خبرگزاری کار ایران

بهترین کلاس آموزش آرایشگری مردانه کجاست ؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۹۳۹

کلاس آموزش آرایشگری مردانه ، سکویی برای موفقیت شما در زمینه کسب و کارهای پردرآمد است. این کسب و کار پردرآمد به سرمایه زیادی نیاز ندارد.

 

 

چرا در کلاس آموزش آرایشگری مردانه شرکت کنیم ؟

برای اینکه بخواهید به این حرفه ورود کنید ، باید به صورت حرفه ای عمل کنید. ثبت نام در کلاس های آموزش آرایشگری و گذراندن دوره های لازم سبب می شود که تمامی مهارت های موردنیاز را کسب کنید و به عنوان یک آرایشگر حرفه ای و متخصص وارد این عرصه شوید.

در آموزشگاه آرایشگری مردانه، مهارت های مختلفی به هنرجویان آموزش داده می شود. برخی از دوره های آموزشی شامل موارد زیر است.

آموزش آرایشگری درجه یک : این دوره مخصوص هنرجویانی است که با تکنیک ها و قواعد پایه کوتاهی و آرایشگری تا حدودی آشنایی دارند و بر کوتاهی مدل های کلاسیک مردانه تسلط کامل دارند.

آموزش متعادل سازی چهره مردانه : متعادل ساز چهره مردانه یا گریمور  ، با شناخت و درک ساختار پوست و با استفاده از تکنیک های مختلف همانند تکنیک سایه و روشن به ایجاد چهره موردنظر اقدام می کند.

آموزش آرایشگری درجه دو مردانه : برای ثبت نام در کلاس آموزش آرایشگری مردانه باید ابتدا دوره آموزش آرایشگری درجه دو گذرانده شود تا با مفاهیم و اصول اولیه آشنایی پیدا کنید.

آموزش بهداشت کار ناخن مردانه : در این دوره به آموزش کلیه مراقبت های زیبایی از ناخن دست و پا پرداخته می شود و پیرایش ناخن دست و پا به بهترین صورت آموزش داده می شود.

آموزش ترمیم موی سر : در این دوره موارد متعددی از جمله توانایی قالب زنی مو ، نصب شبکه مو ، ترمیم مو با رنگ و ... آموزش داده می شود.

آموزش چهره پردازی :  در این دوره با آناتومی چهره به خوبی آشنایی پیدا نموده و بر تکنیک های مختلفی همانند تکنیک های سایه و روشن ، کرکسیون ، مرفولوژی و ... تسلط پیدا می کنید.

مراحل گرفتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری مردانه چیست ؟

برای ثبت نام در کلاس آموزش آرایشگری مردانه باید با مراحل دریافت مدرک آرایشگری مردانه آشنایی داشته باشید. برای اینکه به حرفه آرایشگری مردانه ورود کنید ، باید مدارک لازمه را اخذ کنید.

  • ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای ثبت نام کنید. آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت ، یکی از حرفه ای ترین و برترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه ایران می باشد که از اساتید و مربیان مجرب و با دانشی برخوردار است.
  • سپس در دوره های موردنظر و مورد علاقه خود ثبت نام نمایید.
  • تمامی مهارت ها و اصول تئوری و عملی را بیاموزید.
  • در آزمون های تئوری و سپس آزمون های عملی شرکت نمایید.
  • در صورت قبولی ، موفق به دریافت مدرک معتبر می شوید. برای دریافت مدارک فنی و حرفه ای باید هر دو آزمون تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

چگونه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه کسب کنیم ؟

پس از به پایان رساندن دوره ها و کلاس آموزش آرایشگری مردانه ، در صورت قبولی در آزمون ها ، مدرک فنی و حرفه ای اخذ می کنید. مدرک بین المللی آرایشگری مردانه ، همان " گواهینامه مهارت " می باشد که از سوی سازمان فنی و حرفه ای ارائه می گردد. در این گواهینامه تمامی اطلاعات موردنیاز درج شده است و دارای کد ریجستری می باشد. در نتیجه می توان این مدرک را در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار دارد.

دارا بودن این مدرک موجب افزایش حس اعتماد مشتریان به شما می گردد. قطعاً برای یک مربی حرفه ای و متخصص ، داشتن چنین مدرکی ضروری می باشد.

کلاس آموزش آرایشگری مردانه در چندین جلسه برگزار می شود ؟

با توجه به اینکه در چه آموزشگاهی ثبت نام نموده و چه دوره هایی را پشت سر می گذرانید ، مجموع تعداد جلسات و تایم آنها متفاوت می باشد. آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت دارای جدیدترین و کامل ترین دوره های آموزشی آرایشگری می باشد.

تمامی مهارت های آرایشگری و پیرایشگری شامل کوتاهی موی سر با شانه و ماشین ، ترسیم انواع خطوط دور سر ، روش های پوشش گذاری برای کوتاه نمودن ریش ها ، روش های فن زدن چهره ، کاموفلاژ کردن لک ها و ... آموزش داده می شوند.

یک آرایشگر حرفه ای باید با تمامی تکنیک های جدید مربوط به آرایش و پیرایش آقایان آشنایی داشته باشد. فید یا سایه زدن مو ، پرم مو ، اکستنشن مو ، شیدینگ ابرو ، میکرواسکالپ ، گلت کردن مو ، اسکراپ پوست ، روش سه قیچی و ... از مهارت های جدید آرایشگری و پیرایشگری می باشد که یادگیری آنها به حرفه ای تر شدن شما کمک شایانی می کند. بنابراین در انتخاب کلاس آموزش آرایشگری مردانه توجه داشته باشید که آموزشگاهی را انتخاب کنید که توانایی آموزش تمامی دوره های جدید و کاربردی را داشته باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز