خبرگزاری کار ایران

با بهترین سایت‌های کسب و کار ایرانی در کی خوبه آشنا شوید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۵۳

فضای مجازی و اینترنت از زمان شروع خود توجه بسیاری به خود جلب کرده اند. در سال های ابتدایی همه گیری چنانی نداشتند و سرعت رشد آن بسیار کند. بود اما در سال های اخیر آن قدر پیشرفت داشته اند که امروزه هیچ کاری بدون فضای مجازی و اینترنت انجام نمی شود.

به همین منظور بیشتر کسب وکارها برای افزایش موفقیت و فروش خود، سعی کردند تا در فضای مجازی نیز فعالیت داشته باشند. تمامی این کسب وکارها در کنار فعالیت خود، یک سایت اینترنتی نیز تشکیل داده اند.  

مزیت سایت های اینترنتی

سایت های اینترنتی یا فروشگاه ها مزیت های زیادی برای صاحبان خود  دارند. به عنوان مثال باعث می شود که فرآیند فروش آن ها راحت تر انجام شود، مخاطب را از سراسر کشور بتوانند به خود جذب کنند و ...

 اما با توجه به همین همه گیری، سایت های فعال در هر حوزه بسیار زیاد شده اند.  در نظر بگیرید اگر فردی بخواهد کالایی را به طور اینترنتی خریداری کند یا از خدمات اینترنتی بهره ببرد،  در  جستجوی حوزه موردنظر خود لیست بلندبالایی از انواع سایت های فعال در آن زمینه پیش روی وی قرار می گیرد.

 اینجاست که کاربران دچار مشکل می شوند و نمی دانند از کدام سایت خدمات خود را دریافت کنند یا کالای موردنظر خود را از کدام سایت خریداری کند. برای رفع این مشکل کی خوبه به کمک کاربران آمده است.

فراموش نکنید بیشتر سایت هایی که در این لیست قرار میگیریند به لطف سئو است پس اگر سایت شما برای موتور های جستجو بهینه نشده است و این کار را بلد نیستید همین الان برای یادگیری سئو اقدام نمایید.

نوع فعالیت کی خوبه

 کی خوبه یک سایت بسیار خوب در زمینه معرفی بهترین کسب وکارهای اینترنتی در هر حوزه می باشد.  شما می توانید برای آشنایی با حوزه موردنظر خود و دانستن ده سایت برتر و فعال و ایرانی در آن حوزه ، مطالب موجود در سایت کی خوبه را مطالعه کنید. شناخت بهترین های هر حوزه به طور شخصی کار سخت زمان بر و یا حتی هزینه بر است.  این را با یک مثال توضیح می دهیم.

به عنوان مثال شما می خواهید کالایی را خریداری کنید اما نمی دانید از کدام سایت آن را بخرید.  برای منظور وارد گوگل شده و کالای موردنظر خود را جستجو می کنید. پس از آن گوگل لیستی از سایت های فعال را پیش روی شما قرار می دهد. شما برحسب اتفاق یکی از سایت ها را انتخاب کرده و پس از دیدن محصول از آن خرید می کنید.

 حال دو صورت وجود دارد.  یا سایتی که انتخاب کرده اید خوب بوده و کالا بدون هیچ گونه نقصی در زمان مشخص شده به دست شما می رسد. اما صورت دوم باعث ضرر می شود، زیرا ممکن است کالایی که خرید کرده اید همان گونه که در سایت درج شده بود نباشد یا دارای نقص باشد یا دیرتر از موعد مقرر به دست شما برسد و هزاران مشکل دیگر.

 اینجاست که کی خوبه تمامی مشکلات را برطرف کرده و لیستی از بهترین ها و  باتجربه ترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.

https://kikhobe.com/top-site/

بخش ویژه در کی خوبه

البته کی خوبه دارای یک بخش دیگر با نام نظرات کاربران نیز می باشد. در این بخش ها می توانید تجربه های افرادی مانند خود را در حوزه مد نظرتان مطالعه کنید.  به عنوان مثال شخصی از سایتی خریداری کرده اما رضایت کافی نداشته و یا برعکس شخصی از یک سایت تازه‌کار خریداری کرده یا خدماتی دریافت کرده و رضایت بسیار خوبی از آن داشته است.

تمامی اطلاعات این چنینی را می توانید در بخش نظرات کاربران مطالعه کرده و جزئی ترین اطلاعات را در زمینه موردنظر خود بدست آورید.

https://kikhobe.com/

 

 برای آنکه یک سایت به عنوان بهترین کسب وکارها در کی خوبه  معرفی شود چه مواردی را باید توجه کند؟

اگر یک سایت می خواهد که نامش در کی خوبه به عنوان بهترین کسب وکار یا سایت اینترنتی در حوزه فعالیتش درج شود،  نیاز است که مواردی را مورد توجه قرار دهد.  پیش از هرچیز آن سایت باید خدمات خوبی را به مشتری ارائه دهد تا رضایت بالایی داشته باشد.  سایت هایی که خدمات خوبی نداشته باشند حتی اگر معروف نیز باشند جایگاهی بین مشتریان نخواهند داشت و یا پس از مدتی جایگاه خود را از دست می دهند.  پس اولین مورد مشتری و خدمات رسانی خوب است.

 مسئله بعدی بهینه‌سازی سایت است.  صاحبان کسب وکارها موظف اند تا سئو سایت خود را به افراد دارای تجربه در این زمینه سپرده تا سایت آن ها بهینه‌سازی شود و در رقابت بین انواع سایت های دیگر بتواند به موفقیت برسند.  دراین صورت نام شما یا در خود محتوای کی خوبه یا در بخش نظرات کاربران توسط مشتریانی که از خدمات شما استفاده کرده اند آورده می شود.

جمع‌بندی

اگر می خواهید در حوزه خاصی از خدمات سایت ها استفاده کنید، می توانید از کی خوبه برای شناختن بهترین سایت های فعال آن حوزه استفاده کنید.

منبع ساعد نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز