خبرگزاری کار ایران

تخفیف ویژه خرید هاست در حمایت از کسب و کارها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۰۳

شرکت فروش هاست شتابان هاست برای حمایت از کسب‌و‌کارشما، راهکارهای جامعی را در مورد خرید هاست تدارک دیده است که شامل تخفیف ویژه روی خرید هاست دانلود ایران و خرید سرور مجازی ایران و... می شود.

شرکت فروش هاست شتابان هاست برای حمایت از کسب‌و‌کارشما، راهکارهای جامعی را در مورد خرید هاست تدارک دیده است که شامل تخفیف ویژه روی خرید هاست دانلود ایران و خرید سرور مجازی ایران و... می شود.

امروزه در دوره ای زندگی می کنیم که برای داشتن یک کسب و کار و بیزینس موفق، حضور پر رنگ در فضای اینترنت با استفاده از یک وب سایت به یک ضرورت تبدیل شده است چرا که به جرات می توان گفت در چند سال اخیر میزان فروشی که کسب و کارها در دنیای مجازی بدست آورده اند چندین برابر افزایش داشته و خرید مجازی روز به روز درحال جایگزین شدن با خریدهای حضوری و فیزیکی است.

می دانیم که اولین قدم برای راه اندازی یک وب سایت، خرید هاست و دامنه است. اما هاست ما صرفا محیطی برای آپلود کردن اطلاعات و مدیریت دیتا نیست. هاست و سرویس میزبانی شما می تواند تاثیر بسیار زیاد و محسوسی روی طراحی سایت و سئوی آن (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) داشته باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که زمان و توجه کافی صرف تهیه هاست خود کنیم.

اما خرید هاست را از کجا باید شروع کنیم؟ چه نکاتی در رابطه با خرید هاست وجود دارد که باید رعایت کنیم؟ چه نوع هاستی برای کسب و کارمان مناسب تر است؟

اگر اینها سوالاتی است که شما هم به دنبال جوابشان هستید، خوش آمدید! در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی درباره خرید هاست، انتخاب هاست مناسب برای کسب و کارتان و نکات مهمی که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید مثل راهنمای خرید هاست ایران و دامنه با تخفیف بپردازیم.

تخفیف ویژه خرید هاست در حمایت از کسب و کارها

 

هاست چیست و تا چه حد برای کسب و کارها اهمیت دارد؟

هاست یا hostدر زبان انگلیسی یعنی میزبانی وب سایت وبخشی از یک سرور است که منابع کافی به آن اختصاص داده شده است. هر سرور که در واقع یک کامپیوتر قدرتمند با سخت افزار و تنظیمات مخصوص است که می تواند به چندین قسمت تقسیم شود که به این قسمت ها هاست گفته می شود.

در واقع هر بخش از سرور، به عنوان یک هاست میزبان وب سایت ها و اپلیکیشن های شما خواهد بود. بعد از اینکه هاست خود را تهیه کردید می توانید اطلاعات و دیتای مختلف مثل فایل ها، عکس ها، ویدیوها و... را روی آن بارگذاری کنید و در اختیار کاربران وب سایتتان قرار بدهید.

خرید هاست مناسب از چند جهت شامل اهمیت برای کسب و کارها است که در ادامه بررسی می کنیم:

  • امنیت و پایداری اطلاعات در سرور

انتخاب یک سرور مناسب برای داشتن یک سرور ایمن و پایدار بسیار ضروری و مهم است، چرا که تنها یک سرویس هاست ایمن و قدرتمند می تواند فضایی در اختیارتان بگذارد که با خیال راحت و بدون نگرانی از خطرات و تهدیدهای اینترنتی، هک و حملات سایبری دیتای خود را روی سایتتان بارگذاری کنید.

  • ذخیره سازی دیتا

میزان دیتا و اطلاعاتی که باید روی سرور سایت شما قرار بگیرد نقش بزرگی در تعیین نوع هاست شما دارد. توجه داشته باشید که پیش از خرید، حتما در خصوص مسائلی مثل میزان ترافیکی که سایتتان می تواند مدیریت کند با فروشنده ی خود مشورت کنید.

محدود بودن فضای ذخیره سازی می تواند باعث downشدن وب سایت در زمان افزایش ترافیک شود. با این حال شرکت های برتر ارائه دهنده هاست و دامنه مثل شتابان هاست گزینه ها و پلن ها و تخفیفات مختلفی در اختیار کاربران قرار می دهند تا بسته به نیاز خود اقدام به خرید هاست دانلود ایران کنند.

هاست دانلود ایران

 

نامحدود، ارزان و سریع چیزی که از یک هاست دانلود انتظار دارید

https://shetabanhost.com/iran-download-hosting/

  • سرعت بارگذاری سایت

یکی از مهم ترین دلایلی که بسیاری از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در دنیای مجازی موفق به رسیدن به اهدافی که داشتند نمی شوند، خرید و استفاده از هاست نامناسب است که می تواند یکی از اصلی ترین دلیل های دیر لود شدن و بالا نیامدن وب سایت باشد.

سرعت بالا آمدن و بارگذاری صفحات وب سایت یکی از مهم ترین عواملی است که تجربه ی کاربری (user experience) را تشکیل می دهد. در صورتی که زمان لود شدن هر صفحه از وب سایتتان بیش تر از 5 الی 6 ثانیه طول بکشد، کاربران فضای مجازی با بی رحمی تمام و بدون توجه به اینکه چه محتوای ارزشمندی در سایت شماست، صفحه را می بندند و به سراغ وب سایت رقبای شما می روند!

از این رو می توان گفت که هاست شما می تواند تاثیرات بسیار زیادی روی سئوی وب سایتتان هم داشته باشد.

چه نوع هاستی برای کسب و کار ما مناسب است؟

بعد از اینکه اهمیت و تاثیر یک هاست خوب در عملکرد وب سایتمان را دانستیم، نوبت به این می رسد که بدانیم چه نوع هاستی برای کارهایی که می خواهیم روی سایت انجام بدهیم مناسب تر است.

در ادامه 3 نوع اصلی میزبانی وب یا وب هاستینگ را به همراه مزایا و معایبی که دارند به شما معرفی می کنیم:

* هاست اشتراکی

هاست اشتراکی ابتدایی ترین و پرکاربردترین نوع میزبانی وب سایت است که با توجه به ویژگی هایی که در اختیار کاربران می گذارد توانسته به یکی از گزینه های محبوب خرید هاست تبدیل شود. هاست اشتراکی (shared hosting) نسبت به سایر گزینه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری دارد و می تواند تمام ویژگی هایی که یک وب سایت معمولی به آن نیاز دارد را در اختیارش قرار دهد.

همانطور که گفتیم، سرورها کامپیوترهایی قوی هستند که به چند بخش تقسیم می شوند و هر بخش یک هاست را تشکیل می دهد. در هاستینگ اشتراکی نیز یک سرور به چندین بخش مختلف تقسیم می شود و در اختیار چندین و چند کاربر قرار می گیرد تا آنها بصورت مشترک از منابع سرور، فضای ذخیره سازی و پهنای باند آن استفاده می کنند.

جدا از قیمت مناسب و امکانات کافی که مزایای این نوع میزبانی هستند، مواردی هم هستند که باعث می شوند خیلی از افراد به سراغ خرید هاست اشتراکی نروند. به عنوان مثال می توان به محدودیت در تعداد وب سایت هایی که می توانید اضافه کنید، محدودیتی که در فضای آپلود دیتا دارید و محدودیت پهنای باند اشاره کرد.

پس چه زمانی می توانیم از هاست اشتراکی استفاده کنیم؟

بطور کلی اگر یک وب سایت یا وبلاگ ساده شخصی و شرکتی داشته باشید، و یا بخواهید یک سایت فروشگاهی کوچک راه اندازی کنید، استفاده از هاست اشتراکی می تواند کفاف نیازهای شما را بدهد.

البته این تا حد زیادی بستگی به پلن انتخابی شما دارد. طبیعتا هرچه میزان منابعی که تهیه می کنید بیش تر باشد عملکرد هاست بهتر خواهد بود و می تواند بهتر پاسخگوی نیاز وب سایت های با بازدید کم تا متوسط باشد.

با این حال، موضوع پایداری و امنیت سرورهای اشتراکی یکی از موضوعات مورد بحث است چرا که سرعت و امنیت این هاست ها نسبت به بقیه پایین تر بوده و بهتر است صرفا در ابتدای راه از آنها استفاده کنید.

* سرور مجازی یا VPS

یکی دیگر از انواع هاست های موجود در بازار سرور مجازی یا VPS است که یکی از محبوب ترین انواع هاست و سرویس های میزبانی وب سایت است.

سرور مجازی تا حد زیادی شبیه به هاست اشتراکی است، با این تفاوت که قابلیت ها و ویژگی های بیش تری در اختیار کاربران قرار می دهد. در هاست مجازی، سرورها تنها به چند قسمت معدود تقسیم می شوند و در اختیار کاربران کمتری قرار می گیرند.

طبیعتا وقتی کاربران کمتری از یک سرور استفاده کنند، منابع بیش تری از سرور در اختیار افراد قرار می گیرد و این می تواند تا حد زیادی باعث بهبود عملکرد و کیفیت هاست و وب سایت شود. در VPS سروری که در اختیار کاربران قرار می گیرد یکسان است، اما نحوه کانفیگ و پیکربندی هر هاست جداگانه و بر اساس نیاز هر وب سایت خواهد بود.

چه کسانی باید از VPS استفاده کنند؟

به عقیده ی بسیاری از افراد سرور و هاست مجازی یک مرحله ارتقا یافته ی هاست اشتراکی است. گفتیم که هاست اشتراکی می تواند برای وب سایت هایی که ترافیک و بازدید پایین تا متوسط دارند مفید و کارساز باشد، اما زمانی که وب سایتتان به اندازه کافی شناخته شد و میزان ترافیک و بازدید آن از مقدار معمول افزایش پیدا کرد می توانید به فکر خرید سرور مجازی ایران یا اروپا باشید.

سرور مجازی می تواند برای بیزینس های مجازی یا فروشگاه های اینترنتی که کسب و کارشان کاملا وابسته به وب سایتشان است گزینه مناسبی (حتی در ابتدای راه) باشد. همچنین بسیاری از وب سایت های اجتماعی و فروم ها نیز از VPS ها برای مدیریت هاست و سرور استفاده می کنند.

تخفیف ویژه خرید هاست در حمایت از کسب و کارها

 

وی پی اس مزایای بسیاری برای کاربران داشته و ویژگی های زیادی در اختیارشان قرار می دهد که برخی از آنها شامل موارد زیر می باشند:

·سرعت و پایداری بیشتر نسبت به هاست اشتراکی

·عدم ایجاد اختلال برای وب سایت شما، در صورت بروز مشکل برای سایر سرورهای مجازی

·داشتن دسترسی root به سرور و تغییر در پیکربندی آن

·امنیت بالای دیتابیس شما و عدم دسترسی سرورهای همسایه به آن

·امکان ارتقاء راحت و در اختیار گرفتن رم، سی پی یو، پهنای باند و فضای ذخیره سازی بیش تر

·قیمت مقرون به صرفه نسبت به امکاناتی که دریافت می کنید

·قابلیت نصب و اصلاح نرم افزار های خاص روی سرور مجازی

پیشنهاد ما این است که جهت راهنمای خرید سرور مجازی ایران با بالاترین کیفیت همین حالا به وب سایت شتابان هاست مراجعه کنید و از تخفیفات فروش سرور مجازی ایران بهره مند شوید.

https://shetabanhost.com/vps/iran-ssd/

 

* هاست اختصاصی

نوع دیگر هاست که بیش تر مورد توجه و استفاده ی شرکت ها و سازمان های بزرگ است، هاست اختصاصی نامیده می شود.

در هاست اختصاصی همانطور که از نامش مشخص است، یک سرور به همراه تمام منابع، پهنای باند و فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید به هر نحوی که مایلید آن را پیکربندی کنید.

نکات قابل توجهی که درباره هاست اختصاصی وجود دارد این است که قیمت این سرورها در مقایسه با سایر انواع میزبانی وب بسیار بالاتر است و همچنین هزینه مجوز نرم افزارهای لازم برای کنترل هاست مثل نرم افزارهای کنترل پنل بصورت جداگانه دریافت می شود.

علاوه بر آن، پیکربندی و کانفیگ کردن هاست اختصاصی کاملا بر عهده خریدار می باشد و بهتر است اگر به سراغ این هاست ها می روید، خودتان یا یکی از افراد مجموعه اطلاعات و دانش فنی کافی داشته باشید.

مهم ترین ویژگی خرید هاست اختصاصی این است که شما می توانید تمامی بخش های سرور را تغییر دهید و دستتان برای شخصی سازی کامل سرور باز است تا به تناسب نیازهای کاربران، وب سایت و اپلیکیشن های خود آن را بهینه سازی کنید.

خرید هاست اختصاصی به چه کسی پیشنهاد می شود؟

با توجه به امکانات، ویژگی ها و هزینه هایی که یک سرور اختصاصی می تواند داشته باشد، در صورتی که هنوز یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید و تعداد کارمندانتان زیاد نیست، استفاده از این سرورها فعلا ضرورتی ندارد و شما می توانید از VPSیا سرورهای اشتراکی استفاده کنید.

اما اگر قصد سرمایه گذاری روی افزایش ترافیک وب سایت و جذب کاربران بیش تر را دارید، ممکن است در آینده ی نزدیک VPSکارایی کافی برای شما را نداشته و نیازهایتان را برطرف نکند که در این صورت خرید هاست اختصاصی ایران پیشنهاد می شود.

هاستینگ اختصاصی بیش تر توسط سایت ها و اپلیکیشن هایی استفاده می شود که قدرت سرور، پهنای باند و امنیت بالا اصلی ترین نیاز آنهاست.

3 نکته مهم خرید هاست

دانستیم که هاست و میزبانی سایت اهمیت ویژه ای در عملکرد سایت ما دارد، برای همین خیلی مهم است که هاستی تهیه کنیم که بتواند به خوبی نیازها و خواسته های ما را برآورده کند.

 

 

در شتابان هاست ما بهترین های میزبانی را با یک پشتیبانی بی نقص ارائه می دهیم!

https://shetabanhost.com/

در ادامه مهم ترین نکاتی که هنگام خرید هاست باید به آنها توجه کنید را بررسی میکنیم.

- رم و CPU هاست را بررسی کنید

اولین ویژگی یک هاست خوب این است که منابع مناسب رم و سی پی یو کافی به کاربران خود ارائه کند، بخصوص به وب سایت های فروشگاهی که از منابع استفاده بیش تری دارند.

به این ترتیب اگر منابع رم و پردازنده هاست شما کافی نباشد، با مشکلاتی از جمله کندی وب سایت در بارگذاری صفحات و دیتا مواجه می شوید و مدت زمانی که درخواست ها به سرور ارسال می شود بسیار زمان بر خواهد بود.

زمانی که قصد خرید هاست دانلود ایران، هاست اختصاصی، مجازی و... را دارید، حتما نیازهای خود را با کارشناس شتابان هاست مطرح کنید تا مطمئن شوید که هاست شما از منابع کافی برخوردار است و در ضمن با تخفیف خرید کنید.

- از امنیت سرور مطمئن شوید

مهم ترین ویژگی یک هاست با کیفیت در کنار داشتن منابع کافی این است که مطمئن شوید دیتا و اطلاعات مهم خود را در جای امنی قرار می دهید چرا که در غیر این صورت، تمام امکانات، سخت افزار ها و تلاش های مجموعه شما در خطر از دست رفتن قرار می گیرد!

- فضای کافی برای ذخیره سازی

آخرین ویژگی که هنگام خرید هاست باید به آن توجه کنید فضایی است که برای بارگذاری دیتا در اختیار شما قرار می گیرد.

فضای کافی زمانی اهمیت پیدا می کند که مدتی از شروع کار وب سایت شما گذشته باشد و حجم دیتایی که روی هاست قرار گرفته افزایش پیدا می کند. در این صورت اگر فضای کافی برای بارگذاری محتوای خود نداشته باشید سایت شما از دسترس خارج شده و به اصطلاح داون می شود و کاربران امکان استفاده از آن را نخواهند داشت.

تخفیف ویژه خرید هاست در حمایت از کسب و کار شما توسط شرکت هاستینگ شتابان هاست (shetabanhost)

با وارد کردن این کد تخفیف شتابان هاست از ۱۰ درصد تخفیف برای خرید هاست برخوردار شوید.

این کد مخصوص خرید هاست سی پنل ایران و اروپا ایجاد شده و برای سایر سرویس‌ها قابل استفاده نیست. محدودیتی از نظر خرید اول برای این کد وجود ندارد. امکان خرید هاست به صورت ماهانه و سالانه با این کد فراهم است.

 کد تخفیف : takhfife

 

 

تخفیف ویژه خرید هاست در حمایت از کسب و کارها

 

هاست یکی از اصلی ترین نیازهای یک وب سایت موفق است و شما به عنوان شخص یا شرکتی که می خواهید فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کنید باید وقت و هزینه کافی برای آن صرف کنید.

در صورتی که قصد خرید هاست دارید، راهنمای خرید هاست ایران و دامنه از شتابان هاست منبع خوبی در این مورد بوده و اول از همه با مشورت کارشناسان شتابان هاست نوع هاستی که مورد نیازتان است را مشخص کنید و سپس فاکتورها و ویژگی های یک هاست خوب که بالاتر به آنها پرداختیم را بررسی کنید و با کیفیت ترین هاست ها را با بهترین قیمت و تخفیف مثل هاست دانلود ایران (Iran Download Host) و سرور مجازی ایران (Iran VPS) به راحتی خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز