خبرگزاری کار ایران

دوره آموزش کمک های اولیه را در آموزشگاه مریم رحیمی فرد بگذرانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۸۰۵

کمک های اولیه به اقداماتی گفته می شود که در حین مواجه شدن با یک فرد مصدوم و تا قبل از رسیدن امدادهای پزشکی باید انجام شوند. بنابراین اگر افراد دوره های های کمک های اولیه را بگذراند و به این امور آشنایی کامل داشته باشند ممکن است بتوانند در مواقع ضروری با انجام خدمات اولیه به روشی صحیح و علمی که برای حفظ جان مصدوم ضروری است جان افراد دیگر را نجات دهند.

بی شک برای همه ما پیش آمده که در خیابان، محل کار و غیره با افرادی برخورد کرده‌ایم که یا به دلیل تصادف مصدوم شده‌اند و یا به دلیل بیماری هایی مانند حمله صرع، آسم، سکته قلبی... نیاز به کمک های پزشکی دارند . در این گونه مواقع اگر از قبل دوره های امدادگری و کمک های اولیه را گذرانده باشید می توانید به طور موثری به این افراد کمک کنید بنابراین گذراندن دوره های کمک های اولیه برای تمام افراد مفید است.

دوره آموزش کمک های اولیه در آموزشگاه مریم رحیمی فرد زیر نظر مجرب ترین مربیان فنی و حرفه‌ای برگزار می ‌شود که شامل آموزش کامل برای کسب انواع مهارت های لازم و انجام آنها در موقعیت های ضروری می باشد.

این آموزشگاه با برگزاری این دوره سعی بر ارتقاء دادن کیفیت سطح علمی و به دست آوردن مهارت های حرفه ای توسط هنرجویان و تربیت افرادی با سطح دانش علمی و عملی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران دارد.

سرفصل های دوره کمک های اولیه در آموزشگاه مریم رحیمی فرد شامل چیست؟

در این دوره هنرجویان علاوه بر آشنایی با اصول ایمنی و قانونی کمک های اولیه تحت آموزش طبق سرفصل های زیر قرار می گیرند:

- تعریف کمک های اولیه، آشنایی با وظایف امدادگر و هدف از فراگیری این دوره

- آشنایی با ساختار و عملکرد بدن

- نحوه انجام اقدامات لازم در هنگام مواجه شدن با مصدوم و کنترل کردن علائم حیاتی او

- شناخت انواع خفگی ها و نحوه احیای قلب و ریه توسط فرآیند  CPR

- شناخت انواع خونریزی ها و نحوه رسیدگی به آنها

- نحوه انجام تزریقات

- چگونگی انجام اصولی شستشوی زخم و نحوه صحیح گذاشتن پانسمان بر روی آن

- نحوه تشخیص آسیب هایی که به استخوان، مفاصل یا عضلات وارد می ‌شوند.

- نحوه صحیح و اصولی انجام بانداژ

- چگونگی حمل کردن مصدوم با روشی ایمن

- شناخت انواع مسمومیت هایی که به دلیل نیش و گزش حشرات و گاز گرفتگی حاصل می شود.

- آشنایی با نحوه انجام فوریت های پزشکی در مواردی که مصدوم دچار سکته مغزی، سکته قلبی، حمله آسمی، آسیب به سر، خونریزی داخلی، اسهال و استفراغ و غیره شده است.

- شناخت آسیب های ناشی از گرما و سرما و نحوه برخورد با آنها

- نحوه صحیح آتل بندی 

- آشنایی با انواع درجات سوختگی و نحوه انجام اقدامات اولیه و پانسمان محل سوختگی

در طی این دوره هنرجویان به صورت تئوری و عملی آموزش های لازم را دیده و در پایان دوره از هنرجویان آزمون های تئوری و عملی گرفته می شود.

مزایای شرکت در دوره کمک های اولیه در آموزشگاه مریم رحیمی فرد

در حین آموزش کلاس ها در محیط شاد و آرام برگزار شده و مربیان پاسخگوی تمام سوالاتی که ممکن است برای هنرجویان به وجود آید ، هستند.

سرفصل های آموزش داده شده در دوره کمک های اولیه در آموزشگاه مریم رحیمی فرد طبق سر فصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای بوده و هنرجویان در پایان دوره در صورت درخواست به سازمان فنی و حرفه ای جهت گذراندن آزمون و کسب مدرک معتبر معرفی می شوند.

با توجه به شیوع و پیشروی ویروس کرونا در کشور تمام  کلاس ها در این آموزشگاه با رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌ شوند.

یکی دیگر از مزایای شرکت در دوره آموزش کمک های اولیه در آموزشگاه مریم رحیمی فرد پرداخت شهریه به صورت اقساط می باشد.

در این آموزشگاه تمام نکات و جزئیات ضروری به هنرجویان آموزش داده شده و هنرجویان پس از پایان دوره و کسب مدرک فنی و حرفه ای می توانند جذب بازار کار شده و در مراکزی که نیاز به نیروی امدادگر دارند مشغول به کار شوند.

علاوه بر دوره فوق ، دوره تکنسین داروخانه در تهران  ، دوره منشی گری پزشکی و دوره آموزش دستیار متخصص پوست و مو  نیز در این آموزشگاه برگزار شده و در پایان ، مدرک معتبر ارائه می گردد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

 تلفن : 09366635530

www.maryamrahimifard.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز