خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مرادی خبرداد:

پلمب کلاس آموزش آرایشگری مختلط در محدوده نواب

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۱۸

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمپ یک واحد صنفی تالار در محدوده خیابان نواب به علت عدم رعایت مقررات صنفی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری درباره برگزاری کلاس آموزش آرایشگری مختلط بدون مجوز در سالن یکی از تالارهای محدوده خیابان نواب، تیمی از مأموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: در مراقبت‌های ویژه پلیسی و بازدید از این تالار مشخص شد خبر صحت دارد و متصدی تالار، سالن واحد صنفی را در اختیار ۲ تن از اتباع بیگانه که مجوزهای قانونی برای برپایی کلاس آموزشی آرایشگری ندارند، قرار داده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که این دو اتباع بیگانه با دعوت از متقاضیان کلاس آرایشگری به صورت مختلط کلاس‌ها را برای خانم‌ها و آقایان به طور همزمان برگزار می‌کنند.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به اینکه تذکر قانونی مبنی بر عدم برپایی کلاس‌های غیر مجوز به متصدی تالار اعلام شد، گفت: متصدی تالار همچنان به همکاری با اتباع بیگانه در خصوص برگزاری کلاس‌های آرایشگری ادامه که در نهایت با دستور قضائی واحد صنفی پلمپ شد.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان این که پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز