خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد؛

اجرای ۹۶ درصدی نسخه نویسی الکترونیک در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۸۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: میانگین اجرای نسخ الکترونیک در سطح استان البرز ۹۶ درصد است.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی در حاشیه نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز اظهار داشت: بیش از ۹۶ درصد نسخه نویسی در استان البرز به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و استان البرز از استان‌های برتر کشور میباشد و تاکنون مورد خاصی در این خصوص گزارش نشده است در هر صورت با توجه به اهمیت طرح تبلیغات مناسب و کارشناسی توسط دستگاه  مربوط و صدا و سیما صورت گیرد.

وی افزود: اهمیت اطلاع رسانی و ابعاد آن در جهان کنونی که به عنوان عصر دانایی ارتباطات یا عصر فراصنعتی نامیده می شود بر کسی پوشیده نیست در این عصر شتاب رشد کمی و کیفی دانش تا به آنجا رسیده است که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است.

معاون استاندار افزود:در هر صورت کتاب، مجله،  منابع سعمی و بصری و الکترونیک که نقش‌های مختلفی در اشاعه اطلاعات و آموزش و تحقیق به عهده گرفته اند از این جمله اند و بر این اساس به صراحت می‌توان گفت که اصلی‌ترین مشخصه این عصر چگونگی تولید و توزیع اطلاعات است.

معاون استاندار تصریح کرد: در این عصر سازماندهی، انباشت و بازیابی اطلاعات جای قدرت ماشین و ماهیچه انسان را گرفته است این مسئله تا به آنجا رسیده است که شاخص عقب ماندگی و پیشرفت جوامع به شمار می رود. 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز با بیان اینکه  به صراحت می‌توان گفت مشخصه این عصر چگونگی تولید و توزیع اطلاعات است؛ افزود: به طور کلی رسانه‌ها هستند که افکار عمومی را مدیریت و بعضاً به چالش می‌کشند در دنیای پیچیده امروز که به عنوان دنیای ارتباطات نامیده می شود اخبار و اطلاعات و رویدادها در کمترین زمان و با استفاده از انواع ابزارهای اطلاع‌رسانی ایفای نقش می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز