خبرگزاری کار ایران

چگونه از طریق کامپیوتر اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۲۱۳

ارسال پیامک های انبوه متنی در دنیای امروز به یک ابزار محبوب برای ارتباط با مشتریان تبدیل شده است و دلیل آن تنها، مزایای بی بدیل این کانال ارتباطی مستقیم و موثر است. ارسال پیامک تنها رسانه ای است که به شما امکان ایجاد یک ارتباط سریع با حداقل هزینه و حداکثر نتیجه را می دهد. اما ارسال این حجم از پیامک های انبوه به صورت دستی و با استفاده از موبایل کمی دشوار بوده و نیاز به یک سیستم یکپارچه دارد که انتخاب مخاطبان هدف و فرآیند ارسال پیامک ها با کمترین درصد خطا انجام شود. آیا امکان ارسال پیامک انبوه از طریق رایانه های شخصی وجود دارد؟ بله. اولین چیزی که برای ارسال پیامک انبوه به آن نیاز دارید، خرید پنل اس ام اس است اما پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس؛ ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

پنل اس ام اس یک پلتفرم سازمان یافته برای ارسال و دریافت پیامک و به طور کلی ایجاد یک تعامل سودآور میان شما  و مشتریان است. برای داشتن یک پنل پیامکی تنها کافی است از یک شرکت ارائه دهنده ی پنل پیامک، یک پنل اس ام اس کاربری را تهیه و نسبت به ارسال انواع پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به مشتریان خود اقدام کنید. پنل پیامکی قابلیت گزارش گیری دارد و شما با توجه به این گزارش، وضعیت رسیدن یا نرسیدن پیامک ها را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آن استراتژی بازاریابی پیامکی را بهینه کنید. امکان گروه بندی مخاطبان از دیگر مزایای پنل های پیامکی است که از این طریق شما می توانید مخاطبان هدفمند و با نرخ تبدیل بالاتر را برای ارسال پیامک ها انتخاب کنید در این صورت سرمایه شما صرف ارتباط با کاربرانی می شود که در نهایت با درصد احتمال بسیار بالایی به خریدار محصول یا خدمت شما تبدیل می شوند و دقیقا به همین دلیل است که می گوییم با ارسال پیامک انبوه از طریق یک کامپیوتر و پنل اس ام اس با کمترین سرمایه گذاری،  بهترین نتیجه ممکن حاصل می شود.

شاید دانستن این نکته ی بسیار مهم هم خالی از لطف نباشد که شما می توانید با اخذ نمایندگی پنل پیامک به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنید. هم برای کسب و کار خودتان پیامک های انبوه را ارسال کنید و هم با فروش پنل اس ام اس به دیگر مشاغل به نوعی کسب درآمد داشته باشید. درواق شما می توانید یک پنل اس ام اس با نام برند خود داشته باشید. گفتنی است که اخذ نمایندگی پنل پیامکی و کار با آن نیاز به دانش خاصی ندارد و تمام امکانات لازم توسط شرکت ارائه دهنده برای شما فراهم می شود.

اما علاوه بر پنل پیامکی اپلیکیشن های کاربردی دیگری هم وجود دارد که امکان ارسال پیامک انبوه از طریق کامپیوتر را فراهم می کند:

برنامه mightytext

این اپلیکیشن یکی از پلتفرم های اتصال موبایل و کامپیوتر جهت ارسال، دریافت و مدیریت پیامک هاست. نسخه موبایل این برنامه را دانلود و نصب کنید، افزونه mightytext را نیز در مرورگر کروم نصب می کنید و به این صورت اتصال میان کامپیوتر و موبایل صورت می گیرد و تمام محتوا ها اعم از؛ فایل ها و نوتیفیکیشن ها بر روی هر دو دستگاه موبایل و کامپیوتر قابل مشاهده بوده و  دیگر نیاز به کابل های اتصال برای انتقال محتوا بین دو دستگاه ندارید. این اپلیکیشن تعداد 250 پیامک در ماه را به صورت رایگان پشتیبانی می کند اما اگر تمایل به ارسال تعداد بالاتر دارید باید نسخه پولی این برنامه را تهیه کنید.

چگونه از طریق کامپیوتر اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟

برنامه Join

این برنامه هم مانند برنامه  mightytext عمل کرده و کار با آن نیز مانند دیگر اپلیکیشن های واسط موبایل و کامپیوتر است اما یک تفاوت دارد و آن هم این است که از برنامه Join تنها 30 روز رایگان است و بعد از آن باید نسخه پولی را تهیه و استفاده نمایید.

برنامه Airdroid

Airdroid از شناخته شده ترین برنامه های ارسال پیامک از طریق کامپیوتر در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه می شود که برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر همان نسخه رایگان هم پاسخگو خواهد بود و نیاز به پرداخت هزینه سالیانه ندارد هر چند که این مبلغ تقریبا ناچیز است. شما می توانید نسخه های اندروید و ios را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برنامه  Pushbullet

Pushbullet از بهترین و قدیمی ترین اپلیکیشن های ارسال پیامک از طریق کامپیوتر است که علاوه بر ارسال و دریافت پیامک، امکان برقراری تماس صوتی، نمایش اعلانات و اشتراک گذاری فایل میان دو دیوایس بدون نیاز به کابل رابط را فراهم می کند. روال استفاده از این برنامه مشابه برنامه های مذکور است و باید نسخه اندرویدی را روی موبایل و افزونه مخصوص را هم روی مرورگر خود نصب کنید تا اتصال برقرار شود.  برنامه Pushbullet در نسخه رایگان خود محدودیت تعداد پیامک و تعداد کاراکتر در هر پیامک است و اگر بخواهید ماهانه بیش از 100 پیامک ارسال کنید باید نسخه pro را تهیه کنید.

به هرحال استفاده از پیامک نیاز به اینترنت ندارد و برای ایجاد ارتباط از طریق پیامک با طیف گسترده ای از مخاطبان خود تنها به یک سیم کارت معتبر و فعال و یک کامپیوتر یا گوشی نیاز دارید. بنابراین در بازاریابی های دیجیتال خود از این ابزار معجزه آسا غافل نشوید. پنل های اس ام اس و دیگر اپلیکیشن های معرفی شده این  کار را به راحتی برای شما انجام می دهند. برای خرید پنل اس ام به شرکت های فعال و معتبر در این زمینه مراجعه کنید. وب وان اس ام اس از پرچمداران این مسیر است که برای دریافت مشاوره از متخصصان این حوزه و خرید پنل پیامکی میتوانید به نشانی اینترنتی https://webone-sms.com/  مراجعه کنید. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز