خبرگزاری کار ایران

شیره خرما اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۷۱

مصرف شیره ی خرما برای افرادی که دچار کم خونی هستند بسیار مفید است زیرا این محصول غنی از آهن است.

شیره خرما یکی از پرطرفدارترین و مقوی ترین شیرهای خوراکی در بین افراد می باشد. شیره خرمای طبیعی اصل علاوه بر طعم خوب، دارای خواص داروئی زیادی است و بخاطر طبع گرم و خشکی که دارد، مناسب برای تمامی افراد در هر سنی می باشد. شیره خرما عمده طبیعی اصل برای تقویت گوارش و رشد مو بسیار مفید و مناسب می باشد و بخاطر داشتن ویتامین C ,D برای شفاف شدن و همچنین جلوگیری از پیری  پوست مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از خواص شیره خرمای طبیعی کمک به افزایش وزن برای افراد لاغر اندام و همچنین چاق شدن صورت می باشد و مصرف مداوم آن برای افزایش قوای جنسی بسیار مفید است.

هنگام خرید این محصول نکاتی را مدنظر قرار دهید که یکی از این موارد سفارش از طریق مراکز و نمایندگی های فروش معتبر می باشد.وب سایت مجموعه ی آراد برندینگ به عنوان یکی از نمایندگی فروش برتر این محصول به عرضه ی مستقیم شیره خرما از تولید کننده اصلی پرداخته است که خریداران عزیز می توانند با اطمینان خاطر محصول خود را سفارش داده و جهت استعلام نرخ روز شیره خرما با کارشناسان ما در ارتباط باشند؛ طعم شیرین و مواد مغذی موجو در شیره خرما باعث شده تا در درمان های طبیعی و خانگی قرار بگیرد که برای سلامت دستگاه گوارشی بسیار مفید است.

شیره خرما اصل

شیره خرما غلیظ دارای ارزش غذایی بالایی می باشد که توصیه می شود تمامی افراد به طور روزانه از این شیره خرما و کرم ارده مقوی استفاده کنند. بخاطر وجود منیزیم و فسفر باعث افزایش بقای سلول های عصبی در بدن می شود. شیره خرما دارای رنگ تیره و شفاف است و اگر به تنهایی خورده شود دارای طعم خیلی شیرین خاصی نیز می باشد. برای مطمئن شدن از اصل بودن آن بهترین راه این است که از مراکز معتبر خرید شیره خرما، خریداری انجام شود. شیره خرما تقویت کننده استخوان است و بخاطر پروتئین زیادی که دارد باعث حفظ ماهیچه های بدن می شود. از دیگر خواص شیره خرمای صنعتی اصل تقویت کننده قلب است. افرادی که از یبوست رنج می برند می توانند از شیره خرما استفاده کنند که باعث برطرف شدن یبوست نیز می شود.

شیره خرما اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

شیره خرما دارای مواد مغذی و ارزشمندی که دارای انواع ویتامین های B1 ,B2 ,B3 ,B5  است. شیره خرما اصل دارای آهن و اسیدفولیک فراوان می باشد و برای افرادی که دچار کم خونی هستند بسیار مفید می باشد. شیره خرما انرژی زا بوده  که برای تامین انرژی روزانه مورد استفاده قرار می گیرد که می توان در وعده صبحانه از آن استفاده کرد. بهترین فصل برای استفاده از شیره خرما زمستان می باشد بخاطر انرژی که به بدن می دهد در بدن ایجاد گرما می کند. شیره خرما باعث تقویت حافظه کودکان و همچنین قدرت یادگیری را در آنها افزایش می دهد. شیره خرما اصل برای تسکین دردهای روماتیسمی بسیار توصیه می شود. همچنین برای شب کوری و خشکی چشم و جلوگیری از عفونت بسیار مناسب است و کاهش دهنده کلسترول خون می باشد.

قیمت شیره خرما

این فراورده مهم به عنوان یکی از اقلام خوراکی انرژی زا می باشد که به عنوان وعده صبحانه می تواند علاوه بر تامین انرژی روز، کم خونی را نیز درمان نماید؛ خرید شیره خرمای اصل می تواند یکی دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تلقی شود که به جهت قیمت مقرون به صرفه و کیفیت دارای طرفداران بسیاری می باشد. چنانچه حجم تولید سالانه این محصول افزایش یابد میزان عرضه نیز به تبع آن بیشتر می شود در نتیجه قیمت نیز کاهش می یابد؛ مصرف شیره خرما سرشار از ویتامین بوده و به همین جهت برای رفع خستگی های روزمره و تعادل عصبی مفید می باشد منیزیم و فسفر موجود در این محصول به تقویت و بهبود عارضه های خونی منجر می گردد.

شیره خرما اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

بدیهی است که با توجه به درخواست های صورت گرفته از شیره خرما در سال های اخیر قیمت شیره انگور محصول دارای نوسان نرخی می باشد؛ با توجه به این مسئله که از جمله دغدغه های ذهنی مشتریان دسترسی به منابع دست اول در تولید بوده تا شیره خرما را با قیمتی ارزان همراه با سطح کیفی مناسب دریافت نمایند. توصیه می شود تا با مراجعه به نمایندگی های معتبر محصول خود را سفارش دهند؛ با توجه به پارامتر های متعددی که در زمینه تعیین برآورد نهایی شیره خرما وجود دارد باید در هنگام خرید آن به نکاتی از قبیل ذیل توجه کنید: خرید عمده شیره خرما می تواند در کاهش چشمگیر قیمت محصول تاثیر گذار باشد؛ خرید به صورت مستقیم بدون وجود دلالان در زنجیره معمالاتی سبب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد؛ چنانچه محصول از سطح کیفی ممتازی برخوردار باشد دارای قیمتی بیشتر از نمونه های تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز