خبرگزاری کار ایران

برند پیج مناسب‌ترین راه برای معرفی و گسترش کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۹۸

برندپیج، راهی مناسب برای گسترش و معرفی کسب و کار کارآفرینان ،مدیران و کارخانه داران در فضای اینترنت است.

به گزارش ایلنا، مراسم معرفی «برند پیج» با حضور مسئولان شهرستان ارومیه در سالن همایش های بیمارستان میلاد ارومیه برگزار شد .

در این مراسم   هرمز هارطون مدیرعامل و موسس آسان سپهر دانش یاور درخصوص «برندپیج» گفت: این ابزار خلاقانه دیجیتال یک کارت ویزیت دیجیتال است که کاربر می‌تواند کسب و کار خود را در فضای مجازی و تلفن همراه هوشمند معرفی کند تا کسب و کار خود را بیش از پیش گسترش دهد.

وی افزود: یکی از قابلیت‌های مهم این ابزار دیجیتال امکان ویرایش و تغییرات بدون هزینه اضافی و نیاز به مشکل انجام دهد و برخلاف کارت‌های ویزیت سنتی که بعد از پخش امکان مفقودی یا خدشه در گوشی هوشمند مشتریان بصورت آیکن تبلیغی ثبت شود.

این کارآفرین با اشاره به فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین بخش تبلیغ و معرفی کسب و کار ها در دنیای امروز خاطر نشان کرد: این ایده در فضای کشور بخصوص است و امکان پخش در ابعاد وسیع در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف را داراست و تمام اطلاعات کسب و کار و شخص حقیقی و حقوقی در آن در یک صفحه به نمایش در می‌آید.

هارطون افزود: همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های این ابزار امکان حضور در صفحه اول موتور جستجوی گوگل و موتور بومی ذره‌بین است که تاثیر زیادی در گسترش کسب و کار دارد.

(این خبر آگهی است.)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز