خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج مطرح کرد:

مشکلات داخلی سازمان شهرداری حل می‌شود/ مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۶۹

شهردار سنندج گفت: مشکلات درون سازمان شهرداری در طول دوران تصدی بر این جایگاه حل و فصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حشمت الله صیدی شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه خود در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، افزود: مشکلات شهرداری در سراسر کشور تقریبا با اندکی تفاوت مشابه است لذا با این شناخت و آگاهی برای به حداقل رساندن مشکلات تلاش می کنم.

وی اظهار داشت: وضعیت فعلی شهرداری بیانگر رکود و بحران حاکم بر سیستم طی چند سال اخیر است به طوریکه درآمد حاصل از ساخت و ساز و ارزش افزوده کاهش یافته است. 

صیدی، خواستار حمایت و یاری سایر دستگاه‌ها به شهرداری شد و گفت: شهر سنندج با مشکلاتی چون ترافیک، حاشیه نشینی و دستفروشی و نیز بافت فرسوده مواجه است که حل تمامی این مشکلات با مشارکت دیگر نهادهای خدمات رسان امکان پذیر است.

شهردار سنندج مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: اگر روزی ساخت و سازهای غیر قانونی در حاشیه شهر شکل می گرفت امروز به بطن جامعه گسترش و توسعه یافته لذا مقابله با چنین اقداماتی از اولویت های کاری من است.

صیدی، ساماندهی دستفروشان را از جمله رویکرد اصلی خود برشمرد و گفت: پدیده دستفروشی حاصل بیکاری و وضعیت نامطلوب معیشت اقتصادی گروهی از مردم است که برای سامان بخشیدن به این مهم نیازمند حمایت و بهره گیری از نخبگان هستیم.

وی به برخی از رویکرد ها و برنامه های خود در دورات تصدی بر شهرداری سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل تیم و گروهی پر توان و کار آمد، حل و فصل مشکلات درون سازمانی، تکریم مردم به معنای واقعی کلمه و توانمند ساختن نیروهای توانمند و بالقوه شهرداری و همچنین بهره گیری از نظرات نخبگان و اقشار مختلف جامعه از مهم ترین راهبردهای اتخاذ شده در طول دوران خدمتم خواهد بود.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه برای تعامل آمده ام نه برای تقابل، ابراز داشت: رعایت و پیروی از قانون و مصوبات شورای شهر و ارجحیت منافع عمومی بر قشر و جریان خاص از دیگر رویکردهای مهم در طول مدیریت شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز