خبرگزاری کار ایران

دنبال کردن علایقم مرا به ثروت رساند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۱۶

ممکن است با این حرف مواجه شده باشید که دنبال کردن علایق سرانجامی جز فقر و بیکاری ندارد اما باید بگویم کاملا اشتباه است چون من توانستم با دنبال کردن علاقه اصلی خود یعنی تولید انواع بازی هم پولدار شوم و هم از کار خود لذت ببرم، در این مطلب می خواهم بخشی از بازی های تولید شده توسط تیم حرفه ای خود را به شما معرفی کنم.

بازی فکری دخترانه

به هر گونه کار و فعالیت جسمی و ذهنی فردی و گروهی که باعث بالا رفتن هوش و حافظه فرد شود، بازی گفته می‌شود. بازی فکری دخترانه و پسرانه جذاب با پیشرفت علم و مدرنیته شدن جوامع جایگزین بازی های با حال دوران کودکی در گذشته شدند. در زمان های قدیم اغلب بازی ها به صورت فردی یا گروهی بیشتر با تکیه بر فعالیت و تحرک بدنی شکل می گرفتند. امروزه انواع مختلفی از بازی های فکری با رعایت اصول روانشناسی کودک روانه بازار و چرخه فروش شده اند. این محصولات به صورت آگاهانه برای رشد شخصیتی و پرورش استعداهای کودک از تمامی زوایا و جنبه ها تعبیه شده اند.

از جمله مزایای بازی های فکری می توان به نقش بازی ها در پرورش استعداد کودکان و در ضعف یابی و استعداد یابی کودکان و کشف احساسات عاطفی، از جمله افسردگی و کنترل خشم، رشد عاطفی کودک، رشد اجتماعی کودک ارتباط با دنیای بیرون و اجتماعی شدن کودک و غیره اشاره نمود.

 

بازی فکری راز جنگل

یکی از بازیهای ذهنی که بر اساس تمرکز به صورت فردی و گروهی انجام می شود می توان به بازی فکری اشاره نمود. بازی فکری راز جنگل  معمولا خانوادگی هستند و می تواند ضریب هوشی افراد را محک بزند و بر انواع شعبده و حافظه ی افراد تولید می شوند. معمولا این بازیها در سنین مختلف در بازار عرضه می شوند و می توان در هر سنی از آن استفاده کرد. با این حال اسباب بازی فکری و شعبده بازی می تواند قدرت تمرکز را در فرد بالا ببرد و تاثیرات مثبتی در ذهن و روحیه ی فرد به وجود بیاورد.

بازیهای فکری می تواند خانواده را دور هم جمع کند و به چالش کشیدن اعضای خانواده حس نشاط را برای افراد به ارمغان می اورد. این بازیها اصولا قدرت ریسک پذیری دارند و می توان از حس ششم کمک گرفت و مغز و ذهن را درگیر آن کرد. بازی فکری از جمله بازیهای نشستنی می باشد که ممکن است حرکت جسمی را در پی نداشته باشد و فقط از فکر استفاده نمود و باعث ورزش و تقویت هوش می شود.

دنبال کردن علایقم مرا به ثروت رساند

بازی فکری قدیمی

بازیهای فکری فعالیتهای ذهنی و هدفداری هستند که هم می توان به صورت فردی و هم به صورت گروهی آن را انجام داد، بازی فکری قدیمی سبب تقویت تمرکز در افراد می شود و تاثیرات مثبتی بر روی ذهن، روحیه و شخصیت انسان می گذارد. از انواع بازیهای فکری می توان بازی شطرنج، اتاق فرار، مافیا، ورق بازی، مکعب روبیک، سودوکو، بازیهای تخته ای، نرد، کریدور، و چامپ و غیره را نام برد.

روانشناسان و محققان تاکید زیادی بر فراوانی فواید بازیهای فکری برای کودکان دارند و برای خرید بازیهای فکری برای کودکان باید به رده ی سنی کودک خود توجه داشته باشید و بازی فکری را با توجه به سن کودک خود تهیه و خریداری کنید زیرا اگر بازی فکری مناسب سن کودک شما نباشد یعنی بالاتر یا پایین تر از رده ی سنی او باشد تاثیر مثبتی نخواهد داشت پس در هنگام خرید این بازیها حتما به این نکته و همچنین به علایق و روحیات کودک خود دقت کنید.

دنبال کردن علایقم مرا به ثروت رساند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز