خبرگزاری کار ایران

بهترین سیستم پرداخت آنلاین برای مشاغل کوچک کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۴۳۲

بدون شک سیستم‌های پرداخت بخش حیاتی زیرساخت اقتصادی و مالی هر کشوری هستند و هر چه امنیت بیش‌تر و فرآیند پرداخت بهتری داشته باشند، در دادوستدهای مالی و توسعه‌ی عملکردی نظام اقتصاد کشور اثرگذاری بیش‌تری خواهند داشت.

گرچه همچنان فرآیندهای معمول پرداختی و دریافتی به روش‌هایی که امروزه از آن‌ها با عنوان روش‌های سنتی‌ پرداخت یاد می‌شود مرسوم هستند و هر روزه گردش مالی بسیاری را در بستر خود پردازش می‌کنند،  اما می‌توان گفت در درجه‌ی کیفی و خدمت‌رسانی، بسیار ناکارآمد شمرده می‌شوند. از جمله مهم‌ترین دلایل ناکارآمد بودن فرآیندهای پرداخت دستی و کاغذی، می‌توان به مواردی چون عدم کنترل و نظارت مستقیم و لحظه‌ای دادوستدهای مالی، عدم ارائه‌ی گزارش جزییات تراکنش‌های هر فرد به صورت مجزا، در دسترس نبودن همیشگی اطلاعات و هزینه های جانبی بسیار زیاد در پردازش معاملات مالی، و حتی مفقودی چک‌های کاغذی یا به سرقت رفتن چک‌های وجه حامل اشاره نمود.

بهترین روش‌ پرداخت برای مشاغل کوچک و اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین و کارآمدترین سیستم پرداخت، روشی‌ است که این ویژگی‌ها را در خود داشته باشد:

  •  باید تحت رویه‌های قضایی مرتبط با اصـول حقـوقی تعریف شده در نظام بانکی کشور باشد.
  •  تسویه نهایی را در همان روز مبادله شده انجام دهد.
  •  استحکام بسیار زیادی در زیرساخت‌های پیاده‌سازی شده‌ی خود داشته باشد تا در صورت قطعی نابه‌هنگام برق، خرابی دستگاه‌ها، اختلال در سرورها، و اختلالات غیرقابل پیش‌بینی روی شبکه یا ورودی‌ها، تمام تراکنش‌های مشتریان را حفظ کند و در مرحله‌ی پرداخت نهایی تکمیل کند.
  • در حفظ و نگهداری از اطلاعات مالی و شخصی افراد، از پروتکل‌های استاندارد امنیتی برخوردار باشد.
  •  در صورت افزایش بار ورودی منابع، می‌بایست مقیاس‌پذیری بسیار خوبی داشته باشد و از کارایی آن کاسته نشود. به معنای ساده تر هنگامی که کاربران زیادی وارد وب‌سایت شما شوند و در حال خرید و پرداخت باشند، زیرساخت‌های فنی  می بایست توان تحمل بار افزایشی مشتریان را داشته باشند، و هیچ گونه اختلالی در عملکردشان رخ ندهد.
  • قابلیت رمزگذاری دیجیتال اطلاعات بانکی واریز کننده و دریافت کننده را داشته باشد.
  •  باعث افزایش سرعت مبادلات مالی در خرید و فروش میان فروشندگان و مشتریان آن‌ها گردد.
  • قابلیت دریافت گزارش‌ دقیق از هر تراکنش برای هر مشتری را داشته باشد.
  •  امکان ارسال سریع و خودکار فاکتور و صورتحساب پرداخت‌، بلافاصله پس از انجام تراکنش را داشته باشد.

درگاه پرداخت اینترنتی، بهترین روش پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای کوچک

درگاه پرداخت اینترنتی تمام ویژگی های یک سیستم پرداخت آنلاین کارآمد و برتر را دارد.درگاه پرداخت الکترونیک زرین پال، از ساده‌ترین رابط کاربری و سریع‌ترین زیرساخت‌های عملکردی در به مقصد رساندن موفق تراکنش‌ها، پرداخت‌ آنلاین و انجام هر گونه دادوستد مالی تحت وب برخوردار است. اتصال پایدار، سرعت بالای انجام تراکنش، و امنیت پرداخت‌ها در این بستر ارتباطی سه ویژگی اصلی درگاه پرداخت الکترونیک زرین پال است. همچنین سازگاری با تمامی نسخه‌های نمایش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، مانند انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه از دیگر مزایای این درگاه پرداخت است. در حقیقت درگاه پرداخت زرین پال خرید و فروش هر نوع از کالا یا خدمات سرویس‌دهی را بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دارندگان کارت‌های بانکی امکان‌پذیر می سازد تا خدمات موردنظر خود را از طریق اینترنت خریداری کنند و مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

خدمات ویژه‌ی زرین پال برای مشاغل کوچک و کسب و کارهای خانگی

بسته شروع زرین: با تهیه‌ی بسته شروع زرین، مشاغل کوچک و خانگی، و افرادی که به‌تازگی کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند، می توانند تا سه هزار تراکنش خود را بدون کسر کارمزد و به صورت کاملا رایگان با زرین پال تسویه حساب کنند.

عضویت سطح آبی: با ثبت نام اولیه در زرین پال و تغییر عضویت از سطح جدید به عضویت سطح آبی، مشاغل کوچک می توانند بدون نیاز به دریافت ای‌نماد، کد رهگیری مالیاتی، یا سایر مجوزها، از طریق ورود به پنل کاربری خود، زرین‌لینک بسازند و برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال درخواست خود را ارسال نمایند.البته لازم به توضیح است که تعداد تراکنش های مجاز سطح عضویت آبی، صد تراکنش و دوره‌ی زمانی و اعتبار آن حدودا شش ماه است. این نکته حائز اهمیت است که پس از اتمام مدت زمان اعتبار عضویت شما در سطح آبی به اتمام رسیده و درگاه پرداخت شما در وضعیت غیرفعال قرار گرفته است. برای فعال‌سازی مجدد درگاه پرداخت خود، و استفاده از سایر امکانات زرین‌پال، تنها نیاز است حساب کاربری خود را به صورت کاملا رایگان به سطح عضویت نقره‌ای ارتقا دهید.

یک ماه کارمزد رایگان:  زرین پال به تمامی کسب و کارهایی که به تازگی ثبت نام کرده باشند یک ماه کارمزد رایگان، به عنوان هدیه‌ی عضویت این دسته از افراد اعطا می‌کند بدون این که هیچ گونه محدودیتی در تعداد تراکنش ها وجود داشته باشد.

 زرین لینک: زرین‌لینک بهترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند برای فروش کالا یا دریافت هزینه‌ی سرویس‌دهی و خدماتی که دارند، از شبکه‌های اجتماعی ماند اینستاگرام و فیس‌بوک، یا پیام‌رسان‌ها مانند واتس‌اپ و تلگرام استفاده کنند. با ساخت لینک پرداخت و قرار دادن آن در این کانال‌ها، فروشندگان به راحتی می‌توانند مشتری خود را در زمان کوتاهی به صفحه‌ی پرداخت محصول راهنمایی کنند.

نحوه ساختن زرین لینک برای دریافت هزینه از مشتری

اگر می‌خواهید برای هر محصولی که دارید یک لینک پرداخت اختصاصی داشته باشید و با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی هزینه‌ی کالا یا خدمات سرویس دهی خود را از فرد سفارش دهنده یا مشتری خود دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم از پنل کاربری زرین پال برای این کار استفاده کنید. تنها کافیست مراحل اولیه‌ی ثبت نام در زرین پال را تکمیل کنید و پس از وارد کردن اطلاعات اولیه‌، مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، و کد شناسایی ملی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از منوی سمت راست پنل زرین پال خود، روی محصولات کلیک کنید و یک محصول جدید تعریف کنید. سپس قیمت هر محصول را ثبت کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. در واقع با هر محصولی که می‌سازید یک لینک پرداخت جداگانه ایجاد خواهد شد، به معنای ساده‌تر پس از ساخت هر محصول جدید، زرین لینک آن به صورت خودکار ایجاد می‌شود. سپس می‌توانید لینک را کپی کرده و از طریق کانال‌های پیام‌رسان‌ یا رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، زرین لینک ساخته شده را برای پرداخت مشتریان خود ارسال کنید.

بهترین سیستم پرداخت آنلاین برای مشاغل کوچک کدام است؟

ویژگی‌های درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال

  • تضمین امنیت اطلاعات افراد با قابلیت رمزگذاری اطلاعات بانکی پرداخت کننده
  • افزایش سرعت مبادلات خرید و فروش با قابلیت سوئیچینگ هوشمند پی‌اس‌پی‌ها
  • گزارش گیری از تراکنش‌های انجام شده در پنل کاربری
  • فاکتور الکترونیکی و ارائه صورتحساب پس از هر پرداخت مشتری
  • تضمین صحت اطلاعات هویتی فروشنده و مشتری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته، هفت روز هفته
  • سهولت و سرعت دریافت درگاه

 دریافت سریع شماره شبای تمام بانک‌ها

چنانچه تصمیم دارید در زرین‌پال ثبت نام کنید و برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی اقدام کنید، داشتن شماره شبا اولین الزام تکمیل مشخصات کاربری و تایید تسویه حساب و واریز موجودی قابل تسویه شما خواهد بود. زیرا به دستور بانک مرکزی کشور، کلیه‌ی مبالغ قابل تسویه با کاربران درگاه‌های مستقیم پرداخت یاری، به شماره شبای آن‌ها واریز خواهد شد، بنابراین اگر برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مسر هستید، اولین نیازمندی شما دریافت شماره شبای حساب‌تان خواهد بود. چنانچه به شماره شبای حساب بانکی خود دسترسی ندارید، در صفحه‌ی دریافت شماره شبا بانک‌ها و موسسات مالی می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی دریافت شبای تمام بانک‌های کشور دسترسی داشته باشید و برای تبدیل شماره شبا بانک موردنظر خود و دریافت آن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنید.

کارمزد از شما کسر شود یا از مشتری شما

در هر تراکنشی که با زرین پال صورت می‌گیرد، فروشنده محصول می‌تواند انتخاب کند که کارمزد تراکنش از چه کسی کسر و دریافت شود، به عنوان مثال شما می‌توانید در پنل کاربری خود، زرین لینک بسازید و هنگام تکمیل مشخصات پروژه‌ی خود، انتخاب کنید که شخص پرداخت‌کننده‌ی کارمزد چه کسی باشد؛ شما یا کارفرمای شما. گرچه این ویژگی یک قابلیت بسیار مهم برای کاربران محسوب می‌شود اما در صورتی‌که شما پرداخت کننده‌ی کارمزد باشید، هیچ‌گونه ضرری متوجه شما نمی‌شود، به این دلیل که به نسبت سایر پرداخت‌یارها، زرین پال کم کارمزد ترین درگاه پرداخت اینترنتی شناخته می‌شود و کمترین مبلغ را به عنوان تعرفه‌ی کارمزدهای خود در پرداخت‌های متصل به درگاه پرداخت اینترنتی کسر می‌کند. 

با یک حساب سرانگشتی میان مدل های مختلف پرداختی، نتیجه این‌گونه حاصل می‌شود که سیستم‌های پرداخت الکترونیک، در مدیریت مالی هر گونه معاملات مؤثرتر و بسیار کارآمدتر از روش‌های معمول و شیوه‌های سنتی آن هستند زیرا طی چند ثانیه و فقط با یک کلیک تمام نیازهای پرداخت کاربران خود را در اختیارشان قرار می‌دهند، بدون این که نیاز باشد فرد وقت و انرژی خود را در رفت و آمدهای حضوری به شعب بانکی صرف کند. ضمن این‌که فرد متقاضی خدمات پرداختی یا دریافتی،  می توانند تحت هر شرایطی، در هر ساعتی از شبانه‌روز، کلیه‌ی امور بانکی خود را بررسی و کنترل کند.

درگاه پرداخت زرین پال گزینه مناسبی برای کسب و کارهایی است که قصد دارند در سریع ترین زمان ممکن درگاه پرداخت امن و مطمئن دریافت کنند و به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته از خدمات و پشتیبانی مخصوص بهره‌مند شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به شبکه های اجتماعی به آدرس www.instagram/zarinpal.com   و یا وب سایت زرین پال (zarinpal.com) مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز