خبرگزاری کار ایران

آیا دوج کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۳۷

زمانی که بازار ارز دیجیتال رشد می کند، معمولا همه به فکر خرید و فروش ارز دیجیتال می باشند. این روزها هم که اکثر کوین و توکن های بازار از 20 درصد تا 250 درصد رشد کرده اند. به همین دلیل کاملا طبیعی است که مجدد اسم توکن های مختلف به گفته های مردم راه پیدا کند. اما همه مردم بیشتر راجع به یک جفت ارز صحبت می کنند و آن هم دوج کوین است. ما قرار است به این سوال پاسخ دهیم که آیا دوج کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

به نقل از سایت ارز دیجیتالVIP  با توجه به قیمت فعلی دوج کوین و با توجه به رشدی که این جفت ارز تا به امروز داشته، ممکن است که برای خرید آن اندکی دیر باشد. اما بازار همیشه به شما فرصت ورود مجدد خواهد داد. با توجه به این موضوع بهتر است که اندکی صبر کنید و اجازه دهید که بازار راه را برای شما باز کند. اما قبل از سرمایه گذاری داخل دوج کوین بهتر است که به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

اولین نکته این است که این ارز دیجیتال ممکن است که حمایت رسانه ای افرادی مانند ایلان ماسک را داشته باشد. اما به هیچ وجه نمی توان آن را به عنوان لیدر های بازار ارز دیجیتال در نظر گفت. این موضوع به این معنی است رشد و نزول های این ارز می تواند برای سرنوشت شما را تغییر دهید. « شما را پولدار کند و یا ورشکسته شوید. » اما نکته بسیار مهم بعدی که باید به آن توجه داشته باشید که این است که دوج کوین نقش راه و همچنین توجیح فاندامنتالی برای نگهداری ندارد. در نتیجه قبل از خرید باید به این موضوع حسابی فکر کنید.

آینده دوج کوین از نظر ایلان ماسک چیست؟

بسیاری از شما دوج کوین را به خاطر فردی به نام ایلان ماسک شناخته اید، ممکن است که برای شما این سوال مطرح شده باشد که او آینده دوج کوین را چگونه میداند؟ از نظر ایلان ماسک ( دوج کوین یک ارز دیجیتال است که می توانید با آن معامله کنید. این ارز دیجیتال می تواند روزی جای پول های  فیات « پول های کاغذی » را بگیرید. ) با توجه به این تفاسیر برخی از تحلیل گران برای دوج کوین آینده یک دلاری در نظر گرفته اند. اما اگر دوج کوین بخواهد یک دلار شود، چند هزار درصد رشد باید بکند. به همین دلیل است که به آن طلای دیجیتال نیز می گویند.

اما این همه ماجرا نیست، ایلان ماسک راجب دوج کوین گفته است که « دوج کوین برای این که تبدیل به یک ارز رایج شود یک راه طولانی در پیش دارد و باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا خود را بهبود بخشد » منظور ایلان ماسک این است که در حال حاضر با این شبکه دوج کوین و از طرفی با این امنیتی که دارد امکان این که بتوانید روزی جای فیات یا همان پول های کاغذی را بگیرد، بسیار کم است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که ایلان ماسک از چند برنامه نویس هم استفاده کرده است تا کد های دوج کوین را ارتقا دهند.

اگر شما قرار است که بر اساس نظر ایلان ماسک خرید کنید، بهتر است که بیت کوین و همچنین اتریوم را نیز خریداری کنید. دلیل آن هم این است که پرتفوی ایلان ماسک برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال، سه ارز بیت کوین، اتریوم و دوج کوین می باشد. البته توجه داشته باشید که ایلان ماسک خودش یکی از نهنگ های اصلی دوج کوین می باشد. در نتیجه می تواند به خوبی موج صعودی و یا نزولی برای شما ایجاد کند.

آیا دوج کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2023

به این نکته دقت داشته باشید که پیش بینی یک ارز دیجیتال صرفا بر اساس چارت و یا اخبار حول آن میسر می شود. شما باید برای سرمایه گذاری حتما از تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، درک اقتصاد کلان و داده های درون شبکه بازار ارز دیجیتال استفاده کنید. سال 2022 یک سال بسیار مناسب برای میانگین کم کردن روی دوج کوین می باشد. شما می توانید حوالی 0.06 الی 0.07 دلار روی دوج کوین خرید داشته باشید. البته دقت کنید که اگر دوج کوین محدوده 0.04133 را از دست بدهد، سرمایه گذاری روی آن ریسک بسیار بالایی دارد.

به تصویر زیر نگاه کنید، سعی کنید که داخل صرافی خود از چارت اسپات آن استفاده کنید. محدوده هایی که داخل تصویر مشخص شده است را پیدا کنید. زمانی که قیمت به محدود آبی رسید خریداری کنید. و زمانی که قیمت خط قرمز رنگ را شکست باید به فکر رسم یک کانال صعودی جدید برای آن باشید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که کانال شما باید حداقل دو سقف و دو کف داشته باشد. از طرفی اگر قرار است که دوج کوین خریداری کنید و داخل صرافی و یا کیف پول مخصوص خود نگهداری کنید. برای این کار نیاز به قیمت دوج کوین به تومن خواهید داشت.

برای این کار می توانید به تابلو قیمت زنده ارزهای دیجیتال نگاه کنید. شما با استفاده از این قیمت می توانید، قیمت دوج کوین خود را به صورت میانگین و لحظه ای داخل صرافی های متمرکز و غیر متمرکز داشته باشید. در این صورت خرید شما بسیار مناسب خواهد بود. در نهایت بر اساس داده های تکنیکال و همچنین داده های اقتصاد کلان در سال 2023 ممکن است که دوج کوین به قیمت 0.4 دلار دست پیدا کند. رسیدن دوج کوین به این عدد به معنی یک رشد چند صد درصدی برای آن می باشد.

آیا دوج کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

دوج کوین تا کجا رشد می کند؟

برخی از طرفداران دوج کوین اعتقاد دارند که قیمت دوج کوین تا سال 2025 به یک دلار میرسد. اگر بیت کوین تا این سال سقف جدید بزند. احتمال این موضوع وجود دارد، اما شما باید به چند موضوع توجه ویژه داشته باشید. اولین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که زمانی که نهنگ های دوج کوین شروع به فعالیت می کنند، شما باید دست به ماشه فروش باشید. دومین نکته باید به آن توجه داشته باشید این است که دوج کوین یک استیبل کوین نیست. پس احتمال ریزش سنگین برای آن وجود دارد.

کسانی که در که در سال 2021 تجربه خرید دوج کوین را داشتند الان در زیان 91 درصدی می باشند. چه تضمینی وجود دارد که مجدد روی سقف یک دلار چنین اتفاقی نیوفتد. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که شما باید یک پرتفوی ارز دیجیتال داشته باشید. در غیر این صورت احتمال بقاء شما در این بازار بسیار کم می باشد. ما برای معرفی بهترین کوین ها در این مسیر در کنار شما خواهیم بود.

به شما پیشنهاد می کنم که به صورت روزانه و یا هفتگی از بخش تحلیل و سرمایه گذاری سایت ما استفاده کنید. در این صورت احتمال رشد پرتفوی و سرمایه شما بسیار بیشتر خواهد شد. در صورتی که در مورد هر بخش سوال و یا چالشی هم داشته باشید، می توانید در بخش کامنت ها با ما مطرح کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت جامع و کامل در مورد این سوال که « آیا دوج کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟ » با شما صحبت کردیم. اگر شما به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن می باشید. اول از همه باید روی خودتان سرمایه گذاری کنید و بعد از آن به فکر سرمایه گذاری روی دیگر موارد باشید. بهترین روش سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال این است که به مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه اهمیت بدهید و از طرفی یک پرتفوی ارز دیجیتال داشته باشید و هیچ گاه تک سهم و یا بهتر است که بگوییم تک ارز نشوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز