خبرگزاری کار ایران

چگونه در استانبول هتل رزرو کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۱۹۸

استانبول یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفرهای خارجی برای ایرانیان به شمار می‌رود. رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط استانبول نیز از اصلی‌ترین نیازهایی است که مسافران در این سفر با آن روبرو خواهند شد. برای رزرو بلیط هواپیما که مشکل خاصی وجود ندارد و با مراجعه به یکی از سایت‌های خرید بلیط مانند فلای تودی می‌توانید به راحتی بلیط استانبول را خریداری کنید. اما برای رزرو هتل نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از اقدام کردن، به آن‌ها توجه شود. در این مقاله قصد داریم درباره چگونگی رزرو هتل های استانبول توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید

معرفی شهر استانبول

استانبول تنها شهری است که دو نیمه آسیایی و اروپایی دارد و به دلیل همین موقعیت جغرافیایی خاص، گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از این شهر به آن سفر می‌کنند. این شهر در فصول مختلف جذابیت‌های متفاوتی دارد و همواره میزبان مسافران بسیاری است که باید برای اسکان و اقامت آن‌ها امکانات مناسبی را فراهم کند. اما قبل از اینکه به سراغ روش های رزرو و ثبت هتل استانبول برویم بهتر است کمی درباره جاذبه های گردشگری استانبول توضیح دهیم تا بدانید بعد از سفر به استانبول، چه جاذبه‌هایی انتظار شما را خواهند کشید.

جاذبه های گردشگری استانبول

در ابتدا بد نیست بدانید که اکثر جاذبه‌های دیدنی استانبول در قسمت آسیایی قرار دارند و قسمت اروپایی بیشتر مختص به مهاجرانی است که از کشورهای اروپایی به ترکیه آمده‌اند. مناطق دیدنی قسمت آسیایی بیشتر جنبه تاریخی دارند و سازه‌ها و بناهایی را شامل می‌شوند که از دوران تاریخی گذشته به یادگار مانده‌اند. مهم ترین موردی که در استانبول باید از آن دیدن کنید و بدون بازدید از آن گویی کلا در استانبول نبوده‌ابد، مسجد ایاصوفیه است. این بنا در زمان رومیان و به عنوان کلیسا ساخته و مورد استفاده قرار گرفت.

از دیگر جاذبه‌هایی که در این شهر می‌توانید برای بازدید از آن‌ها اقدام کنید، کاخ‌هایی است که در این شهر هستند. کاخ توپکاپی و کاخ دلما باغچه همواره میزبان بازدیدکنندگان بسیاری هستند. میدان تکسیم نیز از جمله جاهایی است که بازدید از آن در سفر به استانبول واجب است؛ مسجد آبی، برج دختر، آب انبار باسیلیکا سیسترن، منطقه اسکودار و جزایر پرنس از جمله جاهای گردشگری استانبول هستند که باید برای بازدید از آن‌ها برنامه ریزی کنید. اما هدف ما از این مطلب، معرفی این جاذبه‌ها نیست بلکه به دنبال شرح روش های رزرو و ثبت هتل استانبول هستیم.

چگونه در استانبول هتل رزرو کنیم

روش های رزرو هتل استانبول

بعد از اینکه برنامه‌ریزی‌های اولیه را برای سفر انجام دادید، نوبت به آن می‌رسد که برای محل اقامتتان تصمیم گیری کنید. برای رزرو هتل های استانبول راه‌های بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد. ساده‌ترین راه، رزرو آنلاین هتل استانبول است. برای این کار می‌توانید به سایت‌های رزرو هتل که تعداد آن‌ها کم هم نیست مراجعه کنید. اما مشکلی که در بسیاری از این سایت‌ها وجود دارد، این است که قیمت‌های اعلامی از سوی این سایت‌ها معمولا به روز نیستند و مسافران پس از مراجعه به هتل، ناچار به پرداخت هزینه‌ای بیشتر خواهند شد.

در میان سایت های داخلی برای رزرو هتل، می‌توانید به سراغ سایت فلای تودی بروید که قیمت‌های به روز برای رزرو هر اتاق را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ علاوه بر این، می‌توانید اتاق های مختلف را با هم مقایسه کنید و از امکانات هر کدام مطلع شوید. با این کار می‌توانید از تخفیف‌ها و قیمت‌‌های ویژه نیز بهره‌مند شوید.

روش دیگر رزرو مستقیم هتل در استانبول است که پس از رسیدن به این شهر باید به صورت حضوری به هتل مراجعه کرده و برای رزرو اتاق در هتل انتخابی، اقدام نمایید. در این روش با این احتمال مواجه هستید که اتاق های مورد نظر شما در هتل پر شده باشد و یا تغیرات ناگهانی در قیمت‌ها رخ داده باشد که در هنگام برنامه ریزی به آن‌ها فکر نکرده باشید. بنابراین بهترین روش همان رزرو آنلاین هتل استانبول است که تمام هزینه‌ها به صورت مشخص در ابتدای فرایند رزرو به شما اعلام خواهد شد و در مورد اتاق و هتل انتخابی نیز اطمینان خاطر دارید، که همان اتاق انتخاب شده، به شما تحویل داده خواهد شد.

بهترین هتل های استانبول

کدام هتل ها در استانبول هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را رزرو کرده و خیالتان از کیفیت امکانات و خدمات آن‌ها راحت باشد. در ادامه به تعدادی از هتل هایی که در استانبول هستند و کیفیت آن‌ها طبق نظر مسافران قبلی تایید شده، اشاره خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

چگونه در استانبول هتل رزرو کنیم

از میان هتل های 5 ستاره استانبول می‌توان به هتل فور سیزن استانبول اشاره کرد که از مدرن ترین و لوکس ترین هتل های استانبول است و با آنکه قدمتش به قرن نوزهم میلادی می‌رسد، به امکانات بسیار مدرنی مثل تلویزیون ماهواره‌ای، iPod برای اتصال با پذیرش و اینترنت وای‌فای آن هم به‌صورت رایگان، مجهز است. از دیگر امکانات هتل فورسیزن استانبول می‌توان به رستوران آکوا با تراسی مشرف به تنگه بسفر، استخر، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، آبگرم‌درمانی و… اشاره کرد.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول و هتل سوئیس استانبول نیز از دیگر موارد هتل های 5 ستاره هستند. از میان هتل های 4 ستاره نیز می‌توان هتل کورین بوتیک استانبول، هتل ابراهیم پاشا استانبول و هتل ساری کوناک را نام برد. برای رزرو هتل های 3 ستاره نیز هتل عثمان هان، هتل آپکس استانبول و هتل سانتا لوسیا گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.

رزرو آنلاین مطمئن ترین روش رزرو هتل در استانبول

با توجه به موارد گفته شده بهترین و ساده‌ترین راه برای رزرو هتل در استانبول این است که به سایت فلای تودی مراجعه کرده و بعد از مقایسه هتل ها و اتاق ها با هم و اطلاع از بهترین قیمت‌ها، نسبت به رزرو اقدام کنید. با این کار هم از تمامی جوانب رزرو خود مانند اتاق و قیمت اطمینان دارید، هم اقامتی راحت و بی دردسر را تجربه خواهید کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز