خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور مطرح کرد:

تأخیر در بهره برداری از فاز اول بزرگراه شهید همت کرج/ تکمیل بخشی از طرح‌های مهم کشور از طریق منابع خارجی

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۳۴

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید برای تامین بخشی از منابع طرح های مهم‌ کشور از جمله ریلی و صنعتی به سمت منابع خارجی برویم و امیدوارم منابع خارجی یک تحول جدی در طرح های عمرانی کشور به وجود آورد.

به گزارش ایلنا از کرج،اسحاق جهانگیری صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه  آزاد راه شهید همت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پروژه آزاد راه شهید همت کرج پروژه ای پراهمیت است چرا که تعداد زیادی از مردم روزانه در این مسیر تردد دارند و گاه با ترافیک‌های چند ساعته مواجه هستند.

معاون اول رئیس جمهور با تصریح بر اینکه من سه تا چهار بار از روند انجام این پروژه بازدید کرده‌ام که احتمالا تا پایان سال بازدید دیگری هم از آن خواهم داشت گفت:قرار بود امسال فاز اول این پروژه به بهره‌برداری برسد اما به نظر می‌رسد که تاخیری در انجام این فاز وجود داشته است.

جهانگیری با بیان  اینکه پروژه آزاد‌راه شهید همت کرج ظرف چند ماه آینده تکمیل و دراختیار مردم قرار می گیرد بیان داشت:‌مهم‌ترین محدودیت در تکمیل این پروژه، منابع بودجه‌ای و اعتبارات مالی است که امیدوارم با بکارگیری راهکارهای جدید بتوانیم منابع مالی لازم برای اجرای این طرح را تامین کنیم.

وی تاکید کرد:باید برای تامین بخشی از منابع طرح های مهم‌مان از جمله  ریلی و صنعتی به سمت منابع خارجی برویم و امیدوارم منابع خارجی یک تحول جدی در طرح‌های عمرانی کشور به وجود آورد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز  به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی و عمرانی وارد استان البرز شد و از سوی استاندار مورد استقبال قرار گرفت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز