خبرگزاری کار ایران

با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۱۶

رشته آرایشگری یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد این روزها محسوب می‌شود. با پیشرفت دنیای مد و زیبایی، این هنر پردرآمد نیز گسترش چشمگیری پیدا کرده و به رشته های متنوعی تقسیم شده است.

 رشته آرایشگری یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد این روزها محسوب می‌شود. با پیشرفت دنیای مد و زیبایی، این هنر پردرآمد نیز گسترش چشمگیری پیدا کرده و به رشته های متنوعی تقسیم شده است.

به طوری که برای هر رشته باید دوره های تخصصی خاصی را بگذرانید تا با تمام جزئیات کار به طور کامل آشنا شوید. بنابراین، برای موفق شدن در حرفه آرایشگری و کسب درآمد بالا، علاوه بر ذوق هنری، باید نسبت به رشته مورد نظر خود مهارت و اطلاعات کافی داشته باشید. این مهارت و آگاهی تنها با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری حاصل می شوند. از این رو، در سرتاسر دنیا آموزشگاه های آرایشگری بسیاری تاسیس شده اند تا این هنر را به علاقمندان آموزش دهند و آن ها را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

در حال حاضر آموزشگاه رز سرخ از آموزشگاه های برتر در تهران می باشد که هر ساله تعداد زیادی هنرجو را در رشته های آرایشگری روانه بازار کار می کند. در این آموزشگاه شما می توانید دوره مد نظر خود را در سطوح مبتدی و پیشرفته پشت سر گذاشته و مدارک معتبر دریافت نمایید.

آشنایی با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

آموزشگاه رز سرخ دارای ویژگی های مثبت بسیاری است که آن را از سایر آموزشگاه ها جدا می‌کن. از جمله مزیت های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        مجهز به آخرین امکانات و تجهیزات آموزشی و آرایشگری

·        استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب

·        همکاری با اساتید برجسته و حرفه ای

·        ارائه انواع مدارک معتبر خارجی و فنی و حرفه ای

·        برگزاری دوره های بازاریابی

·        برگزاری کلاس ها در سطوح مقدماتی و حرفه ای

·        برگزاری دوره ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی یا گروهی

·        امکان تمرین و تکرار در کلاس

·        امکان رفع اشکال و پاسخگویی در ساعات غیر کلاس

·        دارای مشاوره رایگان

·        برگزاری کلاس ها با نازل ترین قیمت ها

·        پشتیبانی نامحدود هنرجویان

لیست دوره های برگزار شده در آموزشگاه رز سرخ

آموزشگاه رز سرخ تمام دوره های آموزشی مربوط به حرفه آرایشگری را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. این دوره ها عبارتند از:

دوره های خدمات مو

·        آموزش شینیون عروس

·        آموزش کوتاهی مو (آموزش کوتاهی پایه، لیر، کم کردن حجم مو، فرم دهی به مو، پیتاژ و...)

·        آموزش بافت مو (آموزش انواع بافت پایه، فانتزی، دردلاک، تیغ ماهی، آفریقایی، هلندی، فرانسوی و ...)

·        آموزش صافی و احیای مو (آموزش ویتامینه مو، کراتینه مو، بوتاکس مو، ریباندینگ، پروتئین تراپی و ...)

·        آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو

·        آموزش شینیون (آموزش شینیون بسته، نیمه باز، فرانسوی، اروپایی، خطی و ...)

·        رنگ و مش (آموزش آمبره، سامبره، بالیاژ، هایلایت، لولایت و ...)

·        آموزش کوتاهی مو کودک

دوره های خدمات پوست

·        آموزش پاکسازی پوست (لایه برداری، آبرسانی، فیشیال صورت، میکرودرم ابریژن و ...)

·        آموزش اصلاح ابرو

·        آموزش لیزر موهای زائد

·        آموزش میکروبلیدینگ (فیبروز ابرو)

·        آموزش تاتو بدن

·        آموزش تزریق ژل

·        آموزش میکروپیگمنتیشن (تاتو ابرو، تاتو خط لب، تاتو رژ لب، تاتو خط چشم و بن مژه)

·        آموزش طراحی با حنا

دوره های خدمات گریم و میکاپ

·        گریم کودک

·        آرایش و پیرایش

·        گریم و میکاپ (کانتورینگ صورت، آرایش چشم، لب، آرایش شب و روز و ...)

·        آرایش عروس

·        خود آرایی

دوره های خدمات ناخن

·        آموزش کاشت ناخن (انواع روش های پودری، اکلیریک، ژله ای و ...)

·        آموزش طراحی ناخن (طراحی با فویل، ابر، طلاکوب، نگین، و ...)

·        آموزش پدیکور و پارافین تراپی

دوره های خدمات اکستنشن

·        آموزش اکستنشن مو (اکستنشن با موی طبیعی و مصنوعی، اکستنشن لیزری، حرارتی، دوختی و...)

·        آموزش اکستنشن مژه (اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم، اسپایکی، روسی و ...)

·        آموزش لیفت و لمینت ابرو

·        آموزش لیفت و لمینت مژه

چگونه رشته مناسب خود را انتخاب کنیم؟

کسانی که می‌خواهند قدم در دنیای گسترده آرایشگری بگذارند، ممکن است برای انتخاب رشته کمی سردرگم شوند و نتوانند به درستی تصمیم بگیرند. ما به شما توصیه می‌کنیم که در ابتدا علاقه و توانمندی های خود را در نظر بگیرید. در مرحله دوم، بهتر است که به بازار کار رشته مورد نظر خود توجه کنید. برخی رشته ها به دلیل تقاضای زیادی که در میان مردم دارند، می‌توانند درآمد بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشند. در ادامه برخی از رشته های پردرآمد را به شما معرفی می کنیم:

طراحی ناخن

طراحی ناخن تا حد زیادی به ذوق هنری و سلیقه طراح وابسته است. اما دوره آموزش طراحی ناخن در آموزشگاه رز سرخ می‌تواند علاوه بر آموزش تکنیک ها و اصول طراحی ناخن، خلاقیت شما را نیز تقویت کند. شما در این دوره با تمرین و تکرار می‌توانید به اصول کار مسلط شده و در طراحی و ایده پردازی مهارت کافی را کسب کنید.

شینیون مو

شینیون مو یکی از رشته هایی است که همیشه مشتری های خود را دارد. بنابراین، می‌توانید روی این رشته به عنوان یک رشته پردرآمد حساب کنید. هنرجویان در دوره آموزش شینیون، با تکنیک های مختلف شینیون مو، مدل های مختلف شینیون، و اصول انتخاب شینیون مناسب با توجه به مو و فرم صورت مشتری آشنا می‌شوند. نکته مهم در این رشته این است که باید همواره به روز باشید و از مدل های مختلف و جدید آگاهی داشته باشید تا بتوانید پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشید.

میکروبلیدینگ

هدف این دوره ها برطرف کردن ایرادات ابرو، پرپشت نشان  دادن و حالت دادن به ابرو می باشد. در این دوره نحوه استفاده از ابزارهای مخصوص میکروبلیدینگ و رنگ های مورد نیاز آموزش داده می شود. همچنین نحوه فرم دادن به ابرو، میزان فشار دست بر روی تیغ دستگاه، و انتخاب رنگ مناسب آموزش داده می شود.

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه برای افرادی که مژه های کم پشت، بی حالت، و کمرنگی دارند، روشی بسیار عالی محسوب می‌شود. در دوره های آموزش اکستنشن مژه، به هنرجو آموزش داده می شود که چگونه بین مژه های طبیعی از مژه های مصنوعی استفاده کند تا مژه ها پرتر و زیباتر نشان داده شوند.

کاشت ناخن

در دوره های آموزشی کاشت ناخن،انواع روش های کاشت، نحوه ترمیم و بازسازی ناخن آموزش داده می شود. رسیدگی به ناخن و زیبایی آن امروزه در میان خانم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین متخصصان این رشته می توانند درآمد بسیار بالایی رااز این حرفه بدست بیاورند.

با ما در ارتباط باشید

آرایشگری امروزه یک حرفه بسیار گسترده است. بدون شک یک شخص نمی تواند در تمامی رشته ها دانش و تخصص لازم را به دست آورد. بنابراین باید یک یا چند رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در آن ها مهارت لازم را کسب کنید. نکته بسیار مهم برای موفقیت در رشته های آرایشگری، انتخاب آموزشگاه خوب و حرفه ای و شرکت در دوره های آموزشی است.

آموزشگاه رز سرخ که از جمله آموزشگاه های برتر در زمینه آرایشگری در تهران است، همواره تلاش می‌کند تمام ابزار و شرایط مورد نیاز برای یادگیری هنرجویان را فراهم آورد. همچنین، در انتهای دوره نیز به آن ها مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می‌کند تا هنرجو بتواند به راحتی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز