خبرگزاری کار ایران

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز:

فعال سازی یک میلیون پرونده سلامت الکترونیک در البرز

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۸۵

دریافت مدارک مربوط به انجام مناقصه به منظور واگذاری این خدمات آغاز شده است و طی هفته آینده مناقصه برگزار و مدیریت این پایگاه‌ها به افراد حقیقی و حقوقی سپرده خواهد شد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز از فعال سازی پرونده سلامت الکترونیک برای ۱ میلیون نفر در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، افسون تیزویر در خصوص روند اجرای طرح ارائه خدمات سلامت به مناطق حاشیه نشین در البرز گفت: در سرشماری‌های انجام شده در البرز، یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش اجرای این طرح، قرار خواهند گرفت و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۶۰ پایگاه از طریق خدمت از بخش خصوصی به مجموع ناوگان پایگاه‌های شهری افزوده خواهد شد و با پایگاه‌های فعال موجود در مجموع ۷۳ پایگاه ارائه خدمت خواهند کرد.

وی ادامه داد: دریافت مدارک مربوط به انجام مناقصه به منظور واگذاری این خدمات آغاز شده است و طی هفته آینده مناقصه برگزار و مدیریت این پایگاه‌ها به افراد حقیقی و حقوقی سپرده خواهد شد.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: در پایگاه‌های سلامت خدمات بهداشتی مادر و کودک، واکسیناسیون، بهداشت محیط و… و در مراکز سلامت جامعه خدمات بهداشت روان و تغذیه و… به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

تیزویر با بیان اینکه همزمان با اجرای این طرح پرونده‌های سلامت الکترونیک نیز برای این افراد فعال خواهد شد، اظهار داشت: در این پرونده‌ها تاریخچه سلامت، فاکتورهای خطر، مشکلات و بیماریهای فرد و… درج خواهد شد و بنا بر شرایط فرد آموزشهای مختلفی در سایت سلامت ارائه و از طریق مراقبان سلامت پیگیری خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: اسلام آباد، شکرآباد، آسیاب برجی، شهرک مترو، حصارک، کمالشهر، شهرک جهان نما، حصار، حسن آباد بالا، کرج نو، واریان شهر، بخش از فردیس، کلاک، سهرابیه، کیانمهر، آق تپه و بخش‌هایی از شهرستان‌های ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد در لیست مناطق حاشیه نشین البرز قرار گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز