خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری با خرید ارز دیجیتال از صرافی کیوسک

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۱۶۴

با وجود اینکه در حال حاضر و به تازگی بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی در پیش دارند ولی این روند همیشگی نیست و بدون‌شک بیت کوین و سایر رمز ارزها دوباره به اوج برمی‌گردند. اکنون که بازار روند نزولی دارد، بهترین موقعیت برای شروع یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است. پس درنگ نکنید و برای خرید ارزهای دیجیتال با قیمت مناسب دست به کار شوید.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟

به خاطر داشته باشید اگر بدون اطلاعات کافی و کسب راه و روش‌های مناسب برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، این بازار پر ریسک اقدامی انجام دهید نه تنها به سود خوبی دست پیدا نمی‌کنید بلکه ممکن است متحمل ضررهای بزرگ و جبران ناپذیری شوید.

بدین ترتیب قبل از آغاز سرمایه‌گذاری خود باید پیش نیازهای لازم را برآورده کنید. خوشبختانه با توسعه علم و تکنولوژی با جستجو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به اطلاعات درست و معتبری در این مورد دست پیدا کنید.

البته که هر سایت و موسسه‌ای نمی‌تواند منبع موثقی باشد ولی شما با بررسی قدمت و سابقه فعالان حاضر در حوزه تحلیل‌های بازار ارزهای دیجیتال می‌توانید موسسه یا صرافی معتبری را بیابید که اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه پیش نیازهای اولیه برای شروع سرمایه‌گذاری را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • کسب اطلاعات کافی در مورد فضا و بازار ارزهای دیجیتال (مطالعه مقالات مرتبط یا تماشای ویدیوهای آموزشی)
  • بررسی تحقیقات و گزارشات گذشته این بازار
  • انتخاب کیف پولی برای نگه‌داری از ارزهای دیجیتال
  • کسب اطلاعات کافی در مورد نحوه اجرای معاملات
  • مشاوره گرفتن از تحلیل‌گران حرفه‌ای و بررسی تحلیل‌های معتبر انجام شده
  • بررسی خطرات احتمالی
  • استفاده از تجربه دیگر سرمایه‌گذاران یا افراد موفق در این حوزه

رمز ارزها را از کجا بخریم؟

اگر با بررسی‌هایی که انجام داده‌اید و با توجه به تحلیل‌های تکنیکال حاضر در بازار برای خرید ارزهای دیجیتال و شروع سرمایه‌گذاری خود مصر هستید و تصمیم قاطع گرفته‌اید، بهتر است زمان را تلف نکنید و سرمایه‌گذاری خود را هر چه سریع‌تر شروع کنید تا در روند صعودی بازار بتوانید به سود خوبی برسید.

شاید برایتان سوال شود که این ارزهای دیجیتال را کجا می‌توان خرید؟ برای خرید رمز ارزهایی چون خرید بیت کوین یا اتریوم و ... باید به منابع معتبر فروشنده مراجعه کنید که در حال حاضر صرافی‌های ارزهای دیجیتال بهترین محل برای خریدی با خیال آسوده هستند. البته باید از صرافی‌های ایرانی ارزهای دیجیتال خرید کنید.

با توجه به اینکه کشور ما در تحریم است، این امکان وجود دارد که حساب کاربری ایرانیان در صرافی‌های خارجی ارزهای دیجیتال به طور ناگهانی مسدود یا از دسترس خارج شود، از این‌رو بهترین روش برای خرید رمز ارزها و شروع یک سرمایه‌گذاری مطمئن کمک گرفتن از صرافی‌های ایرانی رمز ارزها است.

سرمایه گذاری با خرید ارز دیجیتال از صرافی کیوسک

چرا صرافی ایرانی؟

صرافی ارزهای دیجیتال نیز همانند صرافی‌های عادی هستند و به جای خرید و فروش سکه و انواع ارزهای فیات، به خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال مشغول هستند. با بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت بیش از 100 صرافی ایرانی در حوزه رمز ارزها تاسیس شده و مشغول به کار هستند.

اما چرا باید از صرافی‌های ایرانی استفاده کرد در حالی که مهد رمز ارزها در خارج از ایران است؟ در واقع صرافی‌های ایرانی ارزهای دیجیتال بهتر هستند یا صرافی‌های خارجی رمز ارزها؟

 با توجه به اینکه همه سرمایه‌گذاران فعال در این حوزه تنها دغدغه نگهداری از ارزهای دیجیتال خود را دارند، پس باید از صرافی‌هایی استفاده کنید که بتوان با خیال آسوده به معامله در آنها مشغول شد.

به دلیل شرایطی که کشور ایران و کاربران ایرانی دارند، استفاده از صرافی‌های ایرانی رمز ارزها باعث می‌شود دارایی شما در امنیت بیشتر قرار بگیرد. البته شاید تمام صرافی‌های ایرانی امنیت دارایی شما را تضمین نکنند ولی به هر حال امنیت صرافی ایرانی ارز دیجیتال نسبت به صرافی خارجی رمز ارزها بسیار بیشتر است.

با انتخاب یک صرافی خارجی باید همیشه در استرس و نگرانی باشد که این احتمال وجود دارد، این صرافی خارجی به دلیل هویت کاربری شما، حسابتان را مسدود و دارایی شما را ضبط یا از دسترس خارج کند.

پس چرا در این بازار پر ریسک، خطرات بیشتری برای خود بتراشید؟ صرافی ایرانی رمز ارزها را انتخاب کنید و آشوب فکری نداشته باشید.

یک صرافی معتبر ایرانی رمز ارزها چه ویژگی‌هایی دارد؟

از آنجایی که صرافی‌های ایرانی ارزهای دیجیتال حاضر در کشور ایران بسیار زیاد هستند، ممکن است انتخاب یک صرافی معتبر رمز ارزی برای شما به عنوان یک سرمایه‌گذار نوپا و تازه کار سخت باشد.

 درست است که صرافی‌های ایرانی نسبت به صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال معتبرتر هستند ولی نمی‌توان تمام صرافی‌های ایرانی را ضامن سرمایه‌ و دارایی خود دانست.

شاید در این لحظه احساس ناامیدی به شما دست بدهد و از ضررهای پیش‌رو کمی بترسید ولی نگران نباشید، روش‌های زیادی برای تشخیص صرافی ایرانی معتبر از یک صرافی ایرانی غیر معتبر وجود دارد. کافی است با حواس جمع حرکت کنید و همیشه جوانب احتیاط را در نظر بگیرید.

اولین قدم از شروع سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی معتبر برای اجرای معاملات رمز ارزها است، پس توصیه می‌کنیم قدم اول خود را محکم و با اطمینان بردارید تا در طول مسیر سرمایه‌گذاری دچار استرس و نگرانی نشوید و تنشی نداشته باشید. با بررسی ویژگی‌های زیر می‌توانید اعتبار یک صرافی ایرانی رمز ارز را تشخیص دهید.

  • درصد امنیت صرافی منتخب را بررسی کنید و سعی داشته باشید از کیف پول‌های سرد استفاده کنید.
  • از متمرکز بودن صرافی ایرانی مورد نظر مطمئن شوید. در صورتی که تمام اطلاعات مربوط به هویت کاربران به طور قانونی تایید شود و مرحله احراز هویت به درستی پشت سر گذاشته شود، درصد کلاهبرداری و سایر جرایم کاهش می‌یابد.
  • صرافی باید بهترین خدمات پشتیبانی را در اختیار شما قرار دهد. این پشتیبانی باید زمانی که شما در انجام معاملات مشکل دارید به کمک شما بیاید و تنها به مراحل احراز هویت و ایجاد حساب کاربری مرتبط نخواهد بود.
  • صرافی را انتخاب کنید که کارمزد منطقی از شما دریافت کند.
  • صرافی ایرانی مناسب است که به صورت لحظه‌ای شما را از قیمت‌ها آگاه کند.

سرمایه گذاری با خرید ارز دیجیتال از صرافی کیوسک

 

کدام صرافی را انتخاب کنم؟

براساس تمام ویژگی‌ها و شرایطی که در بخش‌های قبلی ذکر کردیم، اولین نکته در انتخاب یک صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال درصد امنیت این صرافی خواهد بود. پس با بررسی شرایط و وضعیت هر یک از صرافی‌های ایرانی می‌توانید بهترین و امن‌ترین صرافی را انتخاب کنید.

در بازار ارزهای دیجیتال صرافی‌های ایرانی معتبر زیادی وجود دارند که برخی از آنها بهترین خدمات، سرویس‌دهی، پشتیبانی، امکانات و قابلیت‌ها را برای کاربران، تریدرها و مشتریان خود فراهم می‌کنند.

با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای مهم می‌توانید به صرافی کیوسک اعتماد کنید. این صرافی توانسته از زمان روی کار آمدن خود تا به امروز کاربران بسیاری به جلب کند و  خوشبختانه این کاربران همیشه از سرمایه‌گذاری در کیوسک راضی بوده و هستند. پس شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده سرمایه گذاری خود را آغاز کنید و به خرید ارزهای دیجیتال مشغول شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز