خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

اولین رویداد جهادی پیشه سازان در البرز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۷۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز از برگزاری اولین رویداد پیشه سازان در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این رویداد برای اولین بار در کشور خلاء بین دانشگاه و صنعت شناسایی و نیازمندیهای صنایع به نیروی کار و تکنسین‌ها احصاء شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، علی نیازی در جلسه هماهنگی اولین رویداد جهادی پیشه سازان در استانداری البرز گفت: در این رویداد بزرگ، نیازمندیهای استان که از قبل احصاء شده است ارائه و برمبنای آن جذب نیروی کار یا ایده و خلاقیت اتفاق می افتد.

وی افزود: در این راستا گروهی از مدیران، توسعه‌دهندگان، علاقه‌مندان صنایع به جذب نیروی کار ماهر و تکنسینها با هم جمع می‌شوند و نیازمندیهای سازمانی، پروژه ای و یا شرکتی خود را مطرح و نیروهای آماده به کار را همان روز بررسی و جذب می کنند.

نیازی افزود:  این مدل جذب نیروی آماده به کار از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان به سرعت در شهر‌های جهان گسترش پیدا کرده است و نتایج خوبی از آن در میان کسب و کارهای توسعه یافته کنونی، قابل مشاهده است که منجر به رضایت بیشتر و درآمدهای بالا شده است.

این رویداد با محوریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و همکاری صنایع و دستگاه‌های متولی اشتغال و صنعت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و روند آن به صورت مستمر در بستر شبکه اینترنت در سطح استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز