خبرگزاری کار ایران

چرا فلای تودی بهترین مرجع سفر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۲۷

پیدا کردن بهترین مرجع سفر همیشه کار آسانی نیست! ممکن است چندین سایت مختلف را باز کنید و با قیمت‌های متنوع و اطلاعات گوناگون موجود در آنها دچار سردرگمی شوید. خبر خوب اینجاست که کامل‌ترین مرجع خدمات سفر در دسترس شما قرار دارد. فلای‌تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است؛ پلتفرمی داخلی که خدماتی در سطح پلتفرم‌های خارجی به شما ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با فلای تودی، تا انتها همراه ما باشید.

 

کدام مزیت‌ها، فلای تودی را متمایز می کند؟

برنامه‌ریزی برای سفر بدون دسترسی به یک سایت مناسب خرید بلیط و رزرو هتل، کار آسانی نیست! وب‌سایتی که امکان دسترسی به متنوع‌ترین اقامتگاه ها و انواع بلیط هواپیما را با بهترین قیمت و پشتیبانی فراهم کند، همیشه بهترین گزینه خواهد بود. فلای تودی با پوشش حداکثری هتل های داخلی و خارجی و دسترسی به پروازهای ایرلاین های معتبر بین المللی، تمام خدمات مرتبط با سفر را با مناسب‌ترین قیمت در اختیارتان قرار می‌دهد.  در ادامه شما را با ویژگی های منحصر به فرد فلای تودی بیشتر آشنا می کنیم.

خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین معتبر بین المللی

در حال حاضر، امکان خرید بلیط هواپیما از بیش از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی با نرخ ویژه در فلای تودی وجود دارد. فلای تودی نه تنها تمام ایرلاین های داخلی را پوشش می‌دهد، بلکه نماینده فروش کلیه ایرلاین های خارجی در ایران نیز محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند به دنبال خرید بلیط هواپیما کیش هستید یا یک سفر ارزان خارجی را با خرید پرواز استانبول انتخاب می‌کنید یا حتی قصد دارید بلیط نیویورک را بخرید، می‌توانید با یک جست و جوی ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو خود را انجام دهید. مقصد شما نزدیک‌ترین یا دورترین نقطه کره زمین هم که باشد، بلیط آن را در فلای تودی خواهید یافت! پوشش گسترده تمام پروازهای داخلی و خارجی و امکان مقایسه قیمت ایرلاین‌ها از جمله خدماتی است که به انتخاب هرچه بهتر بلیط موردنظر شما کمک زیادی می‌کند.

خرید بلیط از هر مبدا، به هر مقصد

حتی اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما بین شهرهای مختلف یک کشور دیگر هم باشید، فلای تودی بهترین گزینه محسوب می‌شود. فرض کنید در استانبول هستید و قصد دارید بلیط هواپیما دبی را خریداری کنید، دیگر نیازی به جست و جو در سایت‌های خارجی و پرداخت ارزی ندارید؛ فقط باید در بخش پرواز خارجی فلای تودی، مبدا خود را استانبول و مقصد را دبی انتخاب کنید!

جالب اینجاست در این سایت خرید پروازهای داخلی همه کشورهای خارجی نیز در دسترس است. فرض کنید در شهر مونترال کانادا هستید و قصد دارید به ونکوور بروید. فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید و با چند کلیک ساده، بلیط مونترال – ونکوور را در بخش‌ پروازهای خارجی جست و جو و خریداری کنید. در نهایت از هر مبدا به هر مقصدی که می‌روید، با یک کارت شتاب و پرداخت ریالی، بلیط خود را دریافت خواهید کرد.   

امکان رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل

انتخاب شما برای اقامت کجاست؟ هتل‌های مینیمال ایتالیا یا اقامت در کاخ‌های عثمانی استانبول؟ اقامت در سواحل مکزیک یا رزرو یک اتاق در مرکز شهر نیویورک؟ سفر زیارتی به مشهد یا رزرو هتل های کیش؟ به کدام نقطه جهان سفر می‌کنید؟ آیا به دنبال یک هتل لوکس و 5 ستاره هستید یا اقامت در یک هاستل و اقامتگاه بومگردی را ترجیح می‌دهید؟

فلای تودی با وجود بیش از 1.5 میلیون محل اقامت در سرتاسر جهان، مرجعی برای رزرو متنوع‌ترین اقامتگاه‌ها است. شما می‌توانید همان تنوع گسترده‌ای که در سایت‌های معروف خارجی مانند بوکینگ و اکسپدیا را وجود دارد، در یک مرجع داخلی، فارسی‌زبان و معتبر، با پشتیبانی 24 ساعته و بدون نیاز به پرداخت ارزی پیدا کنید. با هر سلیقه و هر بودجه‌ای و در تمام سفرهای داخلی و خارجی، رزرو هتل موردنظرتان را فقط با کارت‌های شتاب و به صورت ریالی انجام دهید. کافی است سری به سایت فلای تودی بزنید، قیمت‌ها و گزینه‌های در دسترس را بررسی و مقایسه کرده و در نهایت در سریع‌ترین زمان ممکن رزرو خود را انجام داده و واچر هتل را دریافت کنید. با وجود این تعداد هتل بعید به نظر می‌رسد وارد این سایت شوید و اقامتگاهی که به دنبال آن هستید را پیدا نکنید!

کاربری ساده سایت با ابزارهای اختصاصی!

فرآیند سفر گاهی می‌تواند استرس‌زا باشد و از این رو، مرجعی که بتواند این استرس را در قدم‌های اولیه کاهش دهد، طرفداران زیادی پیدا می کند. خرید بلیط و رزرو هتل با طراحی ساده و کاربرپسند سایت فلای تودی، برای همه آسان شده است. با استفاده از ابزارهای جستجو، فیلترها، توضیحات قابل درک، رتبه‌بندی، عکس، نقشه و... که توسط فلای تودی در اختیار شما قرار گرفته است، پیدا کردن بلیط هواپیما و هتل ایده‌آل تنها دقایقی از شما زمان خواهد گرفت.

ابزارهای خرید بلیط هواپیما

ابزار تقویم قیمتی فلای تودی، ارزانترین پروازهای حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد؛ با فیلترهای موجود در سایت امکان انتخاب ایرلاین، نوع بلیط، توقف‌ها، فرودگاه و... برایتان وجود دارد. علاوه بر این، با ثبت‌نام در سایت و فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت‌ها، از تغییرات نرخ پرواز مطلع خواهید شد.  

رزرو هتل و دریافت واچر با چند کلیک

مسیر رزرو هتل در سایت فلای تودی به سادگی ترسیم شده و پس از جست و جو، فقط باید از فیلترهایی مانند درجه هتل، نوع مکان اقامتی (هتل، هاستل، هتل آپارتمان و ...)، امکانات، موقعیت هتل و حتی محدوده قیمت استفاده کنید. با انتخاب گزینه تخفیف ویژه نیز تمام هتل‌های تخفیف‌دار به شما نمایش داده خواهد شد. علاوه بر این، تمام جزئیات هتل با عکس‌ها و نقشه‌ در این سایت ارائه شده تا بدون دغدغه رزرو خود را انجام دهید و واچر هتل را به صورت آنی دریافت کنید.

ارائه خدمات سفر با استانداردهای بین المللی

فلای تودی طی سال‌ها فعالیت خود سعی کرده تمام خدمات سفر را در سطح استانداردهای بین‌المللی به کاربران و مخاطبان ایرانی ارائه دهد. این سایت، بلیط و هتل مقاصدی را ارائه می‌دهد که شاید فکر کنید فقط در یک مرجع معتبر خارجی امکان رزرو کردن آنها را دارید. فلای تودی با ارائه متنوع‌ترین گزینه‌ها و رقابتی‌ترین قیمت‌ها، قصد دارد سفر ارزان و با کیفیت را برای همه تسهیل کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز