خبرگزاری کار ایران

سرویس ماهور کودک و نوجوان نومنزی ، پس‌زمینه آرامی برای شلوغی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۴۶

ملایمتی که در طراحی فرم و رنگ این محصولات به کار رفته، نقشی کنترل‌کننده برای ازدحام و شلوغی در اتاق کودک و نوجوان دارد.

جهان انتخاب‌های فردی برای کودک و نوجوان، از ساده‌ترین چیزها آغاز می‌شود. او آرام آرام در این جهان دست به گزینش می‌زند و دنیای مود علاقه‌ی خود را می‌آفریند. این گزینش اغلب از شخصی‌ترین چیزها آغاز می‌شود، از انتخاب دوستان تا طرح و رنگ لباس‌ها، بازی‌ها و در نهایت، وسایل و چیدمان اتاق.

اتاق کودک و نوجوان در واقع اولین تجربه‌ی او برای یک زندگی مستقل است. به همین خاطر همه جزییات آن می‌تواند تا سال‌ها در یاد او بماند و نقش مهمی در تربیت او ایفا کند. او ساعت‌های بسیاری را تنها، یا با دوستانش در اتاق سپری می‌کند. از سوی دیگر، در این دوران، او تمایل بیشتری به گوشه‌گیری دارد و اتاقش، حکم پناهگاه امنی را برای این آرامش و انزوا دارد.

در شکل دادن به این آرامش، رنگ و فرم اشیاء نقش مهمی را بازی می‌کند؛ رنگ و فرم تختخواب، کمد و میز تحریر. این‌ها درواقع اصلی‌ترین وسایل اتاق خواب نوجوان هستند.

طراحان نومنزی ایده‌های خلاقانه و مدرنی برای این وسایل داشته‌اند؛ از جمله سرویس ماهور که شامل تختخواب، میزتحریر و کمد است؛ سرویسی زیبا، ساده، کاربردی و کم‌جا که می‌توان هر کدام از محصولاتش را به صورت جداگانه یا در کنار سایر محصولات این سرویس در چیدمان اتاق به کار برد.

اولین ویژگی این سرویس، سادگی در رنگ و فرم است. این سادگی درواقع پس‌زمینه‌ای آرام برای وسایل زیاد و شلوغی‌هایی ایجاد می‌کند که ماهیت این سن و سال است. درواقع چیدمان اتاق کودک و نوجوان نباید تشدید کننده‌ی به‌هم‌ریختگی و شلوغی باشد. بنابراین رنگ‌های ملایم و فرم‌های ساده بهترین انتخاب‌ها هستند.

 تختخواب ماهور، با ترکیبی از رنگ سفید و رنگ طبیعی چوب ساخته شده که تداعی‌کننده‌ی یک آرامش طبیعی است. فرم تختخواب ساده و مدرن است و طراحی سه کشو در بدنه‌ی آن، ایده کامل و درستی برای استفاده از فضاست؛ درواقع یکی از راهکارها برای نظم دادن به وسایل و شلوغی‌ها. تختخواب سه کشوی ماهور، قابلیت انطباق‌پذیری زیادی هم با فضای اطراف خود دارد و می‌تواند در هرگوشه‌ای از اتاق جا بگیرد. ضمن اینکه به خاطر کم‌جا بودن، انتخاب مناسبی برای اتاق‌هایی با فضای محدود است.

سرویس ماهور کودک و نوجوان نومنزی ، پس‌زمینه آرامی برای شلوغی

این تختخواب یک نفره و ابعاد تشک آن 180x80 سانتیمتر است. بدنه تخت هم از ام دی اف ساخته شده است که تحمل وزن بسیار بالایی دارد.

میز تحریر کودک و نوجوان ماهور به لحاظ فرم و رنگ، ترکیب همگونی با تختخواب این سرویس ایجاد می‌کند. در طراحی این میزتحریر، در کنار دو رنگ سفید و رنگ چوب، از یک رنگ مکمل آبی یا صورتی هم استفاده شده است. این میز دو کشوی بزرگ و جادار در سمت چپ و یک فضا برای قراردادن کتاب و لپ‌تاپ دارد. میز تحریر ماهور بسیار کم‌جا و کاربردی است، از نظر فرم ساده و مدرن است و از نظر کیفیت، تحمل وزن بسیار بالایی را دارد. در بالای این میز تحریر شلفی قرار می‌گیرد که از ترکیب یک کمد و قفسه‌ای بزرگ برای کتاب و وسایل تحریر ساخته شده است.

کمد کشودار کودک و نوجوان ماهور هم از ام دی اف ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. این کمد دارای دو در در قسمت بالا و چهار کشو در قسمت پایین است. طراحی آن مانند بقیه محصولات نومنزی، ساده، مدرن ، کم‌جا و کابردی است. در ساخت این کمد هم از دو ترکیب رنگی سفید-آبی و سفید- صورتی استفاده شده که رنگ طبیعی چوب به عنوان مکمل آن به کار برده شده است.

سرویس ماهور نگاهی باز به فضا دارد. طراحی این سرویس، براساس ایده‌ی گشایش در خانه و زندگی شکل گرفته است و فرم ساده و مدرنش، امکان ترکیب با هر رنگ و وسیله‌ای را فراهم می‌کند. ملایمتی که در طراحی فرم و رنگ این محصولات به کار رفته، نقشی کنترل‌کننده برای ازدحام و شلوغی در اتاق کودک و نوجوان دارد. گویی صفحه سفید ملایمی است که کودک و نوجوان می‌تواند هر رنگ و نقشی را به انتخاب و سلیقه‌ی خود به آن اضافه کند.

اگر دغدغه‌ی محدودیت فضا، بودجه و امکانات داشته باشید، محصولات نومنزی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. محصولاتی که هم رنگ و بوی هنر و زیبایی به خود گرفته‌اند، و هم قابلیت‌های یک محصول کاربردی را دارا هستند، محصولی که خودش را به فضا تحمیل نمی‌کند، بلکه فضایی تازه‌تر و زیباتر می‎سازد.

Inatagram.com/nomanzi.home

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز