خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج عنوان کرد:

درآمد 266 میلیارد ریالی شهرداری‌منطقه 12 کرج طی شش ماه نخست سالجاری

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۸۰

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از کسب درآمد 266 میلیارد و 713 میلیون ریالی شهرداری این منطقه طی 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، مدیر منطقه 12 شهرداری کرج در خصوص اقدامات شهرداری در ماه های گذشته اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال جاری در منطقه 12 شهرداری کرج عملیات پوشش فاز اول کانال سیاه جوب با تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی به اتمام رسید و بزودی فاز دوم عملیات مذکور در بلوار ارم به منظور برطرف ساختن مشکلات زیست محیطی و بهداشتی شهروندان آغاز می شود.

 ربی سعادت سوران  افزود: عملیات جدول گذاری به متراژ دو هزار متر مربع و پیاده رو سازی به متراژ 829 متر مربع و آسفالت و تراش و روکش معابر با استفاده از از 14 هزار و 940 تن آسفالت از دیگر فعالیت های عمرانی این منطقه طی شش ماه نخست سال جاری است.

شهردار منطقه 12 کرج با بیان اینکه ساماندهی آب‌های سطحی در سطح محلات منطقه 12 شهرداری کرج و جمع آوری 12 هزار تن زباله و ضایعات ، تسطیح زمین‌های بایر در 300 هزار مترمربع در سطح منطقه صورت گرفته است، گفت: شستشوی معابر و جداول به متراژ بیش از 49 هزارمتر مربع و لایروبی کانال و جوی‌ها به متراژ 20 هزار متر مکعب ، انجام طرح ضربتی جمع آوری موارد سد معبر به تعداد 50 مورد از دیگر فعالیت های حوزه مذکور است.

وی افزود: از اقدامات صورت گرفته در مدات زمان شش ماه نخست سال جمع آوری مصالح ساختمانی 25 مورد و پلمپ 10 مورد از ساختمان های دارای تخلف ساختمانی وعدم ارائه استحکام بنا و 200 مورد نامه جلوگیری از عملیات ساختمانی صادره از شهر سازی و 15 مورد اخذ دستور از مقام محترم قضایی در خصوص جلوگیری از تخلفات ساختمانی بوده است.

سعادت گفت: اجرای عملیات خطی کشی به طول 40 کیلومتر، نصب260 عددگل میخ، نصب 117 تابلوهای انتظامی و 10 چراغ چشمک زن و رنگ آمیزی 20 مورد سرعت گیر آسفالتی از فعالیت های واحد ترافیک منطقه است.

به گفته این مسئول کاشت انواع درخت به تعداد 870اصله و درختچه به تعداد 16 هزار گلدان، اجرای 10 هزار متر سیستم آبیاری قطره ای در سطح فضای سبز منطقه و جمع آوری دو هزار و 600 مترمربع از عرصه های چمنکاری و کاشت با انواع درختچه از مهمترین فعالیت های حوزه فضای سبز منطقه در مدت زمان مذکور  از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

وی افزود:30 میلیارد ریال اعتبار برای تملک املاک واقع در عملیات  تعریض بلوار ارم و تعریض خیابانهای چهارم و پنجم و ششم غربی (آق تپه ) وصدور 12 پروانه ساختمانی و18 پایانکار کلی  و صدور51 مورد دستور نقشه ، یک هزارو 611 پایانکار آپارتمانی    در حوزه شهرسازی صورت گرفت.

سعادت بیان داشت:با توجه به بودجه نقدی و تهاتری شش ماه گذشته واحد مالی شهرداری منطقه 12 شهرداری کرج، بودجه عمرانی در شش ماه نخست سالجاری 54 میلیارد و 760 میلیون و 856 هزار ریال و درآمد شهرداری منطقه 266 میلیارد و 713 میلیون و 710 هزار ریال طی این مدت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز