خبرگزاری کار ایران

اجرای 7 پروژه تدوین تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در البرز

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۱۵

رئیس حوزه هنری البرز با بیان اینکه در حال حاضر 20 کتاب زندگینامه داستانی سرداران شهید استان در حال تدوین است گفت: همچنین مراحل آغازین 7 پروژه تدوین تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی نیز در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از کرج، اسماعیل آجرلو  رئیس حوزه هنری البرز در نشست با نویسندگان و پژوهشگران تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری البرز اظهار داشت: باید برای ارتقاء هویت فرهنگی و هنری ارزشی استان البرز و در دو حوزه به شکل ویژه فعالیت کرد.

وی افزود: ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان و  پژوهش و تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان البرز بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به‌رغم کمبود بودجه و مشکلات فراوان در این زمینه با همت پژوهشگران و نویسندگان استان و همکاری کنگره سرداران شهید البرز در حال حاضر 20 کتاب زندگینامه داستانی سرداران شهید استان در حال تدوین است گفت: همچنین مراحل آغازین 7 پروژه تدوین تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در استان البرز نیز در حال اجراست.

آجرلو ابراز امیدواری کرد که در سال آینده با همکاری پژوهشگران استان تدوین و تألیف چند عنوان از دانشنامه فرهنگ و تمدن استان البرز نیز آغاز شود و اظهار داشت: این دانشنامه به همه ابعاد فرهنگ، تمدن، تاریخ، مفاخر و سایر ابعاد هویتی استان البرز خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، در پایان این نشست از 20 نفر از پژوهشگران و نویسندگان منتخب با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز