خبرگزاری کار ایران

شرایط و مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳۸۷

شرایط و مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه که مدت زمان تحویل آن بین 15 تا 36 ماه و فول امکانات است را با تماس با کارشناسان گات ترکی، مشاورین املاک در ترکیه بپرسید.

در صورتی که می خواهید نسبت به پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه اقدام کنید؛ لازم است که در خصوص شرایط و نکات مهم آن اطلاع کامل داشته و بتوانید مطابق با آن بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه چیست؟

 

پیش خرید آپارتمان در شهر استانبول ترکیه به معنی خرید آپارتمان های هنوز کامل نشده یا نیمه آماده است که در مراحل ساخت و ساز قرار داشته و در آینده نزدیک، آماده تحویل خواهند شد. این آینده نزدیک معمولا بین ۱۵ الی ۳۶ ماه طول می کشد.

مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول کدامند؟

 

یکی از روش های خانه دار شدن در کشور ترکیه که اتفاقا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است؛ پیش خرید آپارتمان در استانبول و دیگر شهرهای مشهور و بزرگ این کشور است. از جمله مزایای پیش خرید آپارتمان یا خانه در استانبول، می توان به سرمایه گذاری پرسود در ترکیه، دریافت اقامت از طریق پیش خرید ملک، خرید اقساطی آپارتمان و مدیریت هزینه ها و ... اشاره کرد.

به طور معمول پیش خرید خانه در استانبول در مجتمع های در حال ساخت، قیمت ارزان تری داشته و در صورتی که شما در حال حاضر با محدودیت منابع مالی مواجه باشید؛ این یک روش عالی برای خرید ملک در استانبول محسوب می شود. به علاوه معمولا امتیازات خاص و قابل توجهی در این زمینه برای خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده و اتباع خارجی که قصد خرید ملک در کشور ترکیه را دارند، می توانند به این شکل نسبت به خرید ملک در این کشور اقدام کنند.

شرایط و مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

 

نکته مهم: البته لازم است توجه داشته باشید که امکان فروش ملک در شرایط انصراف از خرید برای شما فراهم باشد تا در صورتی که به هر دلیلی مایل به پرداخت ادامه اقساط و مالکیت کامل ملک را نبودید، امکان فروش آن با وام یا اقساط موجود وجود داشته باشد. در غیر این صورت ناچار خواهید بود که با تصمیم گیری اولیه به خرید، تا پایان مراحل آن را پیش بروید.

مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه کدامند؟

 

از جمله مزایایی که می توان برای پیش خرید ملک در استانبول به آن ها اشاره کرد؛ موارد زیر قابل توجه هستند:

هزینه مناسب تر

به طور کلی قیمت خرید در ساختار پیش خرید ملک در ترکیه مناسب تر بوده و با توجه به این که قرار نیست تمام مبلغ خرید را به صورت یکجا پرداخت کنید؛ این موضوع برای شما به مراتب ساده تر پیش خواهد رفت. به این ترتیب در حالی که هنوز تمام مبلغ مورد نیاز برای خرید خانه مورد نظر خود را آماده ندارید، مشکلی بابت خرید ملک مورد نظر و مناسب با انتظارات خود نداشته و می توانید با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، باقی مبلغ ملک را به صورت اقساطی واریز کنید.

شرایط و مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

 

سودآوری از ارزش افزوده ملکی

قیمت زمین و ملک در استانبول و دیگر شهرهای کشور ترکیه نیز سال به سال با افزایش همراه بوده و اگر مایل باشید که به این موضوع خرید ملک در ترکیه،؛ به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید، این یک فرصت عالی برای شما خواهد بود که در نهایت بتوانید ضمن آن که در شهر استانبول خانه دار می شوید، از بعد سرمایه گذاری در ترکیه و بالا رفتن ارزش مالی پول خود نیز به موفقیت مورد نظر دست یابید.

اقامت ترکیه

با خرید و همین طور پیش خرید ملک در ترکیه و احراز دیگر شرایط، می توانید برای اقامت در این کشور اقدام کرده و در طی مراحل بعدی، بتوانید اقامت دائم ترکیه را به دست بیاورید. این فرصتی عالی برای خانواده هایی است که مایل به زندگی در ترکیه و داشتن اقامت این کشور هستند.

خرید ملک نوساز

زمانی که برای پیش خرید ملک اقدام می کنید، قطعا با یک واحد اقامتی روبرو هستید که در حال ساخت و ساز بوده و هنگام تحویل به شما کاملا نوساز و کلید نخورده خواهد بود. این یک امتیاز عالی است که ملک نوساز با متریال درجه یک و استانداردهای روز دنیا خریداری کنید.

سخن پایانی

در بالا به شرایط و مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه اشاره کردیم. شما چه موارد دیگری را به این فهرست اضافه می کنید که به آن ها به درستی نپرداخته باشیم؟ این موارد را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز