خبرگزاری کار ایران

کاشت مو در تهران با خط رویش طبیعی و پرتراکم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۶۷

کاشت مو در چند سال اخیر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده‌ترین شاخه‌های پزشکی و زیبایی شده است. کاشت مو تبدیل به یکی از پرتکرارترین اصطلاحاتی شده است که روزانه چندین و چند بار آن را می‌شنویم؛ اما شاید اطلاعات چندانی درباره نحوه کاشت مو و روش‌های مختلف آن نداشته باشیم.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد کاشت مو در تهران با خط رویش طبیعی و پرتراکم صحبت کنیم و در مورد روش‌های مختلف این کار به بحث و گفتگو بپردازیم. بله درست شنیدید کاشت مو تهران در تخصصی‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود و تهران تبدیل به یکی از مراکز اصلی کاشت مو در منطقه شده است. موهای افراد مختلف، چه بانوان و چه آقایان، در سنین مختلف و بنا به دلایل مختلف شروع به ریزش می‌کند یا رشد آن متوقف می‌شود.

چاره چیست؟ کاشت مو بهترین راه‌حل ممکن است که با کم‌ترین تهاجم به پوست سر و کمترین عارضه ممکن انجام می‌شود و خط رویشی طبیعی و پرتراکم را به موهای شما می‌بخشد. اگر شما هم دچار عارضه ریزش مو شده‌اید و به‌دنبال کسب اطلاعاتی مؤثر و کارآمد در مورد کاشت مو در تهران، اساس کار، روش‌های مختلف، عوارض، دوران نقاهت، نحوه مراقبت و بهترین سن کاشت مو هستید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا به پاسخ سؤال‌های خود برسید.

 

ریزش مو و علل آن

هر انسانی روزانه به‌طور میانگین ۵۰ الی ۱۰۰ تار موی خود را در اثر عوامل مختلف از دست می‌دهد. این روند ریزش موی روزانه تا آنجایی طبیعی و نرمال است که تعدد تار موها از عدد ۱۰۰ تجاوز نکند؛ اما اگر احساس کردید که روند ریزش موی سرتان آغاز شده و شدت گرفته است؛ حتماً در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید.

هر بیماری یک زمان طلایی برای درمان دارد و اگر آن زمان طلایی از دست برود، مبارزه با بیماری، اختلال یا عارضه، سخت و سخت‌تر خواهد شد. ریزش مو هرچه سریع‌تر تشخیص داده شود، به همان اندازه مهار کردن و کند کردن روند آن راحت‌تر خواهد شد؛ اما چگونه تشخیص دهیم که دچار ریزش مو شده‌ایم؟

اگر هربار که از خواب شبانه بیدار می‌شوید، تعداد زیادی تار مو روی بالش شما ریخته است، اگر پس از هربار استحمام، تعداد زیادی تار مو در کفشور حمام تمجع می‌کند، اگر هربار پس از دست کشیده به موهای خود و شانه‌کردن آن، تعداد زیادی تار مو از دست می‌دهید، اگر هربار که جلوی آینه می‌روید احساس می‌کنید تراکم موهای‌تان کم و کمتر شده است، شما دچار ریزش مو شده‌اید.

عواملی مانند ژنتیک افراد، عامل وارثت، حوادث و سانحه‌های ناگوار، مصرف داروهای مختلف، تغذیه نامناسب، انجام ورزش‌های سنگین، آب‌وهوای آلوده، آب مصرفی نامناسب، استرس و اضطراب، فشار عصبی، کم‌خوابی و به هم ریختن چرخه خواب، اختلالات هورمونی و آنزیمی و بالا رفتن سن از جمله عوامل مهم و تأثیرگذار در آغاز فرآیند ریزش مو یا توقف رشد مو هستند.

تعداد موهایی که روزانه از دست می‌دهیم، طی یک چرخه طبیعی با رشد موهای جدید جایگزین می‌شوند؛ اما زمانی که این چرخه متوقف شود یا تعادل آن به هم بخورد، تعداد موهایی که می‌ریزند بیشتر از تعداد موهایی خواهند شد که می‌رویند و این تعریفی دقیق از پروسه ریزش مو است.

افرادی که دچار عارضه ریزش مو می‌شوند به کاشت مو پناه می‌برند و به‌دنبال بهترین روش درمانی و بهترین روش کاشت مو می‌گردند. کاشت مو در تهران این روزها به‌صورت تخصصی و با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار روز دنیا انجام می‌شود. افرادی که در سال ۲۰۲۲ زندگی می‌کنند، نباید کوچک‌ترین نگرانی از بابت ریزش مو و کاشت مو داشته باشند. کاشت مو تهران در کلینیک کاشت مو vip و با بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

 

کاشت مو چیست و به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

روش‌هایی مانند پی آر پی مو (PRP)، کربوکسی تراپی و مزوتراپی مو برای تقویت ریشه‌های مو، کندتر کردن یا متوقف‌کردن ریزش مو و تقویت رویش موهای جدید وجود دارند که با کشت مو متفاوت هستند. در روش پی آر پی مو، از خواص فوق‌العاده پلاکت‌های خون برای تحریک و تقویت فولیکول‌های موی سر بیمار استفاده می‌شود.

پلاکت‌ها همان عناصری هستند که در پلاسمای خون انسان وجود دارند و با هجوم بردن به نواحی زخم‌شده و آسیب‌دیده بدن انسان، موجبات بهبودی سریع‌تر و انعقاد خون را فراهم می‌کنند. در این روش ابتدا از بدن خود فرد خون می‌گیرند و سپس به کمک سانتریفیوژ و فرآیندهایی، پلاکت‌های خون را جدا می‌کنند. با تزریق این پلاکت‌ها به ریشه مو، فاکتورهای رشد در محل آزاد می‌شوند و برخی فرآیندهای بیوشیمیایی منجر به تحریک و تقویت ریشه مو و افزایش تولید کلاژن می‌شود.

کربوکسی تراپی و مزوتراپی نیز روش‌هایی هستند که در طی آن‌ها، محلول‌ها و موادی به زیر پوست سر تزریق می‌شوند تا سلول‌های پوستی را وادار به تحریک کنند. نتیجه تحریک سلول‌های پوستی، افزایش تولید کلاژن، افزایش سرعت رشد مو و تعدیل فرآیند ریزش مو است. در کربوکسی‌تراپی، مقداری دی‌اکسید کربن به زیر پوست فرد تزریق می‌شود و در روش مزوتراپی مو، محلولی حاوی مواد مغذی، مواد معدنی، عصاره گیاهان طبیعی و ویتامین به زیر پوست سر تزریق می‌شوند.

فرآیند کاشت مو با این روش‌ها کاملاً متفاوت است. کاشت مو یک فرآیند ۳ مرحله‌ای است که با روش‌ها و دستگاه‌های مختلفی قابل انجام است. این ۳ روش مرحله مرحله براشت گرافت مو، مرحله آماده‌سازی گرافت‌های برداشت‌شده و مرحله انتقال و پیوند مو به ناحیه طاسی و مورد نظر است.

این ۳ مرحله در تمام روش‌های کاشت مو ثابت است و تنها تفاوت بین آن‌ها مربوط به دستگاه‌های مورد استفاده برای برداشت گرافت مو و پیوند آن به محل طاسی است. گرافت مو چیست؟ چه روش‌هایی برای برداشت گرافت مو وجود دارد؟ عوارض و دوران نقاهت کاشت مو به چه صورت است؟ بهترین سن کاشت مو چه بازه سنی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا برای سؤالات طرح‌شده، پاسخی مناسب پیدا کنیم.

کاشت مو در تهران با خط رویش طبیعی و پرتراکم

 

کاشت مو با خط رویش طبیعی

کاشت مو شامل ۳ مرحله کلی و اساسی است. قبل از آغاز فرآیند ۳ مرحله‌ای ابتدا فرد بیمار مورد معاینه پزشک قرار می‌گیرد تا شدت و علت ریزش مو مشخص شود. پس از انجام آزمایش‌ها و معاینات لازم، بهترین روش کاشت مو انتخاب می‌شود و فرآیند کاشت مو کلید می‌خورد.

کاشت مو به مفهوم استخراج فولیکول‌های سالم مو از بدن خود فرد و پیوند آن‌ها به مناطقی از پوست سر است که دچار طاسی شده یا کم‌تراکم شده‌اند. به همین منظور، در ابتدای کار باید بخشی از بدن فرد بیمار به‌عنوان بانک مو مشخص شود.

بانک مو چیست؟

بانک مو ناحیه‌ای از بدن فرد است که به‌عنوان ناحیه اهداکننده فولیکول مو از جانب پزشک مشخص می‌شود. موهای ناحیه‌ای که به‌عنوان بانک مو انتخاب می‌شوند، باید بیشترین تناسب، سازگاری و شباهت را از نظر اندازه و طول مو، رنگ مو و ضخامت مو به ناحیه طاسی و مورد پیوند داشته باشند.

هرچه این شباهت بین موهای ناحیه اهداکننده و ناحیه مورد پیوند بیشر باشد، نتیجه کار، کاشت مو با خط رویش طبیعی‌تر و پرتراکم‌تر خواهد بود. به همین دلیل، نواحی مانند پشت سر، بغل سر و حدفاصل گوش تا پیشانی، زیر گردن و موهای سینه فرد به ترتیب، بهترین و مناسب‌ترین کاندیدا برای انتخاب به‌عنوان بانک مو خواهند بود.

 

برداشت گرافت مو

پس از مشخص‌شدن بانک مو، نوبت به برداشت گرافت و استخراج مو از بانک مو است. کاشت مو در تهران و در کلینیک کاشت مو vip، با روش‌های مختلف و دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. پس از برداشت گرافت مو، این گرافت در اختیار تیم کات قرار می‌گیرد تا تحت فرآیندهایی، فولیکول‌های سالم، مناسب و قابل پیوند جداسازی و آماده‌سازی شوند.

پیوند مو

پس از آماده‌شدن فولیکول‌های سالم، مرحله انتهایی یعنی مرحله پیوند مو انجام می‌شود و فرآیند کاشت مو به اتمام می‌رسد. کاشت مو در تهران به روش‌های روز دنیا شامل روش FUT، روش FIT و روش ایمپلنتر انجام می‌شود.

بهترین کلینیک کاشت مو پرتراکم

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو تهران به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی مانند مهارت و سابقه پزشکان، رزومه کاری آن‌ها، امکانات و تجهیزات کلینیک، منطقه جغرافیایی محل زندگی، هزینه مدنظر و بودجه‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران تأثیرگذار هستند. شما می‌توانید به کلینیک کاشت مو vip مراجعه کنید و با بهترین قیمت، خدماتی با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

کدام کلینیک برای کاشت مو بهتر است؟

قطعاً کلینیکی برای کاشت مو در تهران مناسب‌تر و بهتر است که پزشکان آن کارنامه کاری قابل قبولی داشته باشند، کلینیک از امکانات و تجهیزات به‌روز بهره ببرد و قیمت خدماتی که ارائه می‌شود، متناسب و منطقی باشد.

کاشت مو در حالت کلی عوارض چندان مهم، ماندگار و قابل ذکری ندارد؛ اما اگر به‌صورت اصولی و استاندارد انجام نشود، دوران نقاهت بیمار سخت‌تر شده و نتیجه کار، چندان رضایت‌بخش نخواهد بود. بنابراین در انتخای کلینیک کاشت و در تهران بیشترین وسواس ممکن را به خرج دهید تا بهترین گزینه در دسترس را انتخاب کنید.

عوارض کاشت مو

کاشت مو عارضه مهم و ماندگاری ندارد؛ اما با توجه به اینکه از تیغ جراحی و پانچ‌های مخصوص برای برداشت گرافت مو و سپس از سوزن‌ها و دستگاه‌های مخصوص برای پیوند مو استفاده می‌شود، احساس سوزش، خارش، التهاب، تورم و درد در ناحیه بانک مو و ناحیه پیوند تا چند روز بعد از عمل، قابل انتظار است.

در این دوره بیمار باید از آنتی‌بیوتیک و مسکن برای تسکین درد و جلوگیری از عفونت در ناحیه پیوند و بانک مو استفاده کند. تا چند روز کارهای سنگین، ورزش، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استحمام، خاراندن موی سر، شانه زدن، پوشیدن کلاه و روسری ممنوع است و بهتر است در خانه بمانید.

کیفیت گذراندن دوران نقاهت و مراقبت‌های بعد از عمل کاشت مو، تأثیر مستقیمی بر نتیجه کار دارد، بنابراین این دوران را جدی بگیرید و تمام توصیه‌های پزشک را به جای بیاورید. داشتن خط رویش طبیعی و پرتراکم همان‌قدر که به کیفیت عمل بستگی دارد، به کیفیت دوران پس از عمل کاشت مو نیز بستگی خواهد داشت.

کاشت مو در تهران با خط رویش طبیعی و پرتراکم

شماره تماس: 44158011-021

مشاوره مجازی و رایگان: ۰۹۱۲۰۹۹۸۷۱۵

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

بهترین سن کاشت مو

کاشت مو در تهران با روش‌ها و متدهای روز انجام می‌شود؛ اما حتی در صورت استفاده از ابزار و تکنولوژی روز نیز برخی محدودیت‌ها وجود خواهند داشت. به‌طور کلی اگر روند ریزش مو تکمیل و متوقف نشده باشد، کاشت مو انجام نمی‌شود، چرا که فایده‌ای نخواهد داشت.

روند ریزش مو در آقایان معمولاً در سن ۳۰ سالگی متوقف می‌شود و بهترین زمان برای کاشت مو در آقایان پس از سن ۳۰ سالگی خواهد بود. بانوان اما در هر سنی ممکن است با عارضه ریزش مو مواجه شوند و بسیاری از این ریزش‌ها، با رعایت نکات ساده قابل درمان هستند. به‌طور کلی نمی‌توان برای بانوان سن خاصی را به‌عنوان بهترین سن کاشت مو درنظر گرفت. کاشت مو در تهران برای بانوان با آزمایش‌ها و معاینات تخصصی بیشتری همراه است و اندکی پیچیده‌تر از کاشت مو در آقایان است.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد کاشت مو تهران صحبت کردیم و از نزدیک با نحوه کاشت مو و اساس کار آن آشنا شدیم. متوجه شدیم که کاشت مو در تهران با استفاده از متدهای روز، آخرین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌ها انجام می‌شود. امکان کاشت مو تهران هم برای آقایان و هم برای بانوان در کلینیک کاشت مو vip فراهم است. اگر شما هم قصد کاشت مو در تهران را دارید، به یکی از مراکز کاشت مو تهران مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز