خبرگزاری کار ایران

چرا به کوش آداسی سفر کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۳۹

برای سفر به ترکیه و لذت بردن از یک تعطیلات متفاوت، شهرهای مختلفی را می‌توان انتخاب کرد. اما اگر دوست دارید به جز استانبول و آنتالیا، شهرهای بکرتر ترکیه را ببینید و سفری متفاوت تجربه کنید، می‌توانید کوش آداسی را در اولویت های خود قرار دهید. اما کوش آداسی کجاست و چرا باید به جای استانبول، به کوش آداسی سفر کنیم؟ بهتر است بعد از خواندن این مطلب به دنبال رزرو هتل کوش آداسی باشید، زیرا برای سفر ترغیب خواهید شد.

کوش آداسی کجاست؟

کوش آداسی یک شهر زیبا و ساحلی در کشور ترکیه است که فاصله کمی با ازمیر دارد. پس اگر به ازمیر سفر کردید، با طی کردن مسیری ۹۰ کیلومتری به سمت جنوب، به جزیره کوش آداسی نیز سر بزنید. این شهر یک مقصد محبوب در میان گردشگران محسوب می‌شود و سالانه نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر به آن سفر می‌کنند.

آنچه که در کوش آداسی در انتظار شما است، ترکیبی از سواحل شنی زیبا، تفریحات آبی، زندگی شبانه، مراکز باستانی و تاریخی نظیر شهر باستانی میلتوس و دیدیما خواهد بود. البته این شهر به قیمت‌های اقتصادی و خرید‌های مقرون به صرفه نیز شهرت دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی، کوش آداسی در غرب کشور ترکیه و در نزدیکی ازمیر قرار دارد. پس با خرید بلیط ازمیر به سادگی می‌توانید به ازمیر سفر کنید و بعد از کوش آداسی بازدید داشته باشید.

کوش آداسی چه جاذبه های دیدنی دارد؟

کوش آداسی یک شهر ساحلی است. پس قبل از هرچیزی تفریحات جذاب دریایی در انتظارتان خواهد بود و اگر در بهترین زمان سفر کرده باشید، می‌توانید از شنا کردن در آب های دریای اژه لذت ببرید.

ساحل بانوان

ساحل بانوان یکی از مهمترین جاذبه های کوش آداسی است و می‌توانید با خیال راحت از تفریحات آبی در طولانی ترین نوار ساحلی کوش آداسی لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که بازه زمانی تیرماه تا ماه مهر، ساحل بانوان جای سوزن انداختن هم ندارد، بنابراین اگر شلوغی زیاد شما را کلافه می‌کند، بهتر است فکر سفر کردن در این ایام را از سرتان بیرون کنید.

پارک آبی آکوآ فانتاسی

پارک آبی هیجان انگیز آکوآ فانتاسی یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کوش آداسی است که در سفرتان حتما باید به آن سر بزنید. این پارک آبی در بین کودکان و بزرگسالان محبوبیت بالایی دارد. اگر دوست دارید در یک پارک آبی در مجاورت یکی از زیباترین ساحل های ترکیه لذت ببرید، رفتن به پارک آبی آکوآ فانتاسی را از دست ندهید.

چرا به کوش آداسی سفر کنیم؟

شهر تاریخی افسوس

اگر به تاریخ علاقه داشته باشید و تصاویر آثار باستانی شهر افسوس را دیده باشید، حتما مشتاق هستید تا به شهر افسوس سری بزنید. افسوس شهر باستانی باقی مانده از دوره پرشکوه امپراتوری روم باستان و از مهمترین جاذبه های باستانی کوش آداسی محسوب می شود.

دیگر جاذبه های دیدنی کوش آداسی که باید ببینید:

  • شبه جزیره دلیک
  • جزیره کبوتر
  • آدالند
  • شهر تاریخی پرینه
  • میلتوس
  • دیدما
  • روستای کیرازلی
  • غار کاراجا و غیره.

 چگونه به کوش آداسی سفر کنیم؟

برای سفر به کوش آداسی مهمترین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که این شهر هیچ فرودگاهی ندارد. بنابراین با هیچ پرواز مستقیمی نمی توانید به کوش آداسی بروید. بلکه باید با پرواز خودتان را به یکی از شهرهای نزدیک به این شهر برسانید و باقی مسیر را به صورت زمینی طی کنید.

پیشنهاد ما این است که با خرید بلیط هواپیما ازمیر به این شهر بروید و فاصله ازمیر تا کوش آداسی را زمینی طی کنید و در طول مسیر از جاذبه های دیدنی لذت ببرید. جالب است بدانید که کوش آداسی بیش از 3000 سال قدمت و سابقه سکونت دارد. بنابراین قطعا در طول مسیر آثار تاریخی زیادی خواهید دید که برای شما جذاب است.

چرا به کوش آداسی سفر کنیم؟

اقامت در کوش آداسی در بهترین هتل های شهر

وقتی صحبت از یک سفر خارجی در میان باشد، باید به فکر رزرو یک هتل و محل اقامت مناسب برای خود باشید تا سفری بی دغدغه داشته باشید. برای رزرو هتل کوش آداسی می‌توانید وارد وب سایت فلای تودی شوید و در صفحه هتل های خارجی تاریخ سفر خود را مشخص کنید.

برای مثال بازه زمانی چند روزه خود را وارد کرده و شهر مقصد یعنی کوش آداسی را وارد کنید. موارد بعدی تعداد نفرات همراه است که می‌توانید در باکس مخصوص مشخص کنید. اگر روی دکمه جستجو کلیک کنید، لیستی از بهترین هتل های کوش آداسی و شهر مقصد شما از لوکس تا اقتصادی برای شما نمایش داده می‌شود.

هر یکی از این هتل ها را می‌توانید با اطلاعات دقیق، تصویر، قیمت و امکانات مشاهده کنید. در صفحه هر هتل در فلای تودی حتی فاصله محل اقامت تا جاذبه های گردشگری نیز مشخص شده است. بنابراین می‌توانید یک جستجو کامل در میان هتل های شهر مقصد داشته باشید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

رزرو هتل های کوش آداسی با بهترین قیمت در فلای تودی

فلای تودی مرجع رزرو هتل های با کیفیت با ارزانترین قیمت ها است. در این وب سایت شما امکان این را دارید تا همه هتل ها را از مشاهده تصاویر هتل گرفته تا اطلاعات دقیق و تکمیلی با یکدیگر مقایسه کنید. نکته بعدی به غیر از قیمت ها این است که فلای تودی پشتیبانی 24 ساعته دارد و هر ابهام و یا سوالی که داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. بعد از تکمیل فرایند خرید و رزرو، واچر هتل به صورت آنی و آنلاین برای شما از طریق ایمیل و اس ام اس ارسال می‌شود. توصیه ما این است که برای تجربه یک سفر بی دغدغه جهت رزرو هتل و خرید بلیط کوش آداسی به فلای تودی مراجعه کنید و از سفرتان لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز