خبرگزاری کار ایران

سرمایه‌گذاری بلندمدت با خرید ارز دیجیتال از kioosk

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۶۰۷

سرمایه‌گذاری چندساله را سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌نامند که معمولاً با هدف کسب سود قابل‌توجه انجام می‌شود. پیش‌ازاین افراد با سرمایه‌گذاری روی کالا، ملک یا سهام در بلندمدت سود می‌کردند. اما چند سالیست که بازار ارزهای دیجیتال گوی سبقت را از بازارهای دیگر ربوده است. بازار کریپتو تنها در چند سال رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده و بسیاری از کارشناسان معتقدند گرچه این بازار پرنوسان و همراه با ریسک است اما در بلندمدت سودآوری زیادی دارد.

اهمیت سرمایه‌گذاری بلندمدت در زندگی

سرمایه‌گذاری بلندمدت یکی از استراتژی‌هایی است که از قدیم تابه‌حال وجود داشته است. این نوع سرمایه‌گذاری مزایا و نکات مثبتی دارد که باعث شده به یکی از شیوه‌های محبوب تبدیل شود.

  1. سود بردن از اثر مرکب

وقتی برای مدتی طولانی روی موضوعی سرمایه‌گذاری می‌کنید از اثر مرکب آن بهره می‌برید. اثر مرکب به این معنیست که در ابتدا سود به دست آمده ناچیز است اما با گذر زمان مقدار آن با شیب زیادی به بالا حرکت خواهد کرد. آلبرت انیشتین اثر مرکب را جز عجایب جهان خلقت می‌داند. به‌این‌ترتیب با سرمایه‌گذاری بلندمدت ثروت شما در چند سال چند برابر خواهد شد. بهترین مثال آن بیت‌کوین است که سال 2009 حتی یک دلار هم قیمت نداشت و حالا با وجود بازار به‌شدت نوسانی، چند هزار دلار ارزش دارد.

  1. کاهش میزان خطر

هر سرمایه‌گذاری چه بزرگ باشد چه کوچک، خطر از دست دادن سرمایه در آن وجود دارد. این ریسک در بازارهایی مثل بورس و ارز دیجیتال که ذاتا با نوسان بیشتری همراه هستند و عوامل پیش‌بینی‌ناپذیر زیادی روی آن‌ها اثر دارند بیشتر است. اما زمانی که سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت باشد، درصد ریسک کاهش پیدا می‌کند.

  1. کارمزد کمتر

در سرمایه‌گذاری بلندمدت کارمزد مبادلات پایین‌تر است. برای شروع هر سرمایه‌گذاری باید کارمزدهایی برای تراکنش مالی، صرافی و موارد دیگر پرداخت شود اما گاهی این هزینه‌ها آن‌قدر زیادند که باعث می‌شوند سود سرمایه‌گذاری از دست برود. در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت این هزینه یک بار پرداخت می‌شود بنابراین سود بیشتری وجود دارد. تریدرهایی که به صورت کوتاه‌مدت معامله می‌کنند مجبور به پرداخت مکرر این هزینه‌ها هستند.

  1. آرامش خاطر

سرمایه‌گذاران بلندمدت نگران نوسان بازار نیستند. تریدرهایی که از نوسان بازار کسب سود می‌کنند مرتب تحت تأثیر هیجانات خود و تغییرات بازار قرار می‌گیرند و ممکن است اشتباهاتی در خریدوفروش داشته باشند. اما سرمایه‌گذاری بلندمدت باعث می‌شود فرد نگران نوسانات بازار نباشد و آرامش ذهنی را تجربه کند.

  1. زمان کافی برای بازیابی و درس گرفتن از اشتباهات

اگر سرمایه شما در کوتاه‌مدت دچار کاهش و ضرر شود در بلندمدت می‌توانید این ضرر را جبران کنید. درعین‌حال سرمایه‌گذار می‌تواند از اشتباهات خود درس بگیرد و محتاط‌تر عمل کند. یک تعهد بلندمدت امکان اصلاح اشتباهات و تصمیم‌گیری‌های بهتر را می‌دهد.

 

دلایل سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال

سرمایه‌گذاری بلندمدت با خرید ارز دیجیتال از kioosk

اگر تنها یک بار لذت خریدوفروش ارز دیجیتال و کسب سود از این طریق را بچشید متوجه می‌شوید سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال چه فرآیند لذت بخشی است. بااین‌حال خیلی از افراد برای شروع کار نیازمند دلایلی هستند که ما در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره ‌کرده‌ایم:

  1. ارز دیجیتال آینده پول فیات است

ارزهای دیجیتالی مثل بیت‌کوین و اتریوم آینده پول هستند. دلیل ارزشمندی آن‌ها امکان مبادله بدون وجود شخص ثالث مثل بانک یا نهادهای دولتی است. فناوری بلاک‌چین زیربنای ارز دیجیتال است و غیرمتمرکز بودن آن را تضمین می‌کند.

افراد زیادی عقیده دارند سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال پرخطر است چون ممکن است فرد کل سرمایه خود را از دست بدهد. اما اگر بازار کریپتو در ده سال گذشته را با سایر بازارهای مثل سهام و اوراق قرضه مقایسه کنیم می‌بینیم بازده آن به‌شدت بالاتر بوده است.

  1. امکان نقل‌وانتقال کریپتو در همه جهان وجود دارد

یکی از مهم‌ترین دلایل سرمایه‌گذاری مردم روی ارزهای دیجیتال دسترسی به آن از همه نقاط جهان است. هر جا اینترنت باشد امکان ورود به حوزه کریپتو فراهم می‌شود. بنابراین نیازی نیست نگران کارمزد یا نرخ صرافی یا حتی قوانین آن‌ها باشید. تراکنش‌های ارز دیجیتال غیرقابل برگشت نیز هستند، به این معنی که وقتی کریپتو ارسال شود امان برگشت آن نیست.

  1. محدودیتی در حجم انتقال کریپتو وجود ندارد

در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانید هر قدر کریپتو می‌خواهید با کارمزدی اندک یا حتی بدون کارمزد انتقال دهید. دلیل این موضوع به غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال برمی‌گردد که باعث می‌شود صرافی‌های ارز دیجیتال، برخلاف بانک‌ها که می‌توانند میزان تراکنش‌ها را محدود کنند، قدرتی برای این کار ندارند.

  1. کریپتو پتانسیل بلندمدت خوبی دارد

رشد بازار کریپتو با نرخ بالایی ادامه دارد و انتظار می‌رود در آینده نیز همین‌طور باشد. این بازار هنوز جوان است و جا برای رشد و توسعه دارد. به‌این‌ترتیب امکان توسعه و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال نیز زیاد اما با ریسک زیادی همراه است.

  1. تکنولوژی بلاک‌چین پایدار است

بلاک‌چین آمده است که بماند و صنعت مالی و سایر صنایع را دچار تحول کند. این تکنولوژی جدید است اما از بین نخواهد رفت. برخی فکر می‌کنند بلاک‌چین پس از مدتی از بین خواهد رفت اما این نوآوری آمده تا نحوه انجام کارها را در آینده تغییر دهد درست مثل رایانه‌ها که زندگی ما را تغییر دادند.

  1. فرصت کسب پاداش در بازار کریپتو

فرصت‌های کسب پاداش در بازار ارزهای دیجیتال از طریق استخراج، سپرده‌گذاری، تبدیل شدن به نود (Node)، فارمینگ و موارد دیگر فراهم است. این کارها نه‌تنها سودآورند بلکه جالب هم هستند اما گاهی نیاز به سرمایه‌گذاری نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری دارند.

خرید ارز دیجیتال از کیوسک

سرمایه‌گذاری بلندمدت با خرید ارز دیجیتال از kioosk

حالا که متوجه اهمیت سرمایه‌گذاری در زندگی شده‌ایم و میدانیم یکی از بهترین حوزه‌ها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و چندساله ارزهای دیجیتال هستند، بهتر است دست به کار شویم. راحت‌ترین راه سرمایه‌گذاری خرید کردن از طریق صرافی‌هاست. صرافی‌های آنلاین مثل صرافی کیوسک همیشه، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در دسترس هستند.

البته صرافی‌های زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند اما به خاطر داشته باشید صرافی‌های خارجی از تحریم‌های اقتصادی تبعیت می‌کنند و ممکن است با مشخص شدن ایرانی بودن کاربران حساب آن‌ها را ببندند و سرمایه را بلوکه کنند. بنابراین اگر در ایران زندگی می‌کنید بهتر است از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید.

در بین صرافی‌های ایرانی کیوسک با فرآیند عضویت و احراز هویت سریعی که دارد می‌تواند امکان دسترسی سریع را به شما بدهد. کارمزد پایین، پشتیبانی از لیست بلندبالایی از ارزهای دیجیتال مختلف و پلتفرم ساده و راحت جز مهم‌ترین ویژگی‌های کیوسک هستند.

برای خرید رمزارز از کیوسک کافیست در وبسایت صرافی کیوسک عضو شوید و مراحل احراز هویت و انتقال پول از بانک را به سرعت انجام دهید. در سمت چپ صفحه کاربری خود باکسی با عنوان «سفارش آنی» می‌بینید که در قسمت «سفارش آسان» نیز وجود دارد.

سرمایه‌گذاری بلندمدت با خرید ارز دیجیتال از kioosk

با تنظیم آن روی «خرید از ما» ارز دیجیتال مورد نظر خود را (همانند خرید ارز اتریوم کلاسیک) انتخاب کنید و مبلغی که می‌خواهید خرید نمایید را درج نمایید. در قسمت پایین‌تر مقدار رمزارزی که با این مبلغ قادر به خرید آن هستید نمایش داده می‌شود. با کلیک روی دکمه سبزرنگ «مرحله بعد» می‌توانید به‌راحتی خرید خود را تکمیل کرده و سپس تغییرات را در کیف پول خود ببینید. تراکنش انجام شده در قسمت «تاریخچه ها» قابل مشاهده خواهد بود.

جمع بندی

در دنیای امروز سرمایه‌گذاری بلندمدت یک ضرورت است. پس بهتر است برای این کار پربازده‌ترین بازار ممکن را انتخاب کنیم. بازار ارزهای دیجیتال درحال‌حاضر بیشترین بازدهی را در سرمایه‌گذاری بلندمدت دارد. با خرید رمزارز از صرافی‌های ارز دیجیتال نظیر صرافی ارز دیجیتال کیوسک می‌توانید همین حالا این سرمایه‌گذاری را شروع کنید.  

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز