خبرگزاری کار ایران

با طرح گردش سبز در بوستان‌های کرج؛

رکورد برگزاری اردوهای دانش‌آموزی با ۲۴ هزار بازدید شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۶۰

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با آغاز به کار طرح گردش سبز، ۲۴ هزار دانش‌آموز از شهرهای مختلف در اردوهای دانش‌آموزی پارک‌های شهر کرج حضور پیدا کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا عاقلی با اشاره به اجرای طرح "گردش سبز" و افزایش چشمگیر بازدید دانش‌آموزان از پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج، اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز مدارس مناطق مختلف استان البرز و شهرهای حومه به طور رایگان از پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج بازدید کردند.

وی افزود: این طرح به همت واحد روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، برنامه‌ریزی و مجوزهای لازم در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان صادر شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بیشترین تعداد بازدیدکننده را در مدت اخیر پارک‌های بانوان داشته است و طبق آمار صدور مجوز پارک بانوان جهان در جهانشهر با ۷هزار بازدیدکننده و پارک بانوان ریحان در مجموعه پارک شهید چمران با ۳هزار بازدیدکننده، میزبان "گردش سبز" بوده است.

عاقلی با بیان اینکه اردوهای دانش‌آموزی از نظر کمی نسبت به سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، بیان داشت: پس از پارک‌های فوق، پارک ملی ایران کوچک، پارک جنگلی جهان نما و دهکده تفریحی گردشگری باغستان به ترتیب مقاصد بعدی اردوهای دانش‌آموزی در دو ماه اخیر است.

وی، اردوهای دانش‌آموزی را مکمل فعالیت دانش‌آموزان در مدارس معرفی کرد و گفت: برای رسیدن به یک شهر مطلوب باید برنامه مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌ها و آموزش را در رأس برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری قرار دهیم.

عاقلی در پایان با اشاره به اینکه کلانشهرکرج ظرفیت‌های عظیمی دارد که باید به مقصد گردشگری تبدیل شود و تنها مسیر مواصلاتی نباشد، افزود: همکاران ما در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با ساخت بوستان‌های موضوعی و کاربردی درصدد ایجاد محیط‌های پرنشاط اجتماعی هستند و امیدواریم با ارائه خدمات تفریحی و گردشگری، سطح رضایت‌مندی شهروندان را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز