خبرگزاری کار ایران

درنشست خبری مطرح شد؛

افزایش ۱۵ درصد ی جراحی بینی در مردان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۳۰

بهترین سن عمل جراحی بینی در دختران ۲۰ تا ۲۵ سالگی و در پسران ۲۲ تا ۲۷ سالگی است / کشیدن پوست اگر به موقع انجام نشود باعثپیری زودرس می شود.

عضو انجمن علمی جراحان گوش و گلو و بینی ایران گفت: جراحی پلک بعد از جراحی بینی جایگاه دوم را در عمل های زیبایی صورت به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی طرزی امروز(شنبه) در نشست خبری در مورد افزایش عمل های جراحی زیبایی بینی در کشورگفت: بهتر شدن، علمی تر شدن و کم عارضه تر شدن عمل های جراحی بینی موجب افزایش عمل های جراحی بینی در کشور شده است.

وی ادامه داد: به حداقل رسیدن عارضه هایی همچون تنگی نفس و آبریزش بینی باعثاستقبال مردم به انجام عمل جراحی زیبایی بینی شده است.

طرزی با اشاره به افزایش عمل جراحی زیبایی بینی در بین مردان گفت: این آمار در سالهای گذشته ۵ درصد بوده که در حال حاضر به ۱۵ تا ۲۰ درصد رسیده است.

وی افزود: البته باید این موضوع را در نظر گرفت که امروزه در بین جوانان زیبایی اهمیت بیشتری پیدا کرده است و افزایش عمل جراحی بینی در بین مردان را باید در این راستا در نظر گرفت.

طرزی درمورد متفاوت بودن هزینه عمل جراحی بینی گفت: علت اینکه عمل جراحی زیبایی بینی تعرفه ای ندارد این است که علاوه بر شاخص های علمی موضوع هنر نیز درعمل جراحی زیبایی بینی افزوده شده است.

وی شاخص اصلی در هزینه عمل جراحی بینی را هنرمندی جراح عنوان کرد و افزود: علاوه بر شاخص هنرمندی، شاخص رضایت مندی مردم هم در هزینه عمل جراحی زیبایی بینی تاثیر گذار است.

طرزی با اشاره به اینکه هزینه عمل جراحی زیبایی بینی در شهرهای مختلف متفاوت است، افزود: به طورمثال در برخی شهرستانها قیمت عمل جراحی ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است و در شهری همانند تهران ممکن است هزینه عمل جراحی زیبایی بینی تا ۱۷ میلیون هم باشد.

وی ادامه داد: البته جراحانی که چنین رقمی را بابت عمل جراحی زیبایی بینی از مراجعه کننده دریافت می کنند بسیار محدود هستند که معروف شدن آنها در این زمینه نیز تاثیر گذار است.

وی درمورد سن عمل جراحی زیبایی بینی گفت: زمان جراحی از بسته شدن صفحات رشد استخوان آغاز می شود که در دختران سن ۱۷ سالگی و در پسران سن ۱۸ سالگی این صفحات بسته می شود که البته ممکن است در همه افراد این گونه نباشد.

طرزی افزود: بهترین سن عمل جراحی زیبایی بینی در دختران ۲۰ تا ۲۵ سالگی و در پسران ۲۲ تا ۲۷ سالگی است. ولی بیشتر عمل جراحی بینی در سنین ۲۰ تا ۲۲ سالگی انجام می شود.

وی با تاکید براینکه فقط مختصصین گوش و حلق وبینی، جراحان پلاستیک و فک وصورت مجاز به انجام عمل جراحی بینی هستند، افزود: پزشکانی که خارج از این سه گروه عمل جراحی بینی می کنند، کار غیر قانونی را انجام می دهند.

طرزی با اشاره به اینکه جراحی پلک بعد از جراحی زیبایی بینی جایگاه دوم را در عمل های زیبایی صورت به خود اختصاص داده است، افزود: پروتز های گونه و ‌چانه از دیگر عمل های جراحی زیبایی صورت است که باید به موقع انجام شود و همچنین کشیدن پوست که اگر به موقع انجام نشود باعثپیری زودرس می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز