خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

ارتباطات و فناوری اطلاعات جز، لاینفک زندگی بشر است/اینترنت در توسعه کشورها نقش مهم دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۵۰۰

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: نقش اینترنت در توسعه کشورها غیر قابل انکار است و در آینده نه چندان دور اینترنت به هسته مرکزی ارتباطات و روابط جوامع و انسانها تبدیل خواهد شد. در هر صورت ارتباطات، فناوری و اینترنت جز، لاینفک زندگی بشر شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: فرهنگ نقش بسزایی در امور دارد لزوم فرهنگ سازی در محیط زیست ضرورت دارد و در این راستا هر چه بیشتر حوزه آگاهی ها و مشارکت های مردمی را به حوزه حفاظت از محیط زیست نزدیک‌تر کنیم موفق تر عمل کرده‌ایم. 

فردی گفت: مولفه‌های زیست محیطی در اطراف ما، همه افراد جامعه را درگیر می‌کنند و رسیدگی به آن وظیفه همه افراد و سازمان‌ها است.

معاون استاندارگفت: باید هرطرحی که انجام می شود پیوست محیط زیست داشته باشد زیرا محیط زیست به نسل های آینده هم تعلق دارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش خوب همه دستگاه‌های مرتبط به ویژه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان محور کار وضعیت کلی استان از نظر رنگ بندی آبی است فقط یک مورد بیماری امیکرون در استان مشاهده شده که بلافاصله اقدامات درمانی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: این وضعیت نباید ما را فریب دهد و تصور کنیم که بیماری کرونا تمام شده است بلکه عادی نگاری در این خصوص تهدید جدی است.

معاون استاندار تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در استان در راستای طرح مدیریت هوشمند که همه خدمات دهندگان و تمام خدمات گیرندگان در سطوح مختلف باید کاملا رعایت کنند. همچنین تزریق واکسن به خصوص دوز سوم برای جامعه هدف، تهویه هوا در محیط کار و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

وی با بیان اینکه امروز وسایل ارتباط جمعی در تمام کشور ها نقش حساس و مهمی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی ایفا می کنند، افزود: از جمله عوامل موثر که بیشترین تاثیر را در بعد فرهنگی جوامع امروزی به عنوان تکنولوژی نوین بر عهده دارد اینترنت است.

معاون استاندار با بیان اینکه اینترنت در ایران هر روز فراگیرتر می‌شود، گفت: اینترنت نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشورهای جهان به صورت انفجاری شده است.

وی افزود: امروز وسایل ارتباط جمعی در تمام کشور ها نقش حساس و مهمی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی ایفا می کنند.

فردی تصریح کرد: نقش اینترنت در توسعه کشورها غیر قابل انکار است و در آینده نه چندان دور اینترنت به هسته مرکزی ارتباطات و روابط جوامع و انسانها تبدیل خواهد شد. در هر صورت ارتباطات، فناوری و اینترنت جز، لاینفک زندگی بشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز