خبرگزاری کار ایران

مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۴۴

مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده

این روزها به دلیل ترافیک بالایی که خیابان ها دارند خرید حضوری کاری بسیار وقت گیر بوده و علاوه بر هدر رفتن وقت نیازبه دادن هزینه های جانبی مانند بنزین خودرو، کرایه دادن و ... می باشد. سایت های زیادی در زمینه خرید گوسفند زنده فعالیت می کنند که می توانند شما را برای خرید راحت یک گوسفند زنده راهنمایی کنند. شما می توانید با وارد شدن به این سایت های معتبر از مزایای خرید اینترنتی دام زنده استفاده نمایید. در ادامه برخی از این مزایا را یادآور می شویم.

  •  خریدن گوسفند زنده بدون واسطه و به صورت مستقیم
  •  داشتن انتخاب های فراوان جهت انتخاب و خرید دام زنده 
  • قیمت پایین تر دام به نسبت قصابی ها و کشتارگاه ها
  • انتخاب وزن دلخواه گوسفند زنده
  • مصرف گوشت تازه و لذیذ
  • تحویل دام زنده در درب منزل مشتریان
  • ذبح گوسفند در مکان خریدار
  • عدم محدودیت در زمان جهت خریدن گوسفند زنده
  • مشاهده دام زنده قبل از ذبح شدن

خرید اینترنتی و ارزان گوسفند زنده

از مواردی که باعث می شود افراد تمایل به خرید گوشت گوسفند نمایند خواصی است که می تواند افراد را ترغیب به خریدن گوشت تازه گوسفندی کند. گوشت گوسفند از مواد مقوی تشکیل شده است که مملو از کالری، پروتئین و ویتامین های مختلف می باشد که جهت سلامتی بدن ضروری است. مصرف گوشت تازه گوسفند به دلیل وجود آهن و ویتامین هایی مانند ویتامین B برای جلوگیری از سرطان های مختلف توصیه می گردد. 

البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که مهم تر از هر اصولی این است که شما باید گوشتی را استفاده کنید که بدانید تازه بوده و کشتار روز می باشد. در صورتی که گوشت تازه مصرف نمایید می توانید یقین داشته باشید تا ویتامین هایی که بدنتان نیاز دارد را دریافت نموده اید و نگران بیماری های ناشی از گوشت فاسد یا آلوده نخواهید بود. توصیه کارشناسان به مصرف گوشت تازه به دلیل همین موضوع می باشد.

در تهران پیدا کردن قصابی که مورد اعتماد باشد و بتواند گوشت تازه را در اختیار مردم بگذارد هم، کار سختی می باشد. اکثر افراد نمی دانند گوشتی که مصرف می کنند از چه دامی است و آیا دام زنده جوان و سرحال بوده یا پیر و مریض.

پس راه حل اساسی این است که شما خرید گوشت تازه گوسفند را انجام دهید که خودتان دام را به صورت زنده دیده باشید و خریداری و ذبح نمایید. با این کار دیگر نگران مصرف گوشت دام مریض یا آلوده نخواهید بود.

افرادی که به دنبال خرید گوسفند زنده هستند ممکن است نیاز باشد تا به حاشیه شهر بروند تا انتخاب خود را انجام دهند. این کارهم می تواند وقت گیر باشد وهم ممکن است زمان زیادی را الکی به هدر داده باشید.

پس پیشنهاد می شود که خرید دام زنده خود را به صورت اینترنتی انجام دهید تا علاوه بر اینکه راحت می توانید وزن دام را تعیین کنید می توانید دام زنده را با هر قیمتی که خواستید بردارید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده

فروش دام زنده به نرخ روز بازار

ممکن است خریدن دام زنده از جاهای معتبر در همه فصل های سال ناممکن باشد و پاسخگوی نیاز افراد و خریداران نباشند. افراد به دلایل مختلفی مانند برآوردن نذر، انجام مراسم های مختلف و یا مصرف گوشت گوسفند زنده نیاز به خرید دام زنده دارند. در این بین افرادی وجود دارند که به صورت اینترنتی درهمه فصل ها می توانند خریدن دام مشتریان را تامین نمایند. این دامداران همیشه دام های خود را در سایت های آنلاین به فروش گذاشته و خریداران با یک تماس هر تعداد گوسفند زنده که نیاز دارند را خریداری خواهند کرد.

خرید گوسفند زنده با ارزانترین قیمت

افراد مجبور هستند برای حفظ سلامتی خود و خانواده همیشه گوشت را در سر سفره های خود داشته باشند و چه بهتر که این گوشت را به صورت تازه و ارزان تهیه نمایند. از مراکزی که می تواند همیشه دام زنده را به شما ارائه دهد گروه گوسفند زنده لایوشیپ می باشد که با حذف واسطه ها توانسته است هزینه های اضافی را کاهش دهد که شما بتوانید دام را از مرکزی با سابقه طولانی خریداری نمایید. 

نحوه خرید گوسفند زنده از گروه گوسفند زنده لایو شیپ

شما عزیزان می توانید از طریق شماره هایی که در سایت درج شده است اقدام به سفارش گوسفند زنده خود نمایید. شما پس از تماس وانتخاب وزن گوسفندی که نیاز دارید آدرس خود را اعلام می دارید و سپس گوسفند به همراه باسکول و قصاب به آدرس شما ارسال می شود. قصاب برای شما گوسفند را ذبح کرده و آن را خرد می کند. این مراحل هزینه ای نداشته و رایگان انجام می شود.

در صورتی که می خواهید لذت خوردن یک گوشت تازه را تجربه کنید می توانید به گروه لایو شیپ اعتماد کرده که چندین سال در این زمینه فعالیت داشته اند و با قیمت منصفانه و بدون هرگونه سوءاستفاده دام زنده و با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می دارد. مشتریان لایو شیپ مشتری دائمی بوده و این به دلیل رضایت آن ها از خدمات این تیم می باشند.

☎تماس جهت خرید گوسفند زنده و مشاوره: 09122005029آقای آرین- گروه گوسفند زنده livesheep.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز