خبرگزاری کار ایران

نکات کلیدی خرید ملک در استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۲۷

از سال 2012 دولت ترکیه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمایه گذاری املاک و مستغلات قرار داده است. این پتانسیل برای رشد بخش املاک و مستغلات ترکیه توجه سرمایه گذاران خارجی را برای خرید ملک جلب کرده است.

شاید درست باشد که بیان کنیم، استانبول راهی برای سرمایه گذاری سودآور در املاک و مستغلات است. در بسیاری از مواقع، مشتریان بین المللی، هنگام خرید ملک در استانبول با مسائل عمده ای روبرو می شوند. اما با دریافت مشاوره های لازم در این خصوص، می توان به یک خرید مناسب و سرمایه گذاری هیجان انگیز دست یافت.

از سال 2012 دولت ترکیه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمایه گذاری املاک و مستغلات قرار داده است. این پتانسیل برای رشد بخش املاک و مستغلات ترکیه توجه سرمایه گذاران خارجی را برای خرید ملک جلب کرده است.

اصلاحات اخیر قانونگذاری، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه را آسان و سودآورتر کرده است. اصلاحاتی مانند ثبت زمین، قانون رهن و بازنگری قوانین مالیاتی برای بهبود رقابت در بخش املاک و مستغلات ترکیه طراحی شده است تا بسیاری را جذب سرمایه گذاری و دریافت پاسپورت ترکیه کند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که علاقه جهانی به بخش املاک و مستغلات ترکیه افزایش یافته است و املاک استانبول به عنوان جذاب ترین بازار سرمایه گذاری در اروپا مطرح شده است که توانسته است سرمایه زیادی را جذب نماید.

نکات مهم پیش از خرید آپارتمان در استانبول

اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید، لازم است پیش از هر اقدامی در این خصوص تحقیق کامل را داشته باشید. به طور معمول بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند، با این حال اگر سوء پیشینه دارید، عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری برای خرید خانه در استانبول ، با کنسولگری خود یا وکلای خُبره مشورت کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید، لازم است که مشاوره های لازم را دریافت کنید. برای این کار می توانید با ترکی بست هوم تماس بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید که دفتر اصلی بست هوم در استانبول بوده و فعالیت خود را به صورت مستقیم از سال 2017 در ترکیه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره های کاربردی و موثر به مشتریان خود، ده ها قرار داد موفق را نیز در کارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتی که قصد دارید برای خرید ملک در ترکیه اقدام کنید، می توانید طریق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و برای مشاوره و برقراری هماهنگی با کارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشید.  

گروه حرفه ای بست هوم، قرارداد شما را با شرکت های سازنده به صورت مستقیم تنظیم کرده و برای اخذ سند، دریافت اقامت ترکیه و دریافت پاسپورت ترکیه دیگر اقدامات لازم برای تجهیز و استفاده از ملک خریداری شده، شما را یاری می کنند.

نکات کلیدی خرید ملک در استانبول

چند نکته در انتخاب یک ملک

هنگام بازرسی از یک ملک، مطمئن شوید که خانه سند مالکیت دارد و قبض های آب، گاز طبیعی، تلفن و برق توسط مالک قبلی پرداخت شده است. همچنین باید سوال کنید که آیا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زیرا استانبول در منطقه زلزله خیز قرار دارد. همچنین هنگام خرید آپارتمان در استانبول ، توجه به این نکته مهم است که همه چیز در مورد این ملک و همچنین اطراف آن باید مورد پسند شما واقع شود و در واقع باید از خود سوالاتی را در مورد احساس زندگی طولانی مدت در آن را داشته باشید.

انتخاب محله مناسب

محله های استانبول همه با یکدیگر متفاوت هستند و محدوده قیمت نیز با توجه به منطقه به شدت تغییر می کند. بهتر است یک گشت و گذار در شهر داشته باشید تا تصمیم بگیرید که در کجا می خواهید زندگی کنید. چیزی شبیه به یک آپارتمان قدیمی در سمت آسیا، یا یک خانه زیبا مشرف به بسفر را دوست دارید.

 به یاد داشته باشید اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، می توانید به جزایر Princes که بخشی از استانبول بوده و می تواند سبک زندگی کاملاً ایده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فکر کنید. همچنین به یاد داشته باشید که املاک ارزان قیمت همیشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چیز در محله های محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشید که هنگامی که خانه مورد علاقه خود را انتخاب کردید، لازم است که با یک مشاور قابل اعتماد نیز مشورت نمایید. در این جا ترکی بست هوم می تواند راهنمایی مناسب برای شما باشد.

هنگامی که موفق به یافتن و خرید ملک دوست داشتنی خود شدید ، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که با سبک زندگی در ترکیه نیز آشنا شوید. مواردی از قبیل زبان، کار یا امور حقوقی که دانستن آن ها برای زندگی در این کشور الزامی است.

نکات کلیدی خرید ملک در استانبول

اقامت در ترکیه با خرید ملک

ممکن است برای درخواست اقامت ترکیه و یا حتی تمدید آن با مشکلاتی روبرو شوید، اما هنگامی که خرید خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشید، این مسئله متفاوت می شود. زیرا سند مالکیت اغلب کلید تمدید اقامت است.

همان گونه که اشاره شد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه در حال رشد است. تعداد آپارتمان های خریداری شده توسط خارجی ها در ترکیه افزایش یافته است و شما می توانید متناسب به نیاز خود، نوع اقامت خود را در ترکیه انتخاب کنید.

اقامت کوتاه و قابل تمدید برای خارجی هایی که در ترکیه برای خرید ملک در استانبول اقدام کرده اند، گزینه ای جذاب بوده تا بتوانند برای اقامت خود اقدام کرده و سرمایه گذاری مناسبی را نیز داشته باشند.  این نوع مجوز معمولاً به مدت یک سال اعطا می شود و همسر و فرزندان حق دریافت اقامت در ترکیه را به عنوان اسکورت دارند. که البته این اقامت قابل تمدید است و پس از 5 سال شرایط دریافت پاسپورت ترکیه را پیدا خواهید نمود. ولی اگر در هیمن ابتدای کار اقدام به خرید ملک به ارزش 250 هززار دلار داشته باشید می توانید به سادگی پاسپورت ترکیه را برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال در مدت 3 ماه دریافت نمایید.

نکات کلیدی خرید ملک در استانبول

مدارک لازم برای اقامت

مدارکی که برای درخواست مجوز اقامت در ترکیه لازم است شامل سند مالکیت، بیمه زلزله املاک، گذرنامه معتبر برای حداقل مدت شش ماه، بیمه درمانی در خاک ترکیه برای هر یک از اعضای خانواده می باشد.

اجازه مالکیت این امکان را برای صاحب ملک فراهم می کند که فقط با خرید آپارتمان در استانبول، در کشور ترکیه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعیت ترکیه از طریق این نوع اقامت سختو دارای شرایط خاص  می باشد، مگر اینکه ارزش ملک حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالک حق دارد در ازای خرید ملک در ترکیه درخواست تابعیت ترکیه را بدهد.

هنگام تمدید مجوز اقامت املاک و مستغلات باید یک سند مالکیت وجود داشته باشد که اقامت بر روی آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چیز دیگری مجاز نیست. در صورتی که میخواهید پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید و یا برای سرمایه گذاری، اقدام به خرید خانه در استانبول بنمایید می توانید از خدمات مشاوره و کارشناسی ترکی بست هوم www.turkeybesthome.com  و یا از طریق واتس اپ 00905523082146  استفاده نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز