خبرگزاری کار ایران

معاون اموراقتصادی استانداری البرز خبر داد:

اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۰۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد.

به گزاش ایلنا از کرج، عباداالله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت روند پرداخت تسهیلات بانک‌ها اظهار داشت: بدنبال تحقق دستور استاندار، مصوبه کارگروه اشتغال، کلیه بانک‌های استان ملزم شدند تا تسهیلات بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) را با نگاه ویژه پرداخت کنند.

وی افزود: درپی دستور مقام عالی استان در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان مبنی بر بررسی وضعیت تسهیلات بانک‌های عامل در حوزه بهزیستی و کمیته امداد(ره) جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود تصمیم گیری شد تا کلیه متقاضیان دو دستگاه مذکور، با نگاه ویژه دریافت کننده تسهیلات در بخش مشاغل خانگی و خود اشتغالی پس از معرفی به بانک های عامل استان باشند.

کامکارتصریح کرد: بر این اساس، بانک های عامل استان متعهد شدند به تمامی متقاضیانی که از طرف بهزیستی و کمیته امداد (ره) معرفی می شوند از حداکثر سقف تسهیلات بانکی برخوردار شوند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز اضافه کرد: متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات فوق با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی استان می توانند با تشکیل پرونده نسبت به دریافت تسهیلات بانکی خود اقدام کنند.

کامکار با اشاره به سهم تسهیلات بانکی استان در دو بخش مذکور گفت: اعتبار بهزیستی از بند د تبصره 16 قانون بودجه سال 96  28 میلیارد 200 میلیون تومان و اعتبار کمیته امداد امام (ره) نیز 28 میلیارد تومان است؛ علاوه بر این کمیته امداد امام (ره) نیز علاوه بر این از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ملزم به پرداخت 50 میلیارد  تومان سهم تخصیصی به متقاضیان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز