خبرگزاری کار ایران

با چه بودجه ای می توانید به فکر خرید ملک تجاری در ترکیه باشید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۴۱

ترکیه کشوری است که فعالیت اقتصادی را برای مردمان خود و اتباع خارجی فراهم کرده و کافی است که با خرید ملک تجاری اقدام به فعالیت‌های سودمند در این کشور کنید

یکی از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه، خرید ملک تجاری در ترکیه است. این کشور به واسطه باز بودن شرایط اقتصادی و کارهای خوبی که در طول سال‌های گذشته انجام داده است، هم‌اکنون بهترین وضعیت را برای سرمایه‌گذاری به همراه دارد و یکی از بهترین‌ها در آسیا و اروپا است. ترکیه کشوری است که فعالیت اقتصادی را برای مردمان خود و اتباع خارجی فراهم کرده و کافی است که با خرید ملک تجاری اقدام به فعالیت‌های سودمند در این کشور کنید. فراموش نکنید که ترکیه همواره در مسیر رو به رشد قرار داشته است و یقینا بهتر از ایران می‌توانید روی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این کشور حساب ویژه باز کنید.

خرید ملک تجاری هم مانند خرید ملک در ترکیه ، از یک قیمت خاص شروع شده و می‌توانید با انجام خرید در شهرهای بهتر این کشور و مناطق پر بازده، سرمایه‌گذاری بهتری را به همراه داشته باشید. مشاوره‌های لازم هم از جانب تیم اویار گروپ در اختیار شما قرار داده خواهد شد. جالب است بدانید که با ۴۰۰ هزار دلاری بودن ارزش ملکی که خریداری می‌کنید، می‌توانید مستقیما از    اخذ شهروندی ترکیه برخوردار شوید و برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه نیز اقدام کنید. شهروندی ارائه شده برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال هم تعلق خواهد گرفت و کاملا می‌توانید روی این نوع سرمایه گذاری حساب ویژه باز کنید.

خرید ملک تجاری در ترکیه و ارزش آن

علاقه‌مندان می‌توانند سرمایه‌گذاری در ۵ شهر مهم، استانبول، آنتالیا، بورسا، آنکارا و یالووا را به‌عنوان گزینه‌های اول مدنظر قرار داده و سعی کنید که خریدی حساب شده داشته باشید. تمرکز سرمایه گذاری شما بهتر است که روی بیزینس بوده و هزینه گذاشته شده را بازگردانده و به سود وافر دست پیدا کنید. توریست پذیری بالای این کشور هم سبب شده است که تجارت و اقتصاد در این کشور پر رونق باشد. در استانبول، می‌توانید هر متر مربع زمین را به ارزش ۱۵ هزار لیر خریداری کرده و سرمایه‌گذاری در این شهر را شروع کنید. شهری مانند بدروم را هم داریم که متری ۷ هزار و ۲۰۰ لیر بوده و نسبتا سرمایه‌گذاری آسان‌تری برای شما خواهد بود.

ترکیه کشوری است که هزینه‌های جاری کمتری نسبت به دیگر کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی دارد و به‌همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرید. محصولات و کیفیتی هم که در این کشور وجود دارد هم به دلیل توریست پذیر بودن، سطح بالایی دارد و شما می‌توانید کاملا روی این کشور حساب ویژه باز کنید. فرصت‌های سرمایه گذاری هم متعدد بوده و با این روش می‌توانید شهروندی ترکیه را هم دریافت کنید. بیاد داشته باشید که استفاده از وسایل نقلیه هم به‌صورت عمومی در این کشور ساده‌تر است و می‌توانید حساب ویژه‌ای روی این کشور باز کنید. وجود مناطق ساحلی و مدیترانه‌ای هم مزید بر علت شده است که سرمایه‌گذاری در این کشور را ارزشمندتر کند.

با چه بودجه ای می توانید به فکر خرید ملک تجاری در ترکیه باشید؟

مهاجرت و زندگی در ترکیه

ترکیه کشوری است که عده زیادی از علاقه‌مندان به مهاجرت از ایران به آن فکر می‌کنند و شرایط ساده‌تری هم برای این کار نسبت به کشورهای دیگر وجود دارد. همین شرایط ساده سبب شده است که مهاجرت کنندگان به شیوه‌های مختلف هم به این کشور بیشتر باشد. عده‌ای راه تحصیل را انتخاب کرده و تلاش می‌کنند که حضور در دانشگاه‌های این کشور را به عنوان شیوه‌ای برای مهاجرت انتخاب کنند. اما یک راه بهتر هم وجود دارد و آن هم سرمایه گذاری در خرید ملک مسکونی و تجاری در این کشور است.

با خرید ملک تجاری در ترکیه راحت‌تر و بی دردسرتر می‌توانید حضور در این کشور را تجربه کرده و سریع هم پاسپورت و شهروندی این کشور را هم دریافت کنید. ترکیه آب و هوای خوبی هم برای زندگی دارد و با خرید ملک تجاری در ترکیه می‌توانید هم بیزینس خود را راه انداخته و هم زندگی بهتری را در این کشور تجربه کنید.

خرید ملک در ترکیه با همراهی اویار گروپ

تیم اویار گروپ این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید با بهترین امکانات و شرایط، مقدمات خرید خانه‌های مسکونی و تجاری را در کشور ترکیه برای خود فراهم کند. خرید ملک تجاری در ترکیه با همراهی مشاورین و کارشناسان فروش اویار گروپ انجام شده و راهنمایی‌های لازم هم در تمامی زمینه‌ها به شما داده خواهد شد. از بهترین ویژگی‌های خدمات اویار گروپ می‌توانید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان انتخاب و خرید از بین پروژه‌های متنوع
  • امکان بازدید حضوری از پروژه‌ها
  • دریافت مشاوره‌های رایگان
  • امکان خرید با بودجه‌های متنوع از مناطق مختلف ترکیه

با چه بودجه ای می توانید به فکر خرید ملک تجاری در ترکیه باشید؟

کافی است که به وب سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمام اطلاعات لازم برای خرید ملک‌های مسکونی و تجاری را بررسی کنید. فراموش نکنید که در این سایت، مقاله‌های جالبی هم به‌منظور بالابردن آگاهی شما فراهم شده است که با خواندن آن‌ها بهتر می‌توانید روی انتخاب‌های عاقلانه خود حساب ویژه باز کنید. با تماس از طریق شماره تلفن 905545709090+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را در زمینه‌های مختلف دریافت کنید. شما می‌توانید سوالات خود را هم دریافت کرده و برای خرید ملک تجاری در ترکیه بهترین راهنمایی‌ها را از کارشناسان فروش دریافت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز