خبرگزاری کار ایران

علی شهرابی: کارآفرین

طبیعتا پایگاه فروش معتبر ضمانت نامه اجناس هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۲۳

شرکت پارس آزمای طب به همراه دیگر کمپانی‌های تولیدی صنعت مراقبت مو و پوست، کشور را از واردات محصولات بهداشتی بی‌نیاز کرده‌اند.

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت پارس آزمای طب گفت: محصولات پارس آزمای طب به دلیل کیفیت بالا و جلب اعتماد مشتریان، کشور را از واردات محصولات بهداشتی خارجی بی نیاز کرده است.

دکتر مسعود صحرایی اظهار داشت: صنعت کازموسیوتیک صنعتی است که مرز بین دارو و محصولات بهداشتی بوده، به این معنا که دارو نیست ولی نگاه درمانی دارد.

وی افزود: برند سریتای این شرکت شامل دسته محصولات مراقبت از مو بوده و برند ژنوبایوتیک (ژنو) ان شامل محصولات مراقبت از پوست است.

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت پارس آزمای طب با بیان اینکه با تلاش کارکنان این شرکت، تمامی محصولات با کیفیتی بهتر از محصولات اروپایی به بازار عرضه می شود، گفت: این شرکت و شرکت های همکار ، کشور را از واردات این محصولات و ارز بری بی نیاز کرده و توانسته  اند موفقیت های بسیاری را کسب کنند. 

وی ادامه داد: رانت  واردات مقوله ای هست که موجب آسیب و ضرر به حوزه تولیدات داخلی می شوند و کارگران و نیروهای کاری را بیکار می کنند که گویا اجازه واردات محصولات مراقبت پوست قرار به صادرشدن دارد که حداقل سبب بیکاری ۱۲-۱۰ هزار نیروی کار داخلی میگردد.

دکتر صحرایی اذعان داشت: شرکت پارس آزمای طب با ابتکار جدید و نوین خود در سرویس پس از فروش تا نقطه پایان مصرف در کنار خریدار و مصرف کننده قرار داشته و همین امر موجب اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتری نسبت به این نوع محصولات و شرکت می شود.

وی اضافه کرد: کنار مصرف کننده بودن در برند ایمیجینگ نقش داشته تا تصویر ذهنی مصرف کننده نسبت به محصول مثبت بوده و آسودگی خیال برای مصرف کننده ایجاد کند.

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت پارس آزمای طب تاکید کرد: فروش به مصرف کننده به معنای پایان مسئولیت شرکت و تولید کننده نیست بلکه نقطه پایان برای شرکت؛ آسودگی و رضایت و سلامت مصرف کننده است و باید حس اعتماد به او داده شود که تولید کننده در کنار او تا پایان دوره مصرف حضور دارد 

وی تصریح کرد: قطعا خدماتی از جمله سرویس های پس از فروش اثر مستقیم لحظه ای در فروش شرکت نداشته بلکه در ایجاد تصویر ذهنی خوبتر مصرف کننده تاثیر و اعتبار  برند را نزد مصرف کننده افزایش داده و تاثیر غیر مستقیم در فروش سازمان دارد.

دکتر صحرایی گفت: در خصوص محصولات تقلبی، مصرف کننده اگر ازپایگاه ها و نقطه های فروش معتبر خریداری کند هرگز جنس تقلبی نخواهد خرید. اما در فضای آنلاین و مجازی برخی فروشندگان اجناس را با قیمت نازل به فروش رسانده که احتمال تقلبی بودن آنها بسیار است  

طبیعتا پایگاه فروش معتبر ضمانت نامه اجناس هستند

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت پارس آزمای طب اظهار داشت: پایگاه فروش معتبر، ضمانت جنس اصل و درست را برای خریدار داشته و فرد می تواند با آسودگی و اطمینان خاطر کالای مورد نیاز خود را تهیه کند.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری واردات کالاهای خارجی ممنوع شده و شرایط رقابتی بین شرکت های

 داخلی و تولید کننده ها و شرکت های دانش بنیان افزایش یافته و فعالیت ها نیز گسترش یافته است.

دکتر صحرایی خاطر نشان کرد: تلاش برای تولید کالاهای کیفیت دار با بهای تمام شده و قیمت مطلوب فضای بسیار خوبی را ایجاد کرده و برندهای تولید داخلی افزایش پیدا کرده به گونه ای که داروخانه ها دیگر جایی برای پذیرش برندهای جدید ندارند و این موضوع با نگاه هوشمندانه مقام معظم رهبری تحقق یافته است.

وی عنوان کرد: این فرصت باعث قوی تر شدن کشور در نقطه صادرات شده و با حمایت های دولت و تلاش قطعا تا دو الی سه سال آینده علاوه بر افزایش اشتغال، میزان صادرات به کشورهای دیگر نیز بسیار افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت پارس آزمای طب گفت: رانت واردات مانع و سدی بزرگ در برابر حمایت از  تولید و  ایجاد اشتغال و ایجاد بازار صادراتی است. 

امیدواریم  فشار بی امان  واردکننده ها به وزارتخانه ختم به اخذ مجوز واردات نگرددو روند رشد سطح اعتماد مصرف کننده ها  به محصولات مراقبتی داخلی روزافزون گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز