شبهه در آن کاملاً برطرف شود. سپس از نواحی مشخص شده سر با دوربین حرفه‌ای عکس‌برداری می‌شود و علاوه بر ایجاد پرونده درمانی به هر فرد یک سری عکس داده می‌شود که تمام مراحل درمان را پوشش می‌دهد. همچنین متقاضی می‌تواند از طریق مشاوره، مناسب‌ترین زمان را برای انجام جراحی تعیین کند.

جمع بندی

روش‌های زیادی برای از کاشت مو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. با توجه به موارد بررسی شده در این مقاله، به نظر می‌رسد SUT یکی از مؤثرترین روش‌های کاشت مو باشد. روش SUT مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه کاشت مو با این روش سه برابر روش قبلی مؤثرتر خواهد بود. عوارض کاشت مو در روش SUT نیز بسیار کم است. برای استفاده از این روش، مشورت با پزشک متخصص را فراموش نکنید و پس از بررسی وضعیت پزشکی خود بهترین تصمیم را بگیرید. به یاد داشته باشید که بهترین روش کاشت مو برای شما روشی است که کمترین استرس را داشته باشید و بهترین نتیجه را بگیرید.

منبع: کلینیک ترانسپلنت

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز