خبرگزاری کار ایران

وزیران عضو کمیسیون لوایح تصویب کردند؛

واگذاری ۵۰۰ متر زمین به وزارت بهداشت برای احداثپایگاه امداد جاده‌ای در شهرستان هفتگل

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۷۷

در صورت تغییر بهره‌بردار توسط هیأت وزیران، دستگاه بهره‌بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا أخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب نامه به بهره بردار بعدی اقدام کند.

بر اساس مصوبه وزیران عضو کمیسیون لوایح و تأیید رئیس‌جمهور، حق بهره برداری از ۵۰۰ متر از اراضی شهرستان هفتگل در استان خوزستان برای احداثپایگاه امداد جاده‌ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس مصوبه وزیران عضو کمیسیون لوایح و تأیید رئیس‌جمهور، حق بهره‌برداری از ۵۰۰ متر از اراضی شهرستان هفتگل در استان خوزستان برای احداثپایگاه امداد جاده ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد.

وزیران عضو کمیسیون لوایح تصویب کردند:

۱. حق بهره‌برداری از ۵۰۰ متر مربع از اراضی پلاک ثبتی ۴ فرعی از ۱۸۴ اصلی، واقع در بخش ۱ شهرستان هفتگل استان خوزستان مطابق محدوده و مختصات جغرافیایی مشخص شده بر روی نقشه پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیأت دولت است، با رعایت قوانین و مقررات مربوط جهت احداثپایگاه امداد جاده‌ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار می‌شود.

۲. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با قید عبارت «هرگونه تغییر بهره بردار و واگذاری منوط به تصویب هیئت وزیران خواهد بود» اقدام و سند یاد شده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی(اداره کل اموال دولتی) ارسال کند.

۳. در صورت تغییر بهره‌بردار توسط هیأت وزیران، دستگاه بهره‌بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا أخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب نامه به بهره بردار بعدی اقدام کند.

این تصویب‌نامه در تاریخ ۱۴ مهرماه ۱۳۹۳ به تأیید رئیس‌جمهور رسیده است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ ۱۶/۷ / ۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز