خبرگزاری کار ایران

جراحی بینی محبوب ترین عمل زیبایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۱۱

به نظر شما چرا جراحی بینی محبوب ترین عمل زیبایی است ؟ اگر الان را با گذشته مقایسه کنید زنان و مردان ، به مراتب به میزان بیشتری به زیبایی گرایش پیدا کرده اند. حتی در گذشته اگر آقایان نوعی پروسه یا جراحی زیبایی بر روی صورت شان انجام می دادند مورد تمسخر واقع می شدند. اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت جامعه این چنین عقاید نامعقولی منسوخ شده و همگی به این باور رسیده اند که زیبایی فارغ از جنسیت است. فرم و شکل بینی از والدین به ارث می رسد. حتی می توان گفت نژادهای مختلف نیز بینی های منحصر به فرد خود را دارند.  حال ممکن است ظاهر آن مورد پسندتان واقع شود یا نشود. اگر احساس کردید که دماغ تان هارمونی چهره را به هم ریخته است و زیبایی آن را کاهش داده ، می توانید جراحی بینی انجام بدهید. اگر دقت کنید بینی وسط صورت قرار گرفته و بخاطر مرکزیتی که دارد شکل آن می تواند زیبایی کلی صورت را تحت تاثیر قرار دهد. به خاطر همین است که در حال حاضر عمل آن بسیار پر طرفدار شده است ؛ خصوصاً در کشور ما ! اگر می خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید به مقالات جامع سایت راز جراحی مراجعه نمایید.

با اهداف جراحی بینی محبوب ترین عمل زیبایی آشنا شوید

بعضی از افراد صرفا می خواهند ظاهر خود را بهبود ببخشند و به عبارتی آن را زیباتر کنند. در این راستا یکی از عمل های زیبایی که انجام می دهند جراحی بینی است و طی آن ایراداتی همچون قوز بینی ، افتادگی نوک بینی ، پهن بودن سوراخ های دماغ و بزرگی بیش از حد آن اصلاح می گردند. اما تعدادی از افراد هم هستند که به طور ژنتیکی ناهنجاری های در بینی شان وجود دارند که موجب اختلال در عملکرد آن شده اند. البته این احتمال هم وجود دارد که نقص های عملکردی به سبب ضربه نمود پیدا کنند. انحراف سپتوم یکی از این مشکلات است که موجب می شود فرد در راستای درمانی عمل بینی انجام دهد. البته اکثر افراد زمانی که مجبور به انجام جراحی بینی درمانی باشند در کنار آن از جراح می خواهند که ایرادات ظاهری دماغ را نیز برطرف سازد.

محبوب ترین عمل بینی

با کمی دقت می شود فهمید که بینی افراد با یکدیگر مختلف است. از چه لحاظ بینی ها با هم تفاوت دارند ؟!

سایز : بینی ها ممکن است نسبت به صورت فرد خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشند.

ساختمان بینی : ساختار تشکیل دهنده بینی امکان دارد استخوانی یا گوشتی باشد.

ضخامت پوست : پوست پوشش دهنده بعضی بینی ها نازک و بعضی دیگر ضخیم می باشد.

ایرادات موجود : نواقص و ناهنجاری های بینی ممکن است مادرزادی باشند یا در اثر یک حادثه نمود پیدا کنند.

مواردی که به آن ها اشاره کردیم توضیحات کلی راجع به تفاوت های دماغ های مختلف است. از این تفاوت ها می خواهیم برسیم به محبوب ترین عمل بینی. مشخصه های گفته شده همگی در نحوه جراحی ، تکنیکی که مورد استفاده قرار می گیرد و حتی نتیجه نهایی که حاصل می شود تاثیر گذار هستند. بر اساس این موارد عمل بینی به دو گروع تقسیم می شود :

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

به نظر شما نتیجه کدام یک از عمل های فوق بهتر و محبوب تر می باشد ؟ کسانی که بینی استخوانی دارند عموما ساختار کلی دماغشان از بافت های محکمی تشکیل شده است. این ساختار محکم به جراح اجازه می دهد که تغییرات گسترده تری را روی ساختمان آن ایجاد کند و احتمال بروز عارضه کمتر باشد. پوست بینی های استخوانی نازک بوده که موجب میشود تغییرات فوق العاده ای را که بهترین جراح بینی اعمال نموده ، به خوبی قابل رویت گردند.

در طرف دیگر که بینی های گوشتی قرار دارند ، می شود گفت ویژگی های آن ها با بینی های استخوانی کاملا متفاوت هستند. یعنی دماغ های گوشتی بافت های غضروفی ضعیفی دارند و نمی توانند تغییرات زیادی را متحمل شوند. پوست بینی های گوشتی هم ضخیم بوده و ریسک برجای ماندن اسکار و ازدیاد ورم را بالا می برد.

حالا با توجه به توضیحاتی که دادیم ، فکر می کنید در جراحی بینی محبوب ترین عمل زیبایی ، کدام یک از عمل ها محبوب تر می باشد ؟ عموما به خاطر اینکه دماغ های استخوانی ساختمان محکمی دارند و می توانند به هر سه مدل فانتزی ، نیمه فانتزی و طبیعی عمل شوند ، نتایجی که از ان بدست می آید زیباتر می باشد. در یک کلام بینی های استخوانی بعد از عمل در صورتی که توسط یک جراح بینی خوب جراحی شده باشند ، فرم بسیار زیبایی را بدست می آورند. البته منظور این نیست که عمل بینی های گوشتی مطابق میل به انجام نمی رسد اما محدودیت های بیشتری را ایجاد می کنند.

 تاثیر جراح در جراحی بینی محبوب ترین عمل زیبایی

یکی از عواملی که در فرم نهایی دماغ بعد از رینوپلاستی تاثیر دارد انتخاب جراح بینی است. چرا که بیشترین مسئولیت پروسه جراحی بر دوش او می باشد. انتخاب بهترین جراح بینی باعث می شود که رینوپلاستی شما تحت بروزترین تکنیک ها و تجهیزات به انجام رسد . به علاوه دانش و تجربه بالای دکتر ، موجب می گردد که چالش های ایجاد شده در حین جراحی را با موفقیت پشت سر بگذارد. حال اگر دکتر عملی بینی که انتخاب نمودید تجربه کافی نداشته و از دانش لازم برخوردار نباشد ، مشخصا پروسه جراحی بینی آن طور که باید پیش نمی رود و به احتمال زیاد نتیجه دلخواه بدست نمی آید. چرا که ایشان نمی داند باید برای هر فرد چه تغییراتی را اعمال نماید و چه تکنیکی را بکار ببرد. همچنین ممکن است دکتر به مراقبت های بعد از جراحی آگاه نباشد و بیمار را نیز از آن آگاه نسازد. بنابراین احتمال بروز عارضه بالا می رود و قطعا فرم جدید بینی دستخوش تغییراتی می شود.

می شود از این منظر به این مسئله نیز نگاه کرد که هر چه تعداد جراح بینی خوب بیشتر شود میزان رضایت افراد نیز بالاتر می رود. بدین نحو بقیه نیز با دیدن فرم زیبای بینی های عمل شده ترغیب می شوند رینوپلاستی انجام دهند. بدین نحو جراحی بینی به محبوب ترین عمل زیبایی تبدیل می شود.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه و دیگر جراحی های زیبایی هستید ، می توانید در سایت راز جراحی به جامع ترین مطالب دسترسی پیدا کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز